۹۹ نقل قول انگیزشی اینفلوئنسر مارکتینگ [بخش سوم ]

۹۹ نقل قول انگیزشی اینفلوئنسرمارکتینگ [بخش سوم ]

نقل قول اینفلوئنسرمارکتینگ :

۶۷. اینفلوئنسرها را همانند بیلبوردها در نظر نگیرید. این ها اساس و بنیان اعتماد، اعتبار و دانش در دنیای شلوغ رسانه های اجتماعی هستند. برای اینکه با چنین افرادی کار کنید نیازمند تعامل و خلاقیت از طرف آن ها هستید. بعد از اینکه اینفلوئنسرها را یافتید، باید برنامه ای برای برقراری ارتباط و تعامل با آن ها داشته باشید. Evy Wilkins

۶۸.هیچ کس بهتر از اینفلوئنسرها نمی تواند مخاطبانش را بشناسد و کمپین های موفق آن هایی هستند که به برندها کمک می کنند از این قدرت استفاده کنند. Sara Koonar

۶۹.به این فرایند دسترسی به اینفلوئنسرها می گویند زیرا افرادی که شما بدان ها دست پیدا می کنید مخاطب خود را می شناسند و می توانند آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهند. با اینحال تنها بدین خاطر که افراد زیادی اینفلوئنسرها را دنبال می کنند نباید به سراغشان بروید. افرادی را انتخاب کنید که می توانند سایرین را متقاعد کنند به حرف هایشان گوش کنند و توصیه هایشان را دنبال نمایند. Zoe Wilson

۷۰.ایجاد استراتژی بازاریابی اینفلوئنسرها برای ایجاد تقاضا بسیار ضروری است. قیف فروش هرگز خطی نبوده است. این یک فرایند پویاست و مشتریان امروزی قبل از خرید دنبال تایید سایر افراد هستند. یک برنامه بازاریابی موثر نه تنها تایید سایر افراد را فراهم می کند بلکه می تواند ارتباط قوی تری با برند ایجاد نماید، رتبه بهتری در موتورهای جستجو فراهم آورد و حامیان برند را افزایش دهد. Michael Brito

۷۱.اگر می خواهید بیشتر از قبل تاثیرگذار باشید باید کارهای تاثیرگذاری انجام دهید. در مورد علل بروز رخدادها فکر کنید و سعی کنید افراد را با اهداف مشابه به خود جذب نمایید. Jure Klepic

۷۲. اینده در مورد بازاریابی اینفلوئنسرها نیست. اینده در مورد بازاریابی به کمک این افراد است. به جای اینکه با اینفلوئنسرها به عنوان یک کانال توزیع رفتار کنید با آن ها به عنوان بخشی از شرکت خود رفتار نمایید. اینکار می تواند تاثیرات بهتری بر روی اینفلوئنسرها و مشتریان داشته باشد. Emily Garvey

۷۳. چرا زمانی را برای بازاریابی اختصاص نمی دهید، یک گام به عقب بر نمی دارید و محدوده جدیدی از افرادی که می توانید هدف قرار دهید را شناسایی نمی کنید؟ تنها بدین خاطر که افراد هزاران فالور در توییتر ندارند نمی توانید بگویید که آن ها قدرت سخنوری ندارند. اغلب این داستان ها سریع تر و گسترده تر منتشر می شود زیرا حرف های جذابی برای گفتن وجود دارد و تنها مشتریان را به خرید ترغیب نمی کند. Kate Kearney

۷۴.برخی از اوقات بازاریابان بازاریابی اینفلوئنسرها را با اجرای نادرست خراب می کنند. تاثیرگذاری چیزی است که شما با مرتبط بودن با نظرات و عقاید افراد می توانید به دست اورید. اینفلوئنسرها باید تحت پشتیبانی بازاریابان قرار گیرند. اینکار از طریق مرتبط بودن انجام می شود. J-P De Clerck

۷۵. به طور خلاصه هر چقدر بهتر و بیشتر بتوانید فرصت های موجود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید، بهتر قادر خواهید بود از افکارشان استفاده کنید و صدایی برای شنیدن داشته باشید. در این شرایط قادر خواهید بود محتوای با کیفیت تری به کمک اینفلوئنسرها ایجاد کنید. Niall Kennedy

۷۶.کاری انجام دهید که سایر افراد اعتقادی بدان ندارند اما از اینفلوئنسرها کمک بگیرید و این باور و اعتقاد را در افراد ایجاد کنید. Henriette Weber

۷۷. اینفلوئنسرهای واقعی تنها بدنی خاطر که نمره بالایی در مقیاس دیجیتال دارند تصمیمات ما را تحت تاثیر قرار نمی دهند. ان ها بر روی ما تاثیر می گذارند زیرا داستان های مرتبطی برایمان دارند. اینفلوئنسرهای واقعی می دانند که موفقیشان به روش ارائه امیدها و قول هایشان بستگی دارد. Cendrine Marrouat

۷۸. در مسیری که توسط اینفلوئنسرها هدایت می شود، تصاویر و سناریوهای بزرگ تری در هر بخش از سفر مشتری وجود خواهد داشت و نتایج به دست آمده از این تاثیر شما را شگفت زده خواهد کرد . بله این تصمیمات است که به هنگام بازاریابی اینفلوئنسرها برای برند اهمیت پیدا می کند زیرا نمرات و سایر موارد را همه می توانند به دست آورند. Danny Brown

۷۹. همه این پلتفرم های الگوریتمی بازاریابی اینفلوئنسرها برای بازاریابان تنبل طراحی شده اند. قضاوت خوب همیشه بر الگوریتم ها پیروز خواهد شد. Dina Fierro

۸۰. علی رغم رشد شبکه های اجتماعی آنلاین، هنوز هم تعریف و درک اینفلوئنسرها بر اساس تاثیری که بر روی دنیای آفلاین و در دنیای واقعی دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینجا دقیقا همان جایی است که برتری بازاریابی دهان به دهان و تاثیر اجتماعی به میدان می آید. Ed Keller

۸۱. شما نمی توانید بیشتر از این محصولات و خدمات خود را به مشتریانی که نمی شناسید معرفی کنید . با رشد بازاریابی اینفلوئنسرها، مشتریان شما نیز در حال بازاریابی خواهند بود. Reuven Cohen

۸۲.افراد به جای اینکه بر روی تبلیغات اعتماد داشته باشند به هم نوعان خود اعتماد می کنند. محتوای برند از اهمیت زیادی برخوردار است. محتوای اینفلوئنسرها نیز می تواند بسیار جذاب و تعاملی باشد. Tom Yawney

۸۳. بازاریابی اینفلوئنسرها ممکن است همانند رسانه های پولی نتواند حس اضطرار را ر افراد ایجاد کند اما با کمی برنامه ریزی می توان از این نوع بازاریابی در کمپین های بازاریابی یکپارچه استفاده کرد و آگاهی و تعامل در مورد محصولات بعدی را افزایش داد. Nyerr Parham

۸۴.خودتان را گول نزنید. اینفلوئنسرهای کلیدی شما در حال حاضر مکالماتی با مخاطبان دارند. با اینحال تعامل درست می تواند به شما کمک کند از چنین مکالماتی به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید محتوای بیشتر و مثبت تری در مورد محصولات و شرکت تان ایجاد شود. Zachary Reiss-Davis

۸۵.بازاریابی اینفلوئنسرها یک نوع روابط عمومی مدرن محسوی می شود.

بازاریابی اینفلوئسرها به هر شکلی ( مفاهیم جدید انقلابی یا مفاهیم هنر تاریک و مرموز نقاشی شده) وجود داشته است. واقعیت این است که هدف اصلی بازاریابی رسیدن به افرادی است که می توانند بر روی تصمیم گیری افراد درباره خرید تاثیر بگذارند. Andrew Munro

۸۶. بازاریابی تاثیرگذاران بهترین روش برای فراهم آوردن ارزش برای مخاطبان است Seth Godin

۸۷. این دنیا را شبکه اجتماعی ننامید. این دنیا فقط برای انسان ها و بیان داستان هایشان است. Gary Vaynerchuk

۸۸. اگر می خواهید محتوایی که تولید می کنید خود را در میان رقبا متمایز کند، باید اینکار را به کمک چهار روش انجام دهید: از درام استفاده کنید، از شوخ طبعی بهره ببرید، از سلبریتی ها کمک بگیرید یا از اینفلوئنسرها استفاده کنید. بازاریابی اینفلوئنسرها را هرگز فراموش نکنید. Jason Falls

۸۹. اگر می خواهید از افراد تاثیرگذار در دستگاه توزیع محتوای خود به خوبی استفاده کنید باید خودتان نیز در این فرایند شرکت داشته باشید و سخت کار کنید. Doug Kessler

۹۰. زمانی که یک اینفلوئنسر را فعال می کنید، از خودتان بپرسید چگونه می توانید به او کمک کنید به اهداف موجود دست پیدا کند. Pierre-Loic Assayag

۹۱. اگر پاسخی برای این سوال ندارید باید پیدا کنید. اگر سوالات شما بتواند به آن ها کمک کند برنده شده اید در غیر اینصورت ممکن است با شکست مواجه شوید و نیاز داشته باشید دوباره همه چیز را از ابتدا بررسی کنید. Pierre-Loic Assayag

۹۲. افرادی که اطلاعات زیادی در اختیارشان قرار می گیرد اغلب از این شرایط خسته می شوند. در چنین شرایطی به دنبال تایید اجتماعی می گردند تا بدانند چه کسانی را باید دنبال کنند. در طولانی مدت، اعتماد افراد بسیار مهم خواهد بود. در این شرایط اصلا مهم نیست چقدر فالور جمع آوری کرده اید. Mark Schaefer

۹۳. یک درخواست سرد با عنوان محصول یا خدمات مرا تبلیغ کن، نمی تواند برای تاثیرگذار مفید باشد. قبل از اینکه به افراد بگویید به کارهایشان نیاز دارید با آن ها تعامل داشته باشید. مفید باشید. محصولات و خدمات آن ها را تبلیغ کنید. ارزش دو طرفه می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. Ardath Albee

۹۴.اینفلوئنسرها نیز انسان هستند. افرادی که برند و مخاطب خاص خود را دارند. چیزی که باعث می شود این افراد برای تبیلغ کنندگان جذاب باشند توانایی شان برای صحبت کردن با گروه تعریف شده ای از طرفداران است. Mike Schmidt

۹۵.رشد ستاره های شبکه های اجتماعی در حال حاضر با میکرواینفلوئنسرها و افرادی با قدرت متوسط جایگزین شده است.

برندها، آژانس ها و مشتریان از این گزینه ها برای رساندن صدای خود به دست مخاطبان در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اگر این افراد را به درستی پیدا کنید می توانید فرصت های زیادی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود داشته باشید. Fred Crehan

۹۶.قبل از اینکه محصولات خود را نشان دهید ، مخاطب را خریداری کنید، از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. در انتهای روز بازاریابان می توانند مکالماتی با مخاطبان ایجاد کنند که در نهایت باعث افزایش محبوبیت شما در دنیای آنلاین شده است. هر چقدر محبوبیت بیشتری داشته باشید مشتریان بیشتری به سمت خود جذب خواهید کرد. Kirsty Sharman

۹۷. هر اینفلوئنسری می تواند شما را در میان رقبا متمایز کند. افراد تاثیرگذار قابل اعتماد در رسانه های اجتماعی قادرند داده های موجود را کشف کنند و به برندها کمک کنند موفقیت روز بعد خود را تعریف نمایند. Brian Fanzo

۹۸. اینفلوئنسرها تولیدکنندگان محتوا با توزیع درونی هستند. این ها مجموعه قابل اعتماد و وفاداری از افراد را دارند و می توانند در کانال های مختلف همچون وبلاگ ها و پلتفرم های اجتماعی فعالیت کنند. این افراد با فالورهایشان همانند یک دوست نزدیک رفتار می کنند و با مخاطبان اعتماد دوطرفه ای ایجاد می نمایند. به خاطر همین ارتباط است که بازاریابی اینفلوئنسرها در صورت اجرای درست می تواند بر روی رفتار خرید مخاطبان به خصوص نسل جوان تاثیر بگذارد. Kamiu Lee

۹۸.نکته کلیدی این است که اینفلوئنسرها باید بتوانند بیشترین استفاده از موارد رایگان ببرند.

زمانی که اینکار به درستی انجام می شود می تواند رابطه دو طرفه ای را ایجاد کند. در این شرایط هر دو طرف نفعی خواهند برد و احساس می کنند توسط برند مورد احترام قرار گرفته اند. C.C. Chapman

۹۹.بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی اینفلوئنسرها می تواند تبلیغات آنلاین را تحت تاثیر خود قرار دهد. با اینحال استفاده از تاثیرگذاران به تنهایی می تواند باعث ایجاد آگاهی از برند مقرون به صرفه ای شود. نکته کلیدی برای استفاده از تاثیرگذاران، توانایی ان ها برای ایجاد یک رفتار است. Jay Baer

بخش اول نقل قول دیجیتال مارکتینگ

بخش دوم نقل قول دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image