چرا آینده بازاریابی اینترنتی به ویدئو ختم می‌شود

چرا آینده بازاریابی اینترنتی به ویدئو ختم می‌شود

زمانی که نوبت به حوزه بازاریابی اینترنتی میرسد، ویدئو همواره درحال کسب محبوبیت بیشتر و بیشتری است که البته دلیل آن‌هم کاملاً روشن است. حوزه بازاریابی اینترنتی، حوزه‌ای است که بطور مستمر در حال تغییر کردن است و میزان تغییر هم بیشتر از هر بخش و حوزه دیگری است و بازاریابان به‌راحتی می‌توانند به روش‌های مختلف و البته ارزان قیمتی در آن به ارتباط با مشتری خود اقدام کنند که یکی از این روش‌ها استفاده از ویدئو می‌باشد.

در استفاده از ویدئو برای بازاریابی، تبلیغ و ترفیع محصول و خدمات شما مزایای بسیار زیادی وجود دارد که به برخی از آنها در ادامه اشاره شده است:

1- مردم عاشق محتوایی هستند که به‌راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که عمده محتوای تولیدشده در آن شامل متن و نهایتاً تصویر می‌شود، که در برخی مواقع می‌تواند کسل و خسته‌کننده باشد. ویدئو همواره یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه محتوای جذاب به مخاطبین و درنتیجه متمایز شدن از رقبا می‌باشد. همچنین گزارش‌ها بسیار زیادی از باقی ماندن مخاطبین در صفحات که حاوی ویدئو می‌باشند هم ارائه‌شده است که این موضوع می‌تواند موجب افزایش نرخ تبدیل مخاطبین شما شوند.

2- از طریق ویدئو بطور مستقیم قادر به برقراری ارتباط با مشتریان هستید

ویدئوها به شما اجازه می‌دهند تا بطور مستقیم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و آنها هم به‌راحتی قادر به تشخیص این موضوع هستند که چه کسی در پشت‌صحنه این کسب‌وکارها فعالیت دارند. اصلاً هم فرقی نمی‌کند که شما چه کسب‌وکاری دارید، خواه کسب‌وکار شما یک رستوران، هتل و یا یک شرکت خدمات لوله‌کشی باشد، بدون شک مخاطبین شما با کلیپ ویدئویی ارتباط برقرار کرده و مورد جلب اعتماد آنها به کسب‌وکار شما می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image