سی آر ام چگونه کیفیت تعاملات شما را با مشتری بهبود می دهد؟

سی آر ام چگونه کیفیت تعاملات شما را با مشتری بهبود می دهد؟

یکی از سیاست های ما درتولید نرم افزار سی آر ام این است که یک ویژگی زمانی به سی آر ام اضافه می شود که دلیل علمی واضحی پشت آن ویژگی وجود داشته باشد. بر این اساس تک تک بخش هایی که در طراحی سی آر ام در نظرگرفته شده نتیجه روزها فکر و بررسی بوده است، بارها ما ویژگی های مختلفی را به واسطه عدم وجود بنیاد علمی درست از این نرم افزار حذف کرده ایم!
وقتی یک مشتری به سازمان شما زنگ می زند و با یک کارشناس فروش صحبت می کند سی آر ام به صورت تصادفی بین مکالمه دوم تا پنجم، مشتری با یک کارشناس فروش یک پیامک و ایمیل به مشتری ارسال نموده و نظر مشتری را در مورد آن کارشناس فروش جویا می شود. سوال از مشتری خیلی ساده است،

آیا شما از آقای یا خانم ….. کارشناس فروش شرکت ….. راضی بودید؟

این امکان ساده با یک تیک به صورت اتوماتیک فعال شده و لحظه به لحظه کیفیت تعاملات کارمندان فروش شما را با مشتری مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد فکر کنید هر ما شما یک نمودار کامل از میزان رضایت مشتریان خود از کارمندان فروش خود دارید، این نمودار به شما کمک خواهد کرد که مهره های ضعیف سازمان فروش خود را شناسایی کرده و از طریق آموزش کیفیت تعاملی آنها را بهتر کنید، در ضمن به مشتریان شما این حس را خواهد داد که با سازمانی منسجم و هوشمند مواجه است.
نظر شما چیست؟ آیا با این ویژگی در نرم افزار crm دیدار موافق هستید؟

 

منبع : سایت دیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image