برایان هالیگان : مدیر اجرایی و نویسنده

برایان هالیگان : مدیر اجرایی و نویسنده

 

برایان هالیگان  کیست : نام به انگلیسی: Brian Halligan

تاریخ و محل تولد: 1 سپتامبر 1967، وست وود، ماساچوست

برایان هالیگان یک مدیر اجرایی و نویسنده اهل آمریکاست. او یکی از موسسین و مدیرعامل مجموعه هاب اسپات است و در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کند و همچنین در منطقه کمبریج از ایالت ماساچوست آمریکا واقع‌شده است. وی همچنین یکی از مدرسین دانشگاه MIT هم می‌باشد.

وی در دو کتاب مختلف در حوزه بازاریابی به‌عنوان نویسنده مهمان همکاری کرده است:

— بازاریابی درون‌گرا: از طریق گوگل، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها پیدا شوید که این کتاب را همراه با یکی از همکاران خود در مجموعه هاب اسپات به نام هارمش شاه نوشته است.

— درس‌های بازاریابی از مرده حق‌شناس: چیزی که هر کسب‌وکاری می‌تواند از شاخص‌ترین برند تاریخ یاد بگیرد که این کتاب را در همکاری با دیوید میرمان اسکات به قلم نگارش درآورده است.

برایان هالیگان  کیست  : وی در وست وود از ایالت ماساچوست آمریکا به دنیا آمده و مدارس ابتدایی را در همین شهر گذرانده است. وی مدرک مهندسی الکترونیک خود را از دانشگاه ورمونت دریافت کرده و سپس در سال 2005 موفق به اخذ مدرک MBA از مدرسه مدیریت MIT شده است.

در شرکت‌های مختلف دارای سابقه کار و فعالیت تا سطح معاونت بوده و سپس در تغییری در شیوه کار و برنامه‌های خود جذب حوزه فروش شده و در مجموعه به نام Groove Networks به‌عنوان مدیر فروش از سال 2001 تا 2005 فعالیت داشته که درنهایت توسط مایکروسافت خریداری و تغییر نام داده‌شده است. سپس در سال 2006 همراه با چند تن دیگر اقدام به تأسیس شرکت هاپ اسپات کرده که در سال 2012 به درآمدی بالغ‌بر 28.5 میلیون دلار و 304 کارمند رسیده است و همچنان در آن مجموعه فعالیت دارد.

برایان هالیگان همچنین یکی از سخنرانان مجموعه برنامه‌های TEDx در حوزه بازاریابی و کسب‌وکار هم می‌باشد و همچنان که قبلاً هم اشاره‌شده به‌عنوان یک مدرس در دانشگاه MIT در حوزه کارآفرینی(توسعه محصول و بازاریابی) به تدریس مشغول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image