سی آر ام پرسنل فروش را تمرین می دهد، تا منظم باشند!

سی آر ام پرسنل فروش را تمرین می دهد، تا منظم باشند!

پرسنل منظم با سی آر ام : برای تغییر یک ویژگی 3 چیز لازم است: اول تمرین کردن، دوم تمرین کردن و سوم تمرین کردن! یکی از بهترین شیوه ها یادگیری تمرین کردن است، آیا شما دیده اید که کسی در یک حوزه ای بدون تمرین موفق شود، با تمرین کردن است که بازوهای شما در ورزش قدرتمندتر می شود، با تمرین کردن است که رانندگی شما بهتر می شود، با تمرین کردن است که ما یک زبان دیگر را یاد می گیریم و ….
به نظر من یکی از مشکلات فرهنگی ما ایرانی ها این است که خیلی برنامه پذیر نیستیم، دقت کرده اید چند بار برنامه ورزش گذاشته ایم و انجام ندادیم؟ چند بار قصد کردیم که یک کار را به صورت منظم انجام دهیم و انجام ندادیم و …. برای برنامه پذیر شدن نیز یک راه بیشتر وجود ندارد تمرین کردن!

یکی از ویژگی های نرم افزار CRM این است که وقتی می بیند پرسنل شما چند وظیفه انجام نشده تاریخ گذشته دارد با یک پنجره از آنها می خواهد که تکلیف زمانبندی اجرای این وظیفه ها را مشخص کنند!
آیا آنها را انجام داده اند؟
یا می خواهند تاریخ انجام ش را تغییر دهند؟ کی؟ امروز؟ فردا، تا آخر هفته یا هفته آینده
و یا اینکه بعدا در موردشان تصمیم می گیرند؟

یعنی این ویژگی سی آر ام پرسنل فروش را تمرین می دهد که همیشه برنامه منظمی برای اجرای وظایف خود داشته باشند، بررسی ها ما نشان می دهد بعد از مدتی به شدت وظایف تاریخ گذشته یک شخص با این سیستم کمتر شده و سازمان نظم بهتری در بخش فروش پیدا می کند
نظر شما در مورد این ویژگی سی آر ام  چیست؟

 

منبع پرسنل منظم با سی آر ام  : سایت دیدار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image