معرفی ۶ افزونه تایید اعتبار وردپرس + لینک دانلود

معرفی ۶ افزونه تایید اعتبار وردپرس + لینک دانلود

افزونه تایید اعتبار وردپرس : روزانه هزاران وبلاگ و وب سایت هک می شود. آیا وب سایت شما از امنیت کافی برای مقابله با این حملات، برخوردار می باشد؟هنگام ورود به سایت خود، باید با اعمال احراز هویت امنیتی، سایت خود را از تهدیدات احتمالی آسیب پذیر حفظ کنید.در این مقاله، ما ۶ افزونه تایید اعتبار وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید از افزونه تایید اعتبار وردپرس استفاده می کنیم؟

افزونه های امنیتی وردپرس زیاد و محشری وجود دارد که می توانند از وب سایت شما محافظت کرده و در صورت شناسایی از هرگونه فعالیت مشکوک، به شما اطلاع دهد.

همچنین مهم است که شما تایید اعتبار امنیتی را فعال کنید، تا بتوانید مطمئن باشید که فقط کاربران مجاز به سایت شما وارد سیستم می شوند. یک افزونه احراز هویت امنیتی می تواند به طور خودکار به کاربران مجوز بدهد یا اجازه دهد آنها از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای ورود کنند.

 

iThemes Security

iThemes Security، یک افزونه تایید اعتبار امنیتی وردپرس است که به شما کمک می کند وب سایت خود را با ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای ایمن نگه دارید. وقتی این قابلیت فعال باشد، کاربر نمی تواند به وب سایت شما وارد شود مگر اینکه ابتدا رمز ورود و سپس کد ثانویه ارسال شده به برنامه احراز هویت خود را ارائه دهد.

این افزونه همچنین درصورت چندین بار تلاش برای ورود را بررسی می کند و با امنیت بروت فورس وردپرس، تعداد تلاش ها را برای هر کاربر محدود می کند. این افزونه مراقب کاربرانی است که سعی می کنند هر فایلی را در سایت تغییر دهند. در صورت شناسایی چنین اقدامی، افزونه بلافاصله اعلانی برای شما ارسال می کند تا بتوانید اقدامات مناسب را انجام دهید. در صورت مشکوک بودن به آسیب پذیری، حتی می توانید دسترسی کاربر به سایت را برای مدت زمان مشخصی قفل کنید.

 

WP Login Plus

WP Login Plus یک افزونه تایید اعتبار قوی است که با فرآیند احراز هویت شناسه کاربر، از وب سایت شما محافظت شگفت انگیزی می کند. این افزونه، به شما امکان می دهد صفحه ورود خود را نیز سفارشی کنید. با استفاده از این افزونه حتی می توانید انیمیشن های لاگین به  وب سایت خود اضافه کنید. اگر هم پس مدتی فکر کردید که دیگر به آن نیازی ندارید، می توانید آنرا به آسانی غیر فعال کنید.

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد گزینه تکمیل خودکار اضافه کنید، بنابراین کاربران می توانند از وارد کردن جزئیات کوچک برای هر بار ثبت نام یا ورود به سایت اجتناب کنند. اینگونه جزئیات به طور خودکار بر اساس داده های حافظه کامپیوتر پر می شوند.

 

WP Magic Link Login

با پلاگین WP Magic Link Login، می توانید به کاربران خود این قابلیت را بدهید تا بدون گذرواژه وارد وب سایت شما شوند. تنها کاری که کاربران شما باید انجام دهند این است که آدرس ایمیل خود را ارسال کنند. سپس این افزونه به طور خودکار لینکی را به آدرس ایمیل داده شده ارسال می کند. این لینک  پس از یک زمان مشخص منقضی می شود.

برای افزایش امنیت، می توانید گزینه‌ای را فعال کنید که کاربران را فقط از آدرس IP خودشان بپذیرد.

 

Wordfence Security

Wordfence Security یک افزونه تایید اعتبار امنیتی رایگان است که ترافیک مخرب را شناسایی و مسدود می کند تا وب سایت شما کاملاً ایمن بماند. این افزونه دارای یک مسدود کننده IP بی درنگ است که به طور فعال کار می کند تا تمام درخواست ها را از آدرس های IP های مشکوک مسدود کند.

همچنین دارای یک اسکنر بدافزار است که تمام درخواست های همراه با کد خطرناک را مسدود می کند. فرم احراز هویت دو مرحله‌ای که همراه با این افزونه است، به طور فعالانه از سایت شما در برابر اسپمرها محافظت می کند.

اگر چندین ادمین داشته باشید، امکان مسدود کردن برخی از آنها وجود دارد. شما می توانید از این افزونه در تعداد نامحدودی از وب سایت ها استفاده کنید و شما را از هر گونه حمله‌ی رمز عبور، ورود به سیستم ادمین، اقدامات مشکوک در سایت و غیره آگاه می سازد.

 

Rublon

Rublon یکی دیگر از افزونه های تأیید اعتبار امنیتی وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا امنیت کامل وب سایت خود را حفظ کنید. با استفاده از این افزونه می توانید وب سایت خود را از ربات های اینترنتی، که شهرت حملۀ روزانه به هزاران وب سایت را دارند، ایمن کنید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید، نصب و فعال سازی این افزونه در وب سایت وردپرس خود است. این کار، بلافاصله از حساب مدیریتی شما با احراز هویت دو مرحله‌ای مبتنی بر ایمیل محافظت می کند. اگر می خواهید از بیش از یک حساب محافظت کنید، باید از نسخه پولی افزونه استفاده کنید. با ثبت نام در وب سایت رسمی آنها و سپس انتخاب یک طرح ممتاز دلخواه، می توانید از قابلیت های جدید افزونه بهره‌ مند شوید.

 

Shield Security

Shield Security، یکی دیگر از افزونه های تایید اعتبار امنیتی قوی برای وردپرس است که با احراز هویت دو مرحله‌ای، وب سایت شما را در برابر تمام تهدیدات امنیتی محافظت می کند. این افزونه از احراز هویت Google و تأیید اعتبار مبتنی بر ایمیل پشتیبانی می کند. همچنین، هر بار که توسط فایل اسکنر قدرتمند خود تحدیدی را تشخیص دهد، به شما اطلاع رسانی می کند.

علاوه بر آن، قابلیت محدود کردن تلاش برای ورود به سیستم، مسدود کردن نظرات اسپم خودکار و موارد دیگر را نیز داراست. این افزونه، آدرس های IP مخربی را که می توانند به وب سایت شما آسیب برسانند را هم شناسایی و مسدود می کند. و نکته‌ی آخر اینکه، استفاده و راه اندازی Shield Security فوق العاده آسان است.

پایان

اینها بهترین پلاگین های تایید اعتبار امنیتی وردپرس هستند که ممکن است بخواهید در وب سایت خود استفاده کنید.

 

منبع:

www.isitwp.com

 

منبع: سایت کلاته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image