12تعریف CRM از زبان بزرگان این مفهوم

12 تعریف CRM از زبان بزرگان این مفهوم

  • 12 تعریف CRM :
  • راهکاری برای تشخیص، جذب و حفظ مشتری، بزرگترین دارایی یک کسب وکار
  • مدل پیاده سازی شده گسترده برای مدیریت ارتباطات کسب و کار با مشتریان و فرصت های فروش
  • یک استراتژی که برای افزایش سودآوری و بهبود رضایت مشتریان با سازماندهی ارتباطات بدنه فروش با مشتریان طراحی شده است
  • کاربردی که برای خودکار کردن عملیات فروش و بازاریابی استفاده می شود و فعالیت های فروش و خدمات را در سازمان مدیریت می کند
  • یک استراتژی کسب وکار برای درک، پیش بینی و پاسخ به نیازهای مشتریان جاری و بالقوه سازمان در راستای افزایش کیفیت ارتباطات
  • یک استراتژی برای یادگیری بیشتر در مورد نیازهای و رفتارهای مشتریان به منظور داشتن روابط عمیق تر با آنها
  • صنعتی از اطلاعات که توسط متدولوژی، نرم افزار و قابلیت هایی از اینترنت، که به صاحبان کسب و کار جهت سازماندهی ارتباطات خود با مشتریان کمک می کند
  • مدل جامعی از کسب و کار که با تمرکز روی مشتریان سودآوری را افزایش می دهد
  • اعتقاد به این دیدگاه که مشتری در هر ارتباط با کسب و کار حس کند که یک مشتری VIP است
  • یک سیستم نرم افزاری برای شناسایی، هدف گذاری، جذب و نگهداری بهترین ترکیب از مشتریان
  • فرایندهای تجاری برای درک، جمع آوری و مدیریت تمام اطلاعات مرتبط با مشتریان در سازمان. هدف CRM ارتباط موثر با مشتریان و بهبود آن در طول زمان می باشد
  • فرایندها، نرم افزارها و سیستم هایی که به مدیران کسب و کارها جهت مدیریت ارتباطات با فرصت های فروش، مشتریان، کانال های توزیع، مراکز تلفن و تولیدکننده ها کمک می کند

تعریف شما از CRM چیست؟

 

منبع : سایت دیدار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image