آموزش نحوه مدیریت مؤثر و کارآمد فالوورهای اینستاگرام شما

آموزش نحوه مدیریت مؤثر و کارآمد فالوورهای اینستاگرام شما

مدیریت مؤثر و کارآمد فالوورها : آیا نمی دانید که چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را مدیریت کنید؟ مطمئن نیستید که حتی مدیریت فالوورهای اینستاگرام تان به چه معناست؟ شما جای درستی آمده اید و ما در اینجا همه تکنیک ها را به شما یاد می دهیم.

اما قبل از اینکه شروع کنیم، باید بدانید که مدیریت فالوورهای شما به معنای تلاش برای هک رشد غیر واقعی مانند اتوماسیون اینستاگرام یا خرید فالوور نیست. اینها همیشه فقط ایده بدی بوده اند.

مدیریت فالوورهای اینستاگرام به چه معنی است:

  • به طور مداوم با فالوورهای فعلی خود تعامل داشته باشید
  • فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید و فالوورهای جدیدی کسب کنید
  • حفظ یک جامعه از فالوور های شاد و درگیر
  • فالو کردن یا آنفالو کردن سایر اکانت های اینستاگرام
  • مسدود کردن ترول ها و مدیریت اسپم ها

برای نکات آسان و موثرتر به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چگونه می توان فالوورهای اینستاگرام را به طور موثر مدیریت کرد؟

شاید شما در حال شروع کار در این پلتفرم هستید و می خواهید فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آورید. یا شاید شما از قبل فالوورهای زیادی داشته باشید و بخواهید نحوه تعامل با فالوورهای خود را بهبود ببخشید.

صرف نظر از اینکه برند شما در کجاست ، این ۱۰ نکته به شما کمک می کند فالوورهای اینستاگرام خود را مدیریت کنید.

۱.محتوای جذاب و با کیفیت پست کنید

برای دنبال کردن فالوورهای فعلی خود با نام برندتان- و جذب فالوورهای جدید – انتخابی باشید. فقط محتوایی متفکرانه و جذاب انتخاب کنید که نشان دهنده نام برند شما باشد.

به عنوان مثال ، وقت بگذارید تا:

  • تصاویری با کیفیت بالا را انتخاب کنید که بازتاب دهنده برند شما ، اهداف و ارزش های آن باشد
  • اینفوگرافیک یا عناصر طراحی شده ایجاد کنید
  • عکس های خود را ویرایش کنید تا آنجا که ممکن است حرفه ای به نظر برسد
  • از ایستگاه از پیش تنظیم شده اینستاگرام استفاده کنید تا اکانت اینستاگرام شما حس و ظاهر مطلوبی داشته باشد
  • کپشن های عالی اینستاگرام را بنویسید

برند بیرونی Cotopaxi انتخاب دقیقی از عکس ها را پست می کند که الهام بخش و مربوط به چشم انداز و ارزش های کلی آن است – که هدف آن جلب توجه مردم و “کار خوب” است- حتی اگر محصولات آن نشان داده نشود.

همانند Dove است.علاوه بر پست کردن تصاویر و ویدئو ، برند تجاری زیبا عناصر گرافیکی سرگرم کننده ایجاد می کند تا نحوه تعامل فالوورهای خود با اکانت را تغییر دهد.

برای اینکه پست کردن مطالب عالی کمی ساده تر شود ، تقویمی برای ایجاد برنامه ریزی ، ایجاد و پست کردن مطالب خود ایجاد کنید.

۲.برای ایجاد حس اجتماع با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

برای اجتماعی بودن وقت بگذارید! با وارد شدن به مکالمه با فالوورهای خود و ایجاد حس همبستگی ، فالوورهای اینستاگرام برند خود را مدیریت کنید.

۳.سریع به کوئزشن ها/سؤالات و کامنت ها پاسخ دهید

کامنت ها و سؤالات فالوورهای خود را بی پاسخ نگذارید. با آنچه آنها می پرسند درگیر شوید و حتماً این کار را به موقع انجام دهید.

اکانت اینستاگرام پارک ملی المپیک نمونه خوبی از این تعامل است. گاهی اوقات ، یک برند با یک پاسخ آموزنده به یک سوال پاسخ می دهد. بار دیگر ، در هیجانی شدن فالوورهای خود با کامنت گذاشتن آنها سهیم است. و گاهی دیگر ، آن را به سادگی یک کامنت توسط یک فالوور دوست دارد.

۴.کپشن هایی بنویسید که تعامل را تشویق می کند

Reese’s Book Club اغلب در کپشن های خود سؤالاتی را مطرح می کند. فالوورهای آن سپس در کامنت ها پاسخ می دهند. گفت و گویی بین برندها و فالوورها وجود دارد ، به این معنی که فرصتی برای نشان دادن شخصیت کسب و کار شما است. به علاوه ، گفتگوی رفت و برگشت یک عنصر شخصی را اضافه می کند.

۵.منشن ها و هشتگ ها را تشویق کنید

کپشن شما همچنین می تواند فالوورهایتان را ترغیب کند تا از محتوای اینستاگرام شما برای تعامل با دوستانشان استفاده کنند. برچسب های جغرافیایی ، هشتگ ها و منشن ها گفت و گو را گسترش می دهد و احساس را در جامعه ایجاد می کند.

هنگامی که برند فضای باز MEC یک کمپین یک هفته ای در شبکه های اجتماعی آغاز کرد و فالوورهای خود را به یادآوری خاطره کمپینگ مورد علاقه خود تشویق کرد، این امر همچنین باعث الهام بخشیدن به کاربران شد تا دوستان خود را که در آنجا بودند تگ یا برچسب گذاری کنند. این باعث گردهم آمدن افراد می شود – و حتی ممکن است برخی از فالوورهای جدید برند شما را به خود اختصاص دهد.

۶.بلافاصله به مسیج های دایرکت پاسخ دهید

اگر فالوورهایتان با برند شما با استفاده از یک مسیج در دایرکت درگیر می شوند ، با پاسخ سریع فالوورهای خود را راضی نگه دارید. برای پاسخ به یک سوال روزها یا هفته ها منتظر نمانید!

تا زمانی که یک اکانت کاربری در اینستاگرام دارید، یک ابزار مفید برای کمک به شما در مدیریت مسیج های دایرکت تان به روشی کارآمد ، عملکرد پاسخ سریع است.

به سادگی ، این پاسخ های ذخیره شده به سوالات رایج است. برای انتخاب یک پاسخ ذخیره شده و پاسخ به مسیج یک فالوور در دایرکت ، فقط میانبر یک کلمه ای را تایپ کنید. سپس کل پاسخ مد نظرتان به طور اتوماتیک پر می شود.

با Hootsuite می توانید پاسخ ها را حتی موثرتر و کارآمدتر کنید. می توانید پاسخ ها و پیگیری ها را به اعضای مختلف تیم اختصاص دهید. این کار به شما اطمینان می دهد که هیچ کامنتی از بین نمی رود ، پاسخ تمام مسیج های دایرکت داده می شود و بهترین فرد برای پاسخ دادن به یک سوال تعیین می شود.

در Hootsuite همچنین می توانید برای پاسخ به سؤالات متداول ، پاسخهای ذخیره شده ایجاد کنید.

۷.از فالوور های جدید استقبال کنید

اگر برند شما در اینستاگرام جدید است ، فالوورهای خود را با یک پیام خوشامدگویی مدیریت کنید. این معرفی شخصی برند شماست.

اگر گفته شود ، استقبال از شخص جدید به طور شخصی واقع بینانه نیست، در صورتی که حساب شما هزاران یا صدها هزار فالوور دارد.

اگر از قبل فالوورهای زیادی دارید ، وقت بگذارید و یک پست مقدماتی اینستاگرام را در تقویم محتوای خود بگنجانید تا از فالورهای جدید استقبال کنید. در آن پست توضیح داده خواهد شد که شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید و امیدوارید که فالوورهایتان از تعاملات شما در شبکه های اجتماعی چه چیزی کسب کنند.

۸.محدود کردن ترول ها ، اسپم ها و ربات ها

روش دیگر برای مدیریت فالوورهای اینستاگرام تعدیل نظرات توهین آمیز توسط ترول ها و محدود کردن اسپم ها است. اینها بر تجربه و درک فالوورهای شما برندتان تأثیر منفی می گذارد.

برای اطمینان از اینکه محتوای اینستاگرام شما تجربه مثبتی برای همه است ، می توانید:

  • به کاربران گزارش دهید که اکانت شما را ترول می کنند یا گمان می کنید ربات/Bots هستند
  • کامنت ها را مرتباً تعدیل کنید
  • خط مشی شبکه های اجتماعی ایجاد کنید تا تیم برند شما بداند چگونه به ترول ها پاسخ دهد

برای پنهان کردن خودکار کامنت های توهین آمیز ، می توانید تنظیمات خود را نیز به روزرسانی کنید. و یک گزینه فیلتر دستی وجود دارد که در آن می توانید کلمات یا عباراتی را که می خواهید به طور خاص پنهان کنید تایپ کنید.

برای انجام این کار ، شما باید:

  1. به تنظیمات اکانت خود بروید
  2. روی حریم خصوصی/ privacy کلیک کنید
  3. روی کامنت ها کلیک کنید
  4. انتخاب کنید کدام یک از کامنت ها را می خواهید کنترل کنید

۹.رشد فالوورهای خود را پیگیری کرده و عملکرد پست را کنترل کنید

اگر می دانید فالوورهایتان چه کسانی هستند و بیشتر به چه محتوایی علاقه مند هستند ، راحت تر می توانید فالوورهایتان را با محتوای خود درگیر کنید.

ردیابی دیتا یا داده ها به شما کمک می کند بفهمید مخاطبان اصلی شما در اینستاگرام چه کسانی هستند و آیا اکانت شما فالوور جدیدی پیدا می کند یا خیر. استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، مانند Instagram Insights ، به برند شما کمک می کند تا داده های مفیدی پیدا کنید مانند:

  • جمعیت شناسی فالوورهایتان
  • تعاملات با حساب شما در هر روز هفته
  • چه تعداد اکانت در اینستاگرام شما پیدا شده است
  • وب سایت شما چه تعداد کلیک از اینستاگرام دریافت کرده است

همچنین می توانید از داده ها برای ردیابی محتوای با جذابیت بیشتر برای مخاطبان خود استفاده کنید. ببینید آیا الگویی بین رشد در موارد زیر و زمان پست کردن نوع خاصی از محتوا وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال ، آیا موارد زیر در هنگام استفاده از برچسب های جغرافیایی ، یا نظرسنجیpoll/ یا ویدئو افزایش می یابد؟

Hootsuite

Hootsuite برنامه ریزی پست های اینستاگرام و تجزیه و تحلیل اینستاگرام را ترکیب می کند. داشبورد بی نظیر Hootsuite Analytics به شما کمک می کند تا بیشتر در داده های اینستاگرام خود فرو رفته و اطلاعاتی از جمله موارد زیر به شما نشان دهد:

  • دیتا/داده های گذشته
  • زمان پاسخ شما در مکالمات خدمات مشتری
  • رتبه بندی کامنت های اینستاگرام بر اساس احساسات مثبت یا منفی

جزئیات بیشتر درباره Hootsuite Analytics را در اینجا پیدا کنید:

 

۱۰.از هشتگ های برند خود استفاده کنید

همینطور هشتگ های محبوب اینستاگرام را در پست خود بگنجانید ، ایجاد یک هشتگ برند می تواند کاربران را به شرکت در گفتگو با برند شما ترغیب کند.

هشتگ های برند دار نیز می توانند روشی مؤثر برای رشد موارد زیر باشند. هشتگ های برندی که عمل یا مشارکت را تشویق می کند می تواند حس سرگرمی و احساس همبستگی را ایجاد کند.

۱۱.تصمیم بگیرید که چه موقع اکانت های دیگر را فالو یا آنفالو کنید

برای اینکه واضح تر به شما بگوییم: برند شما نباید هر اکانتی که شما را فالو می کند آنرا فالوبک یا دنبال کردن متقابل کند.

برای اطمینان از اینکه اکانت های مفید برای برند خود را دنبال می کنید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

ایجاد دستورالعمل های تجاری

در استراتژی شبکه های اجتماعی برند خود به روشنی مشخص کنید چه چیزی باعث می شود یک اکانت از برند شما دنبال شود. مثلاً آیا لوکیشن را در نظر می گیرید؟ اندازه اکانت هایی که دنبال می کنید چقدر است؟ آیا فقط اکانت هایی را که در مورد پستهای شما نظر می دهند و پروفایل عمومی دارند دنبال می کنید؟

با استفاده از عملکرد ذخیره/ save اینستاگرام

این به برند شما کمک می کند تا نظارت کند که کدام اکانت ها بیشتر با حساب شما ارتباط برقرار می کنند و در عوض با کدام اکانت ها باید تعامل داشته باشید.

پتانسیل همکاری .دنبال کردن متقابل برند های دیگر یا اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی می توانند باعث شوند گفتگویی درباره همکاری با یکدیگر آغاز کنید.

۱۲.از هایلایت های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید

هایلایت های اینستاگرام، استوری های دائمی و گروهی اینستاگرام که در زیر قسمت بیو پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شود ، یک روش عالی برای مدیریت فالورهای جدید و فعلی است.

در هایلایت سؤالات متداول ، به سؤالات متداول پاسخ داده می شود. این برای فالوورهای جدیدی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند خود هستند مفید است. این یک ابزار کارآمد برای مدیریت زمان است – فالوورهای جدید می توانند پاسخ سوال خود را بدون پست کردن مسیج های دایرکت خود پیدا کنند ، و افراد شاغل نیازی به صرف وقت برای پاسخ دادن به همان سوالات از طریق مسیج دایرکت ندارند.

هایلایت های دیگر آن مانند برند های “vitamins” و “The Gods” ، محصولات جدید را معرفی می کند و برای همه فالوور ها مفید است و هایلایت “” Camp HB اطلاعیه هایی از رویدادهای لایو اینستاگرام شان را که برای فالوور های ثابت و فعلی شان مفید است ، جمع آوری می کند.

۱۳.انعطاف پذیر و سازگار باشید

همراهی با روند شبکه های اجتماعی مهم است ، اما همراهی با آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد به همان اندازه مهم است که صحبت از مدیریت خوب فالوورهای اینستاگرام می شود.

به عنوان مثال ، برنامه دوست یابی Bumble با تشخیص اینکه دوست یابی “مثل همیشه” کار نمی کند ، با همه گیر جهانی سازگار شد. پست کردن مطالب به صورت عادی احساس ناشنوایی ایجاد می کند و برای فالوورهای فعلی آن مفید نیست. در عوض ، با جمعیتی مورد نظر خود ارتباط برقرار می کند و با ارسال محتوایی که بازتابی از امور روز و تأثیر آن بر فالوورهای آن است ، احساس را در جامعه خود ایجاد می کند.

برند های دیگر برای مدیریت فالوورهای اینستاگرام و حفظ احساس اجتماعی در طی همه گیری جهانی به جریان مستقیم مانند Instagram Live و Instagram TV روی آوردند.

۳ برنامه برای کمک به شما در مدیریت فالوورهای اینستاگرام

همچنین فوایدی در پاک کردن لیست فالوورها ، حذف ربات ها و حساب های شبح و بلاک کردن ترول ها و اسپم ها وجود دارد. برای مدیریت موثر فالوورهای اینستاگرام ، می توانید از برنامه ها برای پاک کردن لیست فالوورهای خود استفاده کنید و به شما کمک کند تعیین کنید چه اکانت هایی را دوباره فالو یا دنبال کنید.

Cleaner for Ins.1

این یک برنامه برای مدیریت فالوورهای اینستاگرام است زیرا به شما امکان می دهد اکانت های دنباله روی انبوه را که دیگر برای برند شما مفید نیستند ، آنفالو کنید ، اگر متوجه اکانت های اسپم می شوید ، فالوورهای بلاک شده را به صورت انبوه بلاک کنید و پست های انبوه را در صورت تغییر برند ، حذف کنید.

Mass Unfollow for Instagram.2

این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا لیست فالوورهای خود را پاکسازی کنید. بلاک کردن انبوه یا آنفالو کردن اکانت انبوه که برای برند شما مفید نیست.

Followers Track for Instagram.3

برنامه های ردیابی فالوورهای اینستاگرام می توانند به برند شما در مدیریت فالوورهایتان کمک کنند. این برنامه به شما کمک می کند دنبال کردن آنفالوورها ، فالوور های جدید ، بلاک ها و لایک های حذف شده را ردیابی کنید.

اینها تمام مطالبی بود که شما به آن نیاز داشتید! اکنون باید درک خوبی از نحوه مدیریت فالوورهای اینستاگرام داشته باشید به روشی که هم موثر و هم کارآمد برایتان باشد.

منبع :‌ سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image