جونا برگر: نویسنده، متخصص بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی و استاد دانشگاه وارتون

جونا برگر: نویسنده، متخصص بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی و استاد دانشگاه وارتون

جونا برگر کیست : نام به انگلیسی: Jonah Berger

محل تولد: واشنگتن

جونا برگر دکترای خود را در بازاریابی از دانشکده‌ی تحصیلات تکمیلی استنفورد کسب کرده است. تحقیقات و مقالات او معمولا در نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و نشریه اکونومیست دیده می‌شود. برگر به طور منظم در مورد روانشناسی و بازاریابی ویروسی می‌نویسد. او یکی از تاثیرگذاران لینکدین محسوب می‌شود.

جونا برگر یکی از اساتید برتر وارتون در پنسلوانیا می‌باشد، او یکی از متخصصان برتر بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی است. برگر با انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله گوگل، فیسبوک، جنرال موتورز، استی لادر، مایکروسافت و غیره همکاری داشته است.

جونا برگر کیست : او در سال 2013 کتابی با نام مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی را منتشر کرد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز و وال‌استریت و هم‌چنین بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2013 بود. این کتاب در همین مدت کوتاه به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده و 150 هزار نسخه از آن منتشر شده است.

برگر به طور کلی بیش از 35 مقاله برجسته در زمینه روانشناسی و بازاریابی منتشر کرده است. تعدادی از آن‌ها عبارتند از: چه چیزی باعث ویروسی شدن محتوای آنلاین می‌شود؟ در مجله تحقیقات بازاریابی- اثرات مثبت تبلیغات منفی، زمانی که نقدهای منفی فروش را افزایش می‌دهند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image