معرفی ۱۵ قالب چند کاره وردپرس (سال ۲۰۲۰) + لینک دانلود قالب ها

معرفی ۱۵ قالب چند کاره وردپرس (سال ۲۰۲۰) + لینک دانلود قالب ها

قالب چند کاره وردپرس : آیا به دنبال بهترین قالب های چند کاره برتر وردپرس برای ایجاد وب سایت هستید؟ قالب های چند کاره به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع وب سایتی را که تصور می کنید ایجاد کنید زیرا سطح انعطاف پذیری بالاتر و مجموعه ای گسترده از ویژگی ها را ارائه می دهد.

در این مقاله ، ما بهترین قالب های چند کاره را برای سایت وردپرس شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ساخت یک سایت با قالب های چند کاره وردپرس

برای ایجاد وب سایت در وردپرس ، به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید. نام دامنه ،آدرس وب سایت شما در اینترنت است مانند Google.com و IsItWP.com و میزبانی وب مکانی مجازی است که در آن فایلهای محتوای وب سایت شما بصورت آنلاین ذخیره می شود.

بنابراین ، اولین کاری که باید انجام دهید خرید نام دامنه و یک برنامه میزبانی وب است. شما می توانید نام دامنه را از یک شرکت ثبت دامنه مانند NameCheap یا از شرکت میزبانی وب خود بخرید ، زیرا امروزه بیشتر شرکت های میزبان نام دامنه را ارائه می دهند.

با این حال ، ما به شما توصیه می کنیم وب سایت خود را با Bluehost ، یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی در جهان ، آغاز کنید. آنها همچنین توسط خود وردپرس ارائه دهنده میزبانی رسمی هستند.

پس از خرید نام دامنه و میزبانی وب ، می توانید ساخت وب سایت خود را شروع کنید. اگر به دستورالعمل های دقیق نیاز دارید ، در کلاته راهنمای گام به گام ساخت سایت وردپرس برای شما عزیزان آورده شده است.

بنابراین،بیایید بهترین قالب های چند کاره وردپرس را که می توانید استفاده کنید با یکدیگر بررسی کنیم.

Divi

Divi یک قالب وردپرس چند کاره قدرتمند است که توسط Elegant Themes ، یکی از فروشگاه های مطرح قالب وردپرس در جهان ایجاد شده است. این یک تم کاملاً پاسخگو است که باعث می شود سایت شما در انواع دستگاه ها و صفحه نمایش عالی به نظر برسد.

Divi Theme

Divi دارای ۲ چاشنی و بخش است: Divi Theme و Divi Builder ( پلاگین).

Divi Theme برای کاربرانی که می خواهند با استفاده از یکی از ۱۰۰+ پک کامل سایت خود که همراه با تم یا قالب هستند ، سفارشی سازی کنند ، بهترین است.

Divi Builder

Divi Builder با هر قالبی کار می کند ، بهترین کار برای کاربرانی است که می خواهند از آن در کنار سایر قالب ها استفاده کنند.

Theme Divi با سازنده داخلی کشیدن و رها سازی (drag&drop)نیز ارسال می شود که به راحتی می توانید هر نوع طرح وب سایتی را که دوست دارید ایجاد کنید. برای ساختن طرح خود می توانید از ۴۶ عنصر محتوای قدرتمند استفاده کنید. همه این عناصر محتوا بسیار قابل تنظیم هستند ، بنابراین شما می توانید به این قالب طرح خود را بدهید.

اگر می خواهید پروژه وب سایت خود را سریع شروع کنید ، می توانید از یکی از ۲۰ طرح Divi از پیش ساخته شده ارائه شده توسط این قالب استفاده کنید. دیدن این قالب های کاملاً قابل تنظیم کودکانه Divi را از دست ندهید.

 

Ultra

Ultra یک قالب چند کاره وردپرس است که بسیار انعطاف پذیر و غنی از ویژگی است که توسط Themify ایجاد شده است. از قدرت و نیروی یکی از قدرتمندترین صفحه سازها ، Themify Builder برخوردار است که به شما امکان می دهد با استفاده از رابط کاربری ساده drag&drop آن ، هر نوع وب سایتی را که دوست دارید ایجاد کنید.

Ultra دارای بیش از ۱۰ سایت آزمایشی است که می توانید با ۱ کلیک آنرا نصب کنید ، محتوای نمایشی را با محتوای خود جایگزین کنید و منتشر کنید. برخی از سایت های آزمایشی موجود برای آژانس ، رستوران ، عروسی و نامزدی ، تناسب اندام ، تجارت الکترونیکی و وب سایت های عکاسی است.

علاوه بر این ، بیش از ۶۰ طرح از پیش طراحی شده برای کمک به شما در ساخت سریع صفحات وب خود دارد. علاوه بر این ، از چندین سبک هدر ، طرح بندی پست ها ، گزینه های پس زمینه هدر ، تایپوگرافی و گزینه های رنگی برای ایجاد یک وب سایت کاملا منحصر به فرد برخوردار است.

 

Avada

 

Avada شماره یک پرفروش ترین قالب وردپرس در تمام زمان ها در بازار قالب Themeforest است. این قالب ویژگی های نامحدود و گزینه های سفارشی سازی را برای شما فراهم می کند که می توانید با استفاده از آنها سایت های قدرتمندی را برای چندین مکان ایجاد کنید.

Avada دارای بیش از ۴۰ نسخه نمایشی وب سایت کاملاً برجسته از پیش ساخته شده است که می توانید با یک کلیک در وردپرس وارد کرده و وب سایت خود را سریع آغاز کنید. علاوه بر این ، بیش از ۲۵۵ طراحی صفحه وب از پیش ساخته شده و بیش از ۱۰۰۰ گزینه برای شخصی سازی آسان وجود دارد.

ناگفته نماند ، همراه با ۶ افزونه پریمیوم(پولی) به ارزش ۲۰۰ دلار است. با Avada می توانید به صورت رایگان از این افزونه ها استفاده کنید.

Astra

Astra یک قالب وردپرس بسیار قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت تان را همانطور که می خواهید ایجاد کنید. این مجموعه با یک نسخه آزمایشی همراه است ، که به شما امکان می دهد یک سایت کاملاً پیش ساخته را فقط با یک کلیک به سرعت راه اندازی کنید. پس از وارد کردن نسخه ی نمایشی ، می توانید ظاهر را براساس تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید.

Astra به شما امکان می دهد عنوان صفحه و نوار کناریsidebar\را خاموش کنید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد وب سایت های یک صفحه ای وردپرس استفاده کنید. این برنامه بصورت یکپارچه با سازندگان صفحات محبوب مانند Beaver Builder ، Elementor و..ادغام می شود.

X The Theme

X The Theme یکی از قالب های پرفروش در بازار Themeforest است. با استفاده از افزونه Cornerstone Page Builder ، X The Theme یک تجربه ساخت وب سایت کاملاً فرانت-ند را ارائه می دهد. استفاده از آن آسان و بسیار سریع است.

X Theme به شما امکان دسترسی رایگان به ده ها افزونه برتر را می دهد تا بتوانید با آزادی کامل وب سایتتان را ایجاد کنید و همچنین در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

جالب ترین ویژگی ای که با X The Theme خواهید داشت ۴ تا طراحی یا قالب کاملاً طراحی شده درون قالبی است. می توانید چندین نسخه ی نمایشی ساخته شده بر روی این پشته های طراحی دریافت کنید ، آنها را با ۱ کلیک وارد کرده و سایت خود را بسازید.

Wbcom Designs

Wbcom Designs برترین قالب های وردپرس را برای مکان های مختلف از جمله شبکه های اجتماعی ، انجمن آنلاین ، سایت های عضویت ، سیستم های مدیریت یادگیری ، بازارهای چند منظوره و موارد دیگر ارائه می دهد.قالب آنها به طور یکپارچه با افزونه های محبوب وردپرس کار می کنند ، بنابراین لازم نیست نگران مشکلات سازگاری با افزونه های مورد علاقه خود باشید.

هر قالب گزینه های رنگی ، هدر سفارشی ، رنگهای پس زمینه و تایپوگرافی زیبا را برای شما فراهم می کند. Wbcom Designs از افزونه های BuddyPress ، LearnDash LMS ، LifterLMS و بیشتر پشتیبانی می کند.

StartUp

StartUp یکی از بهترین قالب های چند منظوره در بازار است که به شما امکان می دهد با استفاده از پتانسیل WordPress Customizer سایت را به همان روش مورد نظر خود بسازید. با کمک ابزارک های سفارشی ، StartUp سفارشی ساز شما را به یک صفحه ساز یا page builderتبدیل می کند.

به این ترتیب ، می توانید در وب سایت خود ویرایش کنید ، بدون اینکه بین ادیتور و اسلایدشو عوض شوید.

این همراه با یک عالمه ویجت های سفارشی ساز مانند hero ، blog، slideshow و موارد دیگر است.

Hestia

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره وردپرس برای طراحی مواد هستید ، Hestia برای شما مناسب است. این یک قالب عالی و رایگان وردپرس مناسب برای انواع مختلفی از وب سایتها از جمله راه اندازی مشاغل ، تجارت الکترونیکی ، پروتفوی ها و غیره است.

تم Hestia با افزونه WooCommerce کاملا سازگار است ، بنابراین می توانید وب سایت خود را به راحتی به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. به علاوه ، از سایر افزونه های مهم وردپرس پشتیبانی می کند.

این یک قالب کاملاً مبتنی بر WordPress Live Customizer است ، بنابراین می توانید از تمام تغییراتی که ایجاد می کنید پیش نمایش زنده داشته باشید. برای کمک به شما در ساختن صفحات وب با سهولت ، یک رابط کاربری بسیار ساده و تمیز را ارائه می دهد.

Fenix

Fenix یک قالب چند کاره شیک وردپرس است که می توانید با استفاده از آن هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید. همراه با ۶ نسخه ی نمایشی وب سایت کاملاً کاربردی برای مکان های مختلف تجاری ، به شما امکان می دهد تا به سرعت شروع به کار کنید.

این افزونه دارای چندین افزونه پریمیوم است ، از جمله Layer Slider، Slider Revolution ، Brix Page Builder و موارد دیگر. همچنین می توانید برای شخصی سازی صفحات و طراحی صفحات لندینگ سفارشی خود از افزونه WordPress page builder مورد علاقه خود استفاده کنید.

از دیگر ویژگیهای قابل توجه می توان به چیدمان وبلاگ شبکه ، هدر های چسبنده ، قالبهای پست ، وارد کننده محتوای آزمایشی ۱ کلیکه و جادوگر راه اندازی قالبها  اشاره کرد. این برنامه همچنین از WooCommerce و Translation-readyبرای ایجاد یک وب سایت چندزبانه پشتیبانی می کند.

Themify Flat

اگر از طرفداران طراحی هموار و فلت هستید ، Themify Flat تم مناسب شماست. این یک طراحی مسطح و منحصر به فرد دارد که به شما کمک می کند محتوای وب سایت خود را به روشی زیبا به نمایش بگذارید.

این یک قالب چندکاره است که می توانید از آن برای وبلاگ ها ، مشاغل و وب سایت های نمونه کارها استفاده کنید. این توسط Builder Themify طراحی شده است که به شما کمک می کند تا به راحتی کل قالب را سفارشی کنید. بعلاوه،این شامل دایره انیمیشن هایلایت شده ، نمونه کارها ، نوار پردازش ، جدول زمانی متحرک ، اسلایدر و.. است.

اگر نسخه ی نمایشی آن را دوست دارید ، می توانید به راحتی با ۱ کلیک آن را وارد کنید ، آن را شخصی سازی کنید و برای سایت خود استفاده کنید.

Nimva

Nimva قالب چندکاره تمیز و زیبایی برای وردپرس است. این یک صفحه ساده و کاربر پسند فرانت-ند دارد که به شما امکان می دهد صفحات وب خود را به راحتی و با پیش نمایش های زنده طراحی کنید.

این یک قالبکاملاً پاسخگو است که در هر دستگاهی از جمله دسک تاپ ، لپ تاپ و همچنین دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسد. همچنین ، برای نمایش شبکیه آماده است.

علاوه بر این ، از گزینه های تم پیشرفته ، منوهای بزرگ ، طرح های هدر سفارشی، آیکون های Font Awesome ، گزینه های پیشرفته تایپوگرافی و..برخوردار است.

Creative

آیا به دنبال قالب خلاق وردپرس هستید؟ پس ، Creativo یک قالب عالی برای شماست. این یک قالب مدرن کاملاً پاسخگو برای ایجاد وب سایت برای چندین کار است.

قالب Creativo همراه با ده ها سایت آزمایشی زیبا طراحی شده است. می توانید ۱ مورد از آنها را انتخاب کرده و وب سایت خود را فوراً راه اندازی کنید. از افزونه WooCommerce پشتیبانی می کند تا در هر زمان بتوانید سایت خود را به یک سایت تجارت الکترونیک تبدیل کنید.

برای داشتن آزادی بیشتر در طراحی ، ۳ افزونه برتر (ویژوال کامپوزر ، اسلایدر رولوشن و LayerSlider  )را درون تم ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان استفاده کنید.

StudioPress Parallax Pro

اگر عاشق طراحی های پیمایشی Parallaxهستید ، StudioPress Parallax Pro یک قالب عالی برای شماست. این یک قالب چند کاره خیره کننده و زیبا برای وردپرس است. این یک قالب است که بر اساس چارچوب قدرتمند Genesis ساخته شده است.

با استفاده از این قالب ،می توانید سایت های تجاری شرکتی و همچنین تجارت الکترونیکی و سایت های نمونه کارها ایجاد کنید. این برنامه از یک Customizer تم قدرتمند ، مناطق ویجت صفحه اصلی ، هدر قابل تنظیم و گزینه های بیشتر برخوردار است.

این یک قالب کاملاً پاسخگو به تلفن همراه است که به خوبی در صفحه نمایش تلفن همراه و همچنین انواع دیگر صفحه نمایش جا می گیرد.

Oshine

Oshine یک قالب کاملاً چند کاره برای وردپرس است که می توانید آن را از Themeforest خریداری کنید. برای وب سایت های مختلف از جمله نمونه کارها ، نمایندگی ها ، وبلاگ ها ، معماری ، تجارت یا فروشگاه عالی است.

این یک page builder بصری برای ساخت صفحات وب دارد. برای شروع سریع ساخت یک وب سایت می توانید ۴۳ نسخه ی نمایشی و بیش از ۱۰۰ صفحه آرایی از پیش ساخته شده دریافت کنید. با ۱ کلیک می توانید الگوها یا طرح های از پیش ساخته شده را نصب کنید.

علاوه بر این ، قالب دارای هدر های منحصر به فرد و سبک های منو برای گزینه های جالب طراحی است.

Enfold

Enfold یکی دیگر از قالب های برتر وردپرس در بازار Themeforest است. این یک قالب کاملاً بهینه سازی شده با سرعت است که هم درGoogle Page Speed Insights و هم در ابزار تست سرعت GTMetrix عملکرد بسیار خوبی دارد.

تم Enfold دارای گزینه های قالب شگفت انگیز و ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد طرحی را مانند آنچه می خواهید ایجاد کنید. تعداد بی شماری از نسخه های نمایشی از قبل طراحی شده برای انواع مختلف وب سایت ها را دارد که می توانید به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

از ویژگی های بیشتر این قالب می توان به طراحی کاملاً پاسخگو ، پشتیبانی سازندهdrag&drop ، retina ready ، بهینه سازی SEO ، translation readyو..اشاره کرد.

پایان

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین قالب های چند کاره وردپرس را برای سایت های خود پیدا کنید.سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید.

 

منابع:

www.isitwp.com

منبع :‌سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image