تیم فریس : نویسنده، سخنران و مشاور بازاریابی

تیم فریس : نویسنده، سخنران و مشاور بازاریابی

تیم فریس کیست  : نام به انگلیسی: Tim Ferriss

تاریخ و محل تولد: 20 جولای 1977، نیویورک

تیم فریس یک نویسنده، کارآفرین، سرمایه گذار، سخنران آمریکایی است که کتاب های او در حوزه مدیریت اغلب در لیست کتاب های پر فروش نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و … قرار می گیرد.

از جمله فعالیت های بازاریابی وی می توان به سرمایه گذاری و همچنین فعالیت مشاوره در شرکت هایی از قبیل فیسبوک، توئیتر، استامبل اِپان، اِوِرنوت و …. در بین شرکت های مختلفی که در آنها فعالیت می کند اشاره کرد.

تیم فریس کیست : این نابغه بازاریابی دوره معاصر که نویسنده کتاب “هفته کاری 4 ساعته” است، به ما یاد داده که ما همواره دوست داریم هر چیزی را در ابعاد و حجم زیاد مورد مصرف قرار دهیم و قول های بزرگ بشنویم، حتی زمانی که بخوبی می دانیم که این قول ها تا حد بسیار زیادی غیر واقعی به نظر می رسند. او اعتقاد دارد که قول بزرگی مبنی بر داشتن یا به دست آوردن هر چیزی تنها در طی 4 ساعت بسیار جذاب است، به حدی که هیچکس تحت هیچ شرایطی حاضر به چشم پوشی از آزمودنش نیست. نمونه قول هایی که با این مضمون در انواع تبلیغات شاهد آن هستیم، اغلب بصورت زیر هستند:

— به جامعه جوانان ثروتمند بپیوندید، تنها با 4 ساعت کار در هفته!!!

— یک بدن بی عیب و نقص را تنها در 4 ساعت تجربه کنید!!!

— هر چه که می خواهید و لازم دارید تنها در 4 ساعت!!!

هر چند که همه و همه می دانیم که این غیر ممکن است، اما باز هم قبول کرده و آن را امتحان می کنیم.

وی در حال حاضر در سانفرنسیسکو، کالیفرنیا زندگی می کند و اخیرا هم بر روی وبلاگ خود صحبت از توانایی در صحبت کردن به 5 زبان مختلف را مطرح کرده است!!! نام وی به عنوان رکورد دار بیشترین تعداد چرخش مستمر در رقص تانگو در طی یک دقیقه نیز در کتاب گینس ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image