لیلی لنگتری: مبدع تکنیک تائید ستارگان مشهور و نامدار

لیلی لنگتری: مبدع تکنیک تائید ستارگان مشهور و نامدار

 

لیلی لنگتری کیست : نام به انگلیسی: Lily Langtry

سال و محل تولد: 13 اکتبر 1853 در ایالات متحده آمریکا

لیلی لنگتری در دوره خودش یک بانوی جوان بسیار مشهور از نظر زیبائی و دلربائی بود که بعدها در بازیگری و سپس در تهیه کننده گی سینما به شهرت دست یافت. در ماه می 1877 توسط یکی از بانوان اشراف زاده به یک مجلس شب نشینی دعوت شد که در این مجلس برخی از هنرمندان مشهور و شناخته شده آن زمان حضور داشتند. زیبائی ظاهری او همراه با توانایی وی در مسحور کردن حاضران در این شب نشینی موجب توجه و علاقه حضار، ابراز نظر آنها و دعوت از او در برنامه ها و مجالس دیگری شد.

این روند همچنان ادامه داشت که نهایتا در سال 1881 منجر به شناخته شدن به عنوان یک بازیگر ستاره ای شد که در بسیاری از تئاتر های آن زمان بازی کرده بود که برخی از آنها شامل She stoops to conquer، The Lady of Lyons و … می شود و در نهایت موفق به راه اندازی شرکت تولید و نمایش خودش در این حوزه شد.

لیلی لنگتری کیست : او را بهتر از هر چیز می توان به عنوان مدونا (خواننده معروف) زمان خودش در نظر گرفت. که برای دهه های متمادی برای بازیگری، خواننده گی و دیگر ماجراجویی های خودش با اشراف زادگان مختلف از قبیل رابطه عاشقانه با ادوارد هفتم (پادشاه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر)، پرنس لوئی بَتنبرگ و دیگر اشراف زادگان آن زمان شناخته می شد و مورد توجه و علاقه عامه مردم و رسانه های آن زمان بود. در نهایت این رفتار وی بود که از او تصویری به عنوان افسون آن روزگار پدید آورد. تا جایی که از اسم و شهرت وی در آن زمان برای تبلیغ و معرفی یک خط محصول تازه عرضه شده از محصولات آرایشی زنانه استفاده شد. اما حدس بزنید قیمتی که وی در آن زمان برای استفاده از نام خودش بر روی این محصولات مطالبه کرده بود چقدر بوده است؟ مبلغی که وی برای این کار تبلیغاتی از شرکت تولید کننده این محصولات دریافت کرده بود، برابر با وزن بدن خودش به طلا بود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image