۹۹ نقل قول انگیزشی اینفلوئنسر مارکتینگ [بخش دوم]

۹۹ نقل قول انگیزشی اینفلوئنسر مارکتینگ [بخش دوم]

نقل قول اینفلوئنسر مارکتینگ

نقل قول دیجیتال مارکتینگ :

بازاریابی هوشمند اینفلوئنسرها در حال رشد است به خصوص این روزها که مشتریان عمدتا به دنبال برندهایی هستند که خودشان پیدا می کنند یا اطلاعاتی در مورد آن ها از طرف افراد قابل اعتماد می شنوند. در این مقاله سعی کردیم ۹۹ نقل قول در مورد بازاریابی اینفلوئنسرها را کنار هم گرد اوریم.  امیدواریم که این نقل  قول ها راهنمای انگیزشی خوبی برایتان باشند.

۳۴. برای اینکه فرد تاثیرگذاری باشید باید قبل از اینکه بخواهید افراد را به سمت خودتان هدایت کنید، آن ها را دوست داشته باشید و عاشقشان باشید. John C. Maxwell

۳۵. محتوای خوب همیشه هدفی دارد. این نوع محتوا با نیت تولید شده است. به همین خاطر می تواند افراد را به فعالیت مدنظر وا دارد. Ann Handley

۳۶. نکته اصلی برای موفقیت در بازاریابی اینفلوئنسرها مرتبط بودن است. مرتبط بودن اینفلوئنسر به موضوع، برند یا مجموعه مشکلاتی که دارید بسیار اهمیت دارد. شما هم باید به اینفلوئنسر مرتبط باشید. Pierre-Loic Assayag

۳۷. هر مشتری که می بینید را باید به عنوان سلبریتی آنلاینی بدانید که فالورها، دوستان و اشنایان خود را دارد و می تواند به عنوان تاثیرگذار عمل کند. Dave Kerpen

۳۸. علاوه بر اینکه باید کارها را درست انجام دهید، مهم ترین کاری که باید مدنظر داشته باشید این است که به افراد اجازه دهید بدانند شما کارتان را درست انجام داده اید. John D. Rockefeller

۳۹.هرگز با سرمایه گذاری بر روی روابط و برقراری ارتباط با انسان ها چیزی از دست نخواهید داد. Pam Moore

۴۰. حامیان برندتان بسیار ارزشمندتر از تبلیغاتی است که خریداری می کنید. Dave Kerpen

۴۱. برندی که به سراغ اینفلوئنسرها می رود و تنها تمرکزش بر روی هزینه های یک پست است قطعا بازنده خواهد بود. شما با انسان ها سروکار دارید نه اعداد. سعی کنید سایر افراد را درک کنید و ببینید چه چیزی برایشان در یک رابطه طولانی مدت ارزشمند است. JP Shoiry

۴۲. اولین چیزی که باید در هر کمپین بازاریابی اینفلوئنسرها مدنظر داشته باشید درک چرایی وجود سازمان ، چیزی که می خواهید بدان دست یابید و چیزی است که شما را از سایر رقبا متمایز می کند. شما می توانید به شیوه درست افراد را تحت تاثیر قرار دهید. Philip Sheldrake

۴۳.اگر با برندی دوست هستید محتوای بیشتری از آن ها خواهید دید. Danny Sullivan

۴۴. اگر بتوانید با اینفلوئنسرها به درستی ارتباط برقرار کنید و با آن ها برای ایجاد یک محتوای منطقی و جذاب تعامل داشته باشید قادر خواهید بود از شهرت و اعتبارشان برای احاطه قلب و ذهن افراد استفاده کنید. Tom Webster

۴۵. روی پست های من کامنت بگذارید، روی پادکست هایم نمره بدهید ، کتابم را مرور کنید. من هم در مقابل کارهای زیادی برایتان انجام می دهم. Andrew Davis

۴۶. هسته و بنیان اصلی بازاریابی اینفلوئنسرها به ایجاد روابط مستحکم استوار است تا شما را مطمئن سازد یک ارزش دو طرفه ایجاد می کنید. Dr. Konstanze Alex-Brown

۴۷.مردم روی افراد دیگر تاثیر می گذارند. هیچ چیزی بیشتر از توصیه ارائه شده از طرف یک دوست قابل اعتماد نمی تواند بر روی افراد تاثیر بگذارد. یک ارجاع قابل اعتماد بر روی افراد بیشتر از هر پیام دیگری اثر می گذارد. ارجاع قابل اعتماد اساس و بنیان هر تبلیغاتی است. Mark Zuckerberg

۴۸. من افرادی که جلوی چشم عموم هستند را تحسین می کنم. همان هایی که بر روی سایرین تاثیر می گذارند و می توانند موضوع مهمی را بیان کنند، باعث ایجاد آگاهی شوند و باعث ایجاد یک فعالیت خاص گردند. زمانی که شما توسط عموم مردم تحسین می شوید یا اینفلوئنسر هستید می توانید توجه افراد را به خود جذب کنید یا کاری برای کمک به جامعه انجام دهید. این موضوع به شما کمک می کند از قدرت تان به درستی استفاده کنید. Eileen Anglin

۴۹.گاهی از اوقات برای اینکه بتوانید ذهن یک انسان را تغییر دهید باید در ابتدا ذهن فرد دیگری که کنارش هست را تغییر دهید. Megan Whalen Turner

۵۰. تاثیرگذاری به معنای محبوبیت نیست. Brian Solis

۵۱.رهبری به معنای داشتن عناوین یا موقعیت های شغلی مختلف نیست. رهبری به معنای تاثیرگذاری و الهام بخشی است. تاثیرگذاری باعث ایجاد نتیجه می شود و به شما کمک می کند افراد را برای انجام کاری تشویق کنید. شما باید حس تیمی اعضای شرکت را ترغیب کنید و به مشتریان الهام ببخشید. Robin S. Sharma

۵۲.به جای اینکه در آنِ واحد بر روی چندین رسانه اجتماعی مختلف کار کنید بهتر است در یک یا دو رسانه اجتماعی عالی باشید. Peg Fitzpatrick

۵۳. امروزه هیچ چیزی ارزشمندتر از مخاطب نیست. Joel Robinson

۵۴.پست هایی که در رسانه های اجتماعی می بینید تنها با تعداد لایک ها قضاوت نکنید. Sorva Jain

۵۵.به جای کسب لایک های زیاد بر روی رهبرانی تمرکز کنید که می توانند بر روی افراد تاثیر بگذارند. شما باید بتوانید این افراد را برای خود داشته باشید. Joe Chernov

۵۶. در بیشتر موارد تاثیرگذاران نکته کلیدی برای ایجاد محتوای عالی هستند که در رسانه اجتماعی منتشر می شوند. این ها افرادی هستند که ما دنبال می کنیم، به آن ها اعتماد داریم و به کمک آن ها در مورد موضوعات مهم تصمیم گیری می کنیم. Mark Evans

۵۷.هیچ تاثیر واقعی تا زمانی که فرد مقابل فعالیت قابل سنجش از خود نشان ندهد رخ نمی دهد. اگر تاثیر واقعی به فرد تاثیرپذیرنده وابسته باشد چرا بیشتر فروشندگان هنوز تمامی فکر خود را بر روی اینفلوئنسرها قرار می دهند؟ Michael Wu

۵۸.اینفلوئنسرها افرادی با شبکه بزرگ و قابل توجه هستند. آن ها می توانند به نفع شما در مورد محصولات و خدماتتان صحبت کنند. Jess Estrada

۵۹.یک نفر می تواند ده نفر را تحت تاثیر خود قرار دهید و به ان ها بگوید به چه کسی رای دهند، کجا غذا بخورند یا چه چیزی بخرند. این ها افراد تاثیرگذار هستند. Edward B. Keller, Jonathan Berry

۶۰.می خواهید محتوای بصری خود را برای مشتریان جذاب تر سازید؟ بر روی مفید بودن تمرکز نمایید. Jessica Gioglio

۶۱. برای خودتان استراتژی مناسب بازاریابی اینفلوئنسرها را داشته باشید. می توانم به جرات بگویم که ۹۹ درصد شرکت هایی که می خواهند با افراد تاثیرگذار همکاری داشته باشند هیچ برنامه و استراتژی درستی برای انجام کارهایشان ندارند. قبل از هر چیزی باید بدانید چرا می خواهید با اینفلوئنسرها تعامل داشته باشید. این افراد قرار است چه کاری برای کسب وکارتان انجام دهند.

۶۲. هدف شما در نهایت این است که از ایجاد شک و تردید زیادی که در روش های بازاریابی سنتی وجود دارد پرهیز کنید و به صورت غیر مستقیم از طریق افراد تاثیرگذاری که افراد بدان ها اعتماد دارند به مشتریان هدف دست یابید.

۶۳. بازاریابی اینفلوئنسرها جزو مواردی است که باید بدان توجه کنید. همه ما فکر می کنیم که افراد تاثیرگذار تنها سلبریتی هایی همچون کارداشیان هستند اما همه ما در رویدادهای خود کارداشیان های زیادی داریم. این افراد میکرواینفلوئنسر نامیده می شوند و می توانند در صورت کاربرد استراتژیک، تاثیر زیادی بر روی مخاطبین شما داشته باشند. Alex Plaxen

۶۴. بازاریابی اینفلوئنسرها اوج امیدی است که رسانه های اجتماعی برایمان به ارمغان می آورد. Joe Sinkwitz

۶۵. باید قبل از هر کاری یک فرایند پژوهشی داشته باشید یا روشی را برای پیگیری موفقیت به کار ببندید. تنها در این شرایط است که می توانید بازگشت واقعی سرمایه گذاری بازاریابی اینفلوئنسرها را ارزیابی کنید. Richard Williams

۶۶. با وجود طیف وسیعی از تبلیغات که هر روز در معرض آن ها هستیم، جای تعجب و شگفتی نیست که بیشتر از لوگوها به افراد اعتماد کنیم. Jay Baer

بخش اول نقل قول دیجیتال مارکتینگ

بخش سوم نقل قول دیجیتال مارکتینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image