کسب درآمد از بازاریابی محتوا

تنها ۱۰ راه برای کسب درآمد از بازاریابی محتوا

کسب درآمد از بازاریابی محتوا : فهرست مطالب مخفی درآمد مستقیم ۱. تبلیغات / حمایت مالی ۲. همایش و رویدادها ۳. محتوای حق بیمه ۴. کمکهای مالی ۵. اشتراک درآمد غیر مستقیم ۶. از محصولات – درآمد کسب کنید ۷. خدمات – کسب درآمد ۸- وفاداری-حفظ…

اگر می خواهید درآمد کسب کنید ، مهم است که درک کنید چگونه اطلاعات در اینترنت گسترش می یابد. StumbleUpon و BuzzFeed به تازگی با هم همکاری کردند تا این موضوع را کشف کنند.

آنها دریافتند ویروسی ترین داستان های آنها از سال ۲۰۰۷ به دلیل اشتراک گذاری خوشه ای بسیار پر طرفدار بوده است. این بدان معنی است که بیشترین بازدیدها همه به جای تعداد معدودی از افراد پخش شده در یک شبکه بزرگ ، زمان زیادی را بین خوشه های کوچک دوستان به اشتراک گذاشته است.

بهترین مکان برای استفاده از اشتراک خوشه ای کجاست؟ مطالعات تأیید می کنند که ایمیل هنوز پرکاربردترین رسانه برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین گروه های کوچک است.

بنابراین چگونه می توانید با آن درآمد بیشتری کسب کنید؟

درآمد مستقیم

پنج روش وجود دارد که از طریق آنها شرکتها می توانند مستقیماً از طریق گروه مخاطبان درآمد کسب کنند: تبلیغات / حمایت مالی ، کنفرانس ها و رویدادها ، ارائه محتوای حق بیمه ، کمک های مالی و اشتراک.

بازاریابی محتوا با ارضاء سریع و لحظه‌ای نیاز به اطلاعات در مشتریان بالقوه، برای آن‌ها ارزش می‌آفریند. بازاریابی محتوا، مشتریان بالقوه را بدون فشار برای خرید، [با محصول] جذب و درگیر (Engage) می‌کند. دمین رایان

 

۱. تبلیغات / حمایت مالی

محبوب ترین روش  درآمد مستقیم از طریق برنامه های تبلیغاتی و حامی مالی است: شرکت هایی که مایل هستند برای دسترسی مستقیم به مخاطبان خود ، به شما هزینه ای پرداخت کنند.

تبلیغات سنتی

آن راردون – ملکه پخت و پز YouTube ، که اکنون بیش از ۳ میلیون مشترک در کانال YouTube خود “How To Cook That” دارد ، بیشترین درآمد خود را از حق امتیاز تبلیغات YouTube کسب می کند.

با کمترین منابع ، او توانست با تمرکز روی آنچه که او “ایجاد غذای غیرممکن” نامیده است ، پیام خود را متفاوت کند.

ویدئوی زیر چگونگی انجام این کار شگفت انگیز را نشان میدهد!

Redbox – سرویس محبوب تحویل DVD  یک خبرنامه الکترونیکی را به مشتریانی ارائه می دهد که روی نسخه های جدید فیلم و بازی متمرکز شده اند.

هر خبرنامه شامل یک یا چند اسپانسر (عموماً بازی ها و فیلم های خاص خود را تبلیغ می کند) است که به Red Box برای رسیدن به مخاطبان خود مبلغی را پرداخت می کنند.

تبلیغات بومی / محتوای دارای اسپانسر (محتوای حمایت شده)

 

بزرگترین مارک های رسانه ای جهان ، مانند وال استریت ژورنال ، درآمد قابل توجهی از اسپانسر های محتوا کسب می کنند.

 

طبق گفته نیویورک تایمز ، شرکتهای رسانه ای جوان بیشتر درآمد خود را از اسپانسر مالی کسب می کنند. The Atlantic و Slate هر دو می گویند محتوای دارای اسپانسر بیش از ۵۰٪ از درآمد دیجیتالی آنها است.

Forbes – شرکت های بزرگ ، مانند SAP ، ماهانه مبالغی به Forbes پرداخت می کنند تا مقالاتی را که مد نظر آن ها است ، منتشر کنند. این برنامه ها برای حمایت کنندگان چیزی نزدیک به ۷۵،۰۰۰ دلار (۳۱۵ میلیون تومان) تمام میشود.

Conan O’Brien  و Team Coco اکنون سالهاست که برنامه های حمایت مالی را در نمایشگاه اواخر شب تولید می کنند.

حمایت مالی

حمایت مالی نوشتن مطالب به طور کلی توسط یک شرکت است. مزایای حمایت از اسپانسرها می تواند منجر به بارگیری حامی مالی و / یا آگاهی از برند (حمایت از پادکست یا برنامه تلویزیونی) شود.

موسسه بازاریابی محتوا – CMI برای اکثر محصولات خود از یک مدل حمایت مالی استقبال می کند. هر پادکست ، گزارش تحقیق و وبینار یک اسپانسر جداگانه دارد.

یکی از رایج‌ترین اهداف بازاریابی محتوا، افزایش آگاهی از برند است.

اسپانسر Mike and Mike-نمایش محبوب صبحگاهی (پخش شده در رادیو و تلویزیون به صورت زنده در ESPN2) سالها است که توسط بیمه پیشرو حمایت می شود. ESPN این کار را با تعدادی برنامه زنده از جمله Pardon the Interruption انجام می دهد ، که به طور کلی توسط یک شرکت روحیه پشتیبانی می شود.

۲. همایش و رویدادها

طبق تحقیقات CMI / MarketingProfs ، تقریباً ۷ شرکت از ۱۰ شرکت رویدادهای خود را ایجاد و مدیریت می کنند.

برخی از اینها به شکل اجتماعات کوچک است، در حالی که برخی دیگر با سالن های نمایشگاهی و جلسات همزمان و رویدادهای تمام عیار برگزار میشوند. بیشترین درآمد از طریق ثبت نام پولی در رویداد یا حمایت مالی مانند مهمانی ها یا فضای نمایشگاه هدایت به دست میاید.

Minecon

Minecon یک رویداد رسمی Minecraft است.بازی ساختمانی چند نفره آنلاین که متعلق به مایکروسافت است. در سال ۲۰۱۶ ، این رویداد سالانه به ۱۲،۰۰۰ شرکت کننده فروخته شده (۱۶۰ بلیط فروخته شده در عرض چند دقیقه) و همچنین یک سالن نمایشگاهی را با جدیدترین فناوری و تجارت Minecraft (جایی که مایکروسافت هزینه های غرفه را از طرف حامیان مالی و شرکا می پذیرد) جذب کرد.

Lennox Live

لنوکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی و تهویه مطبوع در جهان است. همه ساله پیمانکاران و توزیع کنندگان برجسته از سراسر ایالات متحده را به خود جذب می کند و آموزش هایی در مورد فن آوری ، بازاریابی و شیوه های تجاری ارائه می دهد. شرکای نمایشگاه شامل شرکت هایی مانند هانیول ، سینتاس و فلوک هستند. لنوکس درآمد خود را مستقیماً از هزینه شرکت کنندگان و همچنین از شرکای تولیدی و خدماتی تامین می کند.

۳. محتوای حق بیمه

بسته های محتوا حق بیمه به اشکال مختلفی از جمله محصولات محتوا با فروش مستقیم ، محتوای بودجه خریداری شده به صورت تقاضا و فرصت های همگام سازی محتوا ارائه می شوند.

محصولات محتوا

دانشکده عکاسی دیجیتال – دارن ریور “DPS” را به عنوان منبع اصلی برای شروع  مهارت های تصویربرداری خود راه اندازی کرد.

DPS با تهیه کتابهای الکترونیکی و گزارشهای ویژه برای فروش مستقیم میلیونها خریدار در سال ایجاد میکند. فروش محتوای حق بیمه DPS، به استراتژی کسب درآمد شرکت تبدیل شده است.

هرچه مخاطبان به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، بیشتر اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات توسط آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

۴. کمکهای مالی

به طور کلی ، کمک های مالی به یک سازمان به بهترین وجه برای سازمان های غیر انتفاعی و سازمانی کار می کند.

Pro Publica

Pro Publica یک سازمان غیرانتفاعی است که از بودجه خود برای توسعه روزنامه نگاری تحقیقاتی استفاده می کند. به نظر می رسد شنیدن آن برای عموم مهم است. Pro Publica که توسط Paul Steiger ، مدیر عامل سابق وال استریت ژورنال تأسیس شده است ، بیش از ۵۰ روزنامه نگار استخدام می کند و بودجه اصلی خود را از شرکت Sandler دریافت می کند .

۵. اشتراک

اشتراک با محتوای حق بیمه ، که توسط مشتری پرداخت می شود ، متفاوت است.

طبق گفته کوارتز ،نیویورک تایمز طی دو سال گذشته تقریباً ۱ میلیون مشترک  دیجیتال را به همراه داشته است که ۲۷۶۰۰۰ مشترک (بزرگترین رشد آنها از زمان راه اندازی برنامه مشترکین) پس از انتخاب رئیس جمهور دونالد ترامپ است.

درآمد غیر مستقیم

در حالی که به طور سنتی گزینه های درآمد مستقیم به عنوان بخشی از الگوی شرکت رسانه ای تصور می شود ، درآمدهای غیرمستقیم تحت عنوان روش بازاریابی محتوا یا ایجاد محتوا و ایجاد روابط با مخاطبان برای تأمین اعتبار اهداف تجاری سازمانی قرار می گیرند.

بازاریابی محتوا، پیش از عصر دیجیتال هم قدمتی بسیار طولانی داشته است.

۶. از محصولات – درآمد کسب کنید

درآمد سود شامل ایجاد و توزیع محتوا با هدف فروش محصولات یا خدمات خاص است.

محصولات

چیلی کلوز – Claus Pilgaard ، با نام واقعی Chili Klaus ، یکی از مشهورترین چهره های دانمارک است.آن هم  به دلیل طرز خارق العاده ای که در مورد فلفل های چیلی صحبت می کنند. ویدئوهای YouTube Claus میلیون ها بازدید را به خود جلب کرده است .

محصولات – فروش وابسته

The Wirecutter 

سایت فهرست ابزارها و معاملات ، The Wirecutter توسط نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری شد. سایت هر بار که می خواهد محصولی را که در سایت پیشنهاد می شود بفروشد کمی درآمد دارد. و این معاملات اضافه می شود. در سال ۲۰۱۵ ، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از درآمد شرکت های وابسته به دست آورد.

محصولات – داده ها

اگر محصولی آسانتر برای فروش شرکت های رسانه ای وجود داشته باشد ، داده است. با دسترسی به مخاطبان و رفتار آن مخاطبان ، یک سازمان می تواند آن اطلاعات را از چند طریق بسته بندی و بفروشد.

۷. خدمات – کسب درآمد

نظریه بازی

کسب درآمد از بازاریابی محتوا :

متیو پاتریک هنگام تماشای یک برنامه آنلاین در مورد یادگیری از طریق بازی ، ایده تئوری بازی را ایجاد کرد. نظریه بازی تبدیل به یک سری ویدیوی هفتگی در یوتیوب شد که اشتیاق ماتیو به بازی و بازی های ویدئویی را با مجموعه مهارت های ریاضی و تحلیلی خود ترکیب کرد.

پس از ۵۶ قسمت بیش از یک سال ، متی ۵۰۰۰۰۰ مشترک YouTube را داشت که علاقه مند بودند نحوه عملکرد ریاضی در بازی را انتخاب کنند. به عنوان مثال ، اپیزود وی How PewDiePie  YouTube را فتح کرد و بیش از ۸ میلیون بازدید ایجاد کرد.

۸- وفاداری-حفظ درآمد

از بین کلیه عواید درآمدی این رویکرد ، وفاداری قدیمی ترین آنهاست و هنوز هم بسیار مهم است. سازمانهای مختلف از نظر اندازه ، در ابتدا مجلات چاپی را برای حفظ وفاداری مشتریان خود به مرور زمان راه اندازی می کردند.

۹. افزایش بازده – رشد درآمد

با دستیابی به مشتری ، شرکت های نوآورانه از داده های مشتری برای ارائه انتشارات هدفمند و پیوسته استفاده می کنند تا در واقع باعث ایجاد مشتری های بهتر در طول زمان شوند.

با تولید محتوای باکیفیت، مخاطبان بیشتری جذب وب‌سایت شده و میزان ترافیک افزایش می‌یابد.

۱۰. فروش متقابل – رشد درآمد

Fold Factory

Trish Witkowski ، مدیر عامل شرکت Fold Factory ، از طریق نمایش ویدئویی معمولی خود با عنوان “۶۰ ثانیه‌ی فوق العاده عالی هفته” ، در جایی که او جزئیات نمونه های شگفت انگیز از ارسال مستقیم نامه را چاپ می کند ، به یک شهرت در صنعت پست مستقیم تبدیل شده است.

به گفته اندرو دیویس نویسنده و گوینده ،فیلم های  او بیش از یک میلیون بازدید و تقریباً ۶۰۰۰ مشترک داشته است. علاوه بر این ، Trish به عنوان سخنگوی تعدادی از مارک ها تبدیل شده است. به عنوان سخنران در جهان گشت و گذار کرده و کارگاه های آموزشی را برگزار می کند.

خلاصه کسب درآمد از بازاریابی محتوا : 

موفق ترین سازمان ها در آینده نه یک بخش بلکه چندین بخش از مدل بازاریابی رسانه ای را به کار می گیرند. درست همانطور که سرمایه گذاران ، سبد سهام خود را با چندین سهام و یا صندوق های متقابل متنوع می کنند ، شرکت ها نیز باید متناسب با جریان درآمد حاصل از بازاریابی خود ، متنوع شوند.

منبع کسب درآمد از بازاریابی محتوا : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image