12تعریف CRM از زبان بزرگان این مفهوم
12 تعریف CRM از زبان بزرگان این مفهوم
- 12 تعریف CRM :
- راهکاری برای تشخیص، جذب و حفظ مشتری، بزرگترین دارایی یک کسب وکار
- مدل پیاده سازی شده گسترده برای مدیریت ارتباطات کسب و کار با مشتریان و فرصت های فروش
- یک استراتژی که برای افزایش سودآوری و بهبود رضایت مشتریان با سازماندهی ارتباطات بدنه فروش با مشتریان طراحی شده است
- کاربردی که برای خودکار کردن عملیات فروش و بازاریابی استفاده می شود و فعالیت های فروش و خدمات را در سازمان مدیریت می کند
- یک استراتژی کسب وکار برای درک، پیش بینی و پاسخ به نیازهای مشتریان جاری و بالقوه سازمان در راستای افزایش کیفیت ارتباطات
- یک استراتژی برای یادگیری بیشتر در مورد نیازهای و رفتارهای مشتریان به منظور داشتن روابط عمیق تر با آنها
- صنعتی از اطلاعات که توسط متدولوژی، نرم افزار و قابلیت هایی از اینترنت، که به صاحبان کسب و کار جهت سازماندهی ارتباطات خود با مشتریان کمک می کند
- مدل جامعی از کسب و کار که با تمرکز روی مشتریان سودآوری را افزایش می دهد
- اعتقاد به این دیدگاه که مشتری در هر ارتباط با کسب و کار حس کند که یک مشتری VIP است
- یک سیستم نرم افزاری برای شناسایی، هدف گذاری، جذب و نگهداری بهترین ترکیب از مشتریان
- فرایندهای تجاری برای درک، جمع آوری و مدیریت تمام اطلاعات مرتبط با مشتریان در سازمان. هدف CRM ارتباط موثر با مشتریان و بهبود آن در طول زمان می باشد
- فرایندها، نرم افزارها و سیستم هایی که به مدیران کسب و کارها جهت مدیریت ارتباطات با فرصت های فروش، مشتریان، کانال های توزیع، مراکز تلفن و تولیدکننده ها کمک می کند
تعریف شما از CRM چیست؟
منبع : سایت دیدار