دلیل حضور امروزی اکثر کسب و کار ها در اینستاگرام / دلیل محبوبیت اینستاگرام

دلیل حضور امروزی اکثر کسب و کار ها در اینستاگرام / دلیل محبوبیت اینستاگرام

دلیل حضور کسب و کار ها در اینستاگرام :  اینستاگرام همیشه یک بستر شیک بوده است که بسیاری از افراد دوست دارند لحظات زندگی خود را در آن به اشتراک بگذارند و با مردم از سراسر جهان تعامل داشته باشند. اما اتفاق مهمتر امسال، هجوم بی حد و مرز کسب و کار ها به اینستاگرام بوده است. اینستاگرام همچنین در حال تبدیل شدن به آسمانی برای تبلیغ مشاغل آنلاین است.

چرا بسیاری از بازرگانان تصمیم می گیرند تا محصولات یا خدمات خود را در اینستاگرام تقویت کنند؟

 ۴ دلیل محبوبیت اینستاگرام در میان مشاغل

۱.اینستاگرام ویژگی های مفیدی را برای کسب و کار ها فراهم کرده است

اینستاگرام همیشه ویژگی های خود را متناسب با نیازهای فعلی و تأمین خواسته های کاربران به روز می کند. امسال، تغییرات آشکار پیشرفت اینستاگرام به سمت کمک به مشاغل برای یافتن مکان خود در این پلتفرم رفته است. بنابراین در واقع، چندین به روزرسانی اصلی اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ برای کسب سود بیشتر مزایایی را برای تجارت آنلاین به ارمغان می آورد. برخی از آن ها را سعی کرده ایم در اینجا آماده کنیم:

* فروشگاه آنلاین اینستاگرام

فیس بوک Facebook Shops (بستر خرید آنلاین) را به پلتفرم خود وارد کرده است و اکنون این ویژگی نیز به اینستاگرام می آید. با چنین عملکردی، برند ها می توانند لیستی از محصولات را در فروشگاه آنلاین اینستاگرام خود ایجاد کرده و با پروفایل حساب های اینستاگرام و همچنین پست های خود کانکت کنند. وقتی خریداران به لینک دسترسی پیدا می کنند، می توانند با کلیک بر روی فروشگاه، محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را مرور کنند.

محصولات در اکسپلور اینستاگرام

محصولات لیست شده برند ها به بخش اکسپلور اینستاگرام نیز اضافه می شوند. وقتی کاربران به اکسپلور و ماژول “Shopping” مراجعه می کنند، می توانند برای انجام راحت خرید آنلاین به محصولات پرطرفدار لیست شده در اینجا دسترسی پیدا کنند.

 خرید تبلیغات و نشان های IGTV

IGTVمکانی را برای انجام پخش آنلاین به کاربران اینستاگرام ارائه می دهد. برای استریمر، یک خبر خوب این است که اینستاگرام تبلیغات را در جریان ویدئو IGTV جاسازی می کند تا کاربران بتوانند از محتوای پخش اصلی خود درآمد کسب کنند! علاوه بر این، مخاطبان می توانند نشان هایی را برای تشویق استریمر ها به عنوان راهی برای تیپ دادن به آن ها، خریداری کنند. به هر حال،IGTV  باعث شده است تا استریمر از طریق پخش محتوای زنده خود راه های بیشتری برای کسب درآمد داشته باشند.

* لایو شاپینگ

به غیر از استریم IGTV ، اینستاگرام همچنین به مشاغل اجازه می دهد تا محصولات خود را از طریق قابلیت جدید لایو شاپینگ، معرفی کنند. بنابراین کسب  و کار ها می توانند محصولات خود را در اینجا نشان دهند و مردم می توانند با کلیک بر روی نماد خرید ارائه شده، مستقیماً محصولات را خریداری کنند. این قسمت همچنین قابلیت “Try It On” را که به مردم اجازه دهد محصولات را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تجربه کنند، ارائه می دهد. این بخش کاربر پسند است، به ویژه برای خرید محصول آرایشی!

۲.اینستاگرام مکان خوبی برای استارتاپ ها است

برای اینکه برند ها و مشاغل بیشتری به اینستاگرام بیایند، این پلتفرم روند تبدیل شدن به یک کسب و کار شما به یک کسب و کار پول ساز را تا حد ممکن ساده کرده است. برخلاف فیس بوک، که برای ساخت اکانت کاربری به مراحل تأیید شده پیچیده ای نیاز دارد، ساخت اکانت اینستاگرام فرآیند ساده ای دارد. در مرحله بعدی، می توانید اکانت شخصی خود را نیز تجاری کنید. نحوه راه اندازی حساب تجاری اینستاگرام اینگونه است:

مرحله ۱. برای ایجاد یک حساب تجاری اینستاگرام، اطمینان حاصل کنید که برنامه اینستاگرام را از قبل دانلود و نصب کرده اید.

 مرحله ۲. اینستاگرام را باز کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. برای ورود به اینستاگرام می توانید از حساب فیس بوک خود نیز استفاده کنید. اما اگر در فیس بوک حسابی ندارید و از قبل نیز در اینستاگرام اکانتی نداشته اید برای ثبت نام اقدام کنید.

مرحله ۳. هنگام ورود به سیستم اینستاگرام، باید به پروفایل خود در داخل برنامه بروید و سپس، به Settings” > “Account” > “Switch to Business Profile  بروید و اگر از قبل حساب کاربری ندارید، آن را ایجاد کنید.

مرحله ۴. اکنون به حساب کاربری تجاری خود برگردید و جزئیات مربوط به آن را اضافه کنید. به عنوان مثال، اطلاعات تماس، دسته بندی شغل، ساعات فروشگاه و غیره.

مرحله ۵. هنگامی که حساب کسب و کار شما آماده شد، شروع به ارسال محصولات و خدمات خود برای مردم کنید!

۳.وجود راه های بیشتر برای نشان دادن برند ها و محصولات در اینستاگرام

مزیت دیگری که اینستاگرام می تواند برای برند ها به همراه داشته باشد این است که اینستاگرام پلتفرمی است که عمدتا بر روی عکس ها و فیلم ها تمرکز دارد، بنابراین استفاده از این روش های پرطرفدار برای نشان دادن محصولات مستقیم ترین راه است. تعداد زیادی از کسب و کار ها از قالب ویدئو برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند و در اینستاگرام، روش های مختلف اما بسیار عالی برای معرفی محصولات شما مانند IGTV و استوری وجود دارند. این قابلیت ها می تواند مصرف کنندگان با پتانسیل خرید بیشتری را به سمت شما بیاورد.

۴. گروه کاربری بزرگ در اینستاگرام

از آنجا که اینستاگرام نه تنها برای جوانان محبوب است بلکه کاربرانی در تمام سنین و نسل ها دارد. طبق اطلاعات رسمی، امروزه حداکثر ۶۰٪ از کاربران عادت دارند که محصولات جدید برند ها را در اینستاگرام کشف کنند. علاوه بر این، حدود ۸۰٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک حساب تجاری در لیست فالوینگ های خود دارند. علاوه بر این، آمار ها همچنین نشان می دهند که یک سوم از استوری های پربازدید متعلق به کسب و کارها است. تمام این داده ها، به وضوح نشان می دهند که اینستاگرام اکنون به مکانی قابل اعتماد و پرطرفدار برای تقویت مشاغل آنلاین تبدیل شده است.

پایان

پس از خواندن این پست، احتمالاً تا الان متوجه شده اید که چرا تعداد زیادی از کسب و کار ها امروزه تجارت خود را در اینستاگرام راه اندازی می کنند. به جز برندها، اینفلوئنسرها نیز اینستاگرام را مکان خوبی برای کسب درآمد می دانند. شما نیز می توانید از همین حالا شروع کرده و به تدریج تجارت اینستاگرام خود را شروع کنید!

 

منبع :‌ سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image