معرفی ۱۲ افزونه ساخت فرم در وردپرس در سال ۲۰۲۰ + لینک دانلود

معرفی ۱۲ افزونه ساخت فرم در وردپرس در سال ۲۰۲۰ + لینک دانلود

ساخت فرم در وردپرس : آیا از فرم های تماس وردپرس در سایتتان که سرشار از باگ هستند خسته شده اید؟ با سایت پورمرتضوی  همراه باشید تا با جدیدترین افزونه ساخت فرم تماس آشنا شوید و نحوه افزودن آن به سایت وردپرس خود را بیاموزید.

تحت تأثیر قرار گرفتن هزاران افزونه فرم تماس در مخزن وردپرس آسان است. از آنجا که هر افزونه مزایا و معایب خود را دارد ، یافتن یک مورد مناسب برای نیازهای شما دشوار است.

اگر از خود می پرسید کدام افزونه فرم وردپرس را باید برای سایت خود انتخاب کنید، پس شما به سایت مناسبی آمده اید. در این راهنما ، ما برترین افزونه های فرم تماس با وردپرس را با هم مقایسه خواهیم کرد ، بنابراین می توانید مورد مناسبی را پیدا کنید که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

آیا وردپرس فرم تماس داخلی دارد؟

نه ،جواب این است که وردپرس با فرم تماس داخلی موجود نیست. برای اینکه بتوانید فرم خود را ایجاد کنید ، باید یک افزونه وردپرس نصب کنید.

هر وب سایت وردپرس ، صرف نظر از جایگاه خاص خود ، به یک افزونه فرم وردپرس نیاز دارد.

استفاده از فرم های وردپرس باعث می شود بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند با شما تماس بگیرند. شما می توانید فرم های تماس وردپرس خود را برای خدمات ایمیل ، پرداخت ها و سایر موارد با خدمات شخص ثالث ادغام کنید.

انتخاب برترین افزونه ساخت فرم برای وردپرس

همه افزونه های فرم تماس برابر نیستند. از آنجا که هر افزونه مزایا و معایب خود را دارد ، برای شما عزیزان ضروری است که درک کنید کدام افزونه برای نیازهای شما بهترین است.

به عنوان مثال ، یک ناشر ممکن است به افزونه ای نیاز داشته باشد که امکان ادغام یکپارچه با ابزار بازاریابی ایمیل مورد علاقه خود مانند MailChimp ، Constant Contact ، Drip و غیره را فراهم کند. با این وجود ، ممکن است یک تاجر تجارت الکترونیکی نیاز به ایجاد فرم های ثبت نام سفارشی ، فرم های ورود به سیستم و فرم های پرداخت داشته باشد. از طرف دیگر ، یک سازمان غیرانتفاعی باید برای جمع آوری کمک های مالی بصورت سفارشی فرم های اهدای کمک را ایجاد کند.

مواردی که برای جستجوی یک افزونه فرم تماس نیاز دارید

ویژگی ها:

یک افزونه خوب فرم تماس با وردپرس شما را قادر می سازد هر نوع فرم آنلاین مانند فرم تماس ، فرم پرداخت ، فرم ثبت نام کاربر ، فرم اشتراک و غیره را ایجاد کنید.

سهولت استفاده:

رابط کاربری بصری ایجاد یک فرم وب را آسان می کند ، حتی اگر اهل فن آوری و تکنولوژی نیستید. هرچه منحنی یادگیری پایین باشد ، بهتر است.

سازگار با موبایل:

تمام فرم هایی که ایجاد می کنید باید ۱۰۰٪ پاسخگو باشند و در همه دستگاه ها عالی کار کنند در غیر این صورت عقب می مانند.

قیمت گذاری:

قبل از امتحان یک افزونه ، باید در نظر بگیرید که آیا در بلند مدت ارزش سرمایه گذاری دارد.

مستندات:

ترجیحاً مستندات باید به اندازه کافی گسترده باشند تا شما را از طریق ویژگی های مختلف افزونه به راحتی راهنمایی کند.

پشتیبانی:

شما همچنین می خواهید افزونه ای را انتخاب کنید که توسط تیمی با شهرت خوب ساخته شده و به دلیل ارائه خدمات برجسته به مشتری معروف باشد.

بهترین افزونه های فرم برای وردپرس – رایگان و قابل پرداخت

WPForms.1

WPForms جدیدترین افزونه فرم تماس با وردپرس برای مبتدیان است. با سازنده قدرتمند کشیدن و رها کردن drag&drop\، می توانید فقط در چند دقیقه فرم های زیبا وردپرس را ایجاد کنید بدون اینکه یک خط کد را لمس کنید.

WPForms ایجاد فرم های پیچیده آنلاین ، از جمله فرم های سفارش ، فرم های نظرسنجی ، فرم های کمک مالی ، فرم های اشتراک ایمیل ، فرم های ایمن با محافظت از رمز عبور و غیره را ساده می کند. حتی اگر یک مبتدی مطلق باشید ، می توانید سریع وارد شوید .

هر فرم شما ایجاد می کنید ۱۰۰٪ تلفن همراه است ، به این معنی که در هر دستگاهی (رایانه ، تلفن همراه یا تبلت) عالی به نظر می رسد. همچنین شامل ده ها قالب فرم از پیش ساخته شده است که کاملاً با گردش کار شما سازگار بوده و در وقت بیشتری صرفه جویی می کند.

ویژگی قابل توجه دیگر شامل ارسال فرم بدون طراوت و تازگی در صفحه است.

اگر به دنبال یک افزونه فرم وردپرس هستید که استفاده از آن آسان است و دارای تمام ویژگی های قدرتمندی باشد که به آن نیاز دارید ، بنابراین پیشنهاد می کنیم به شما که چیزی بیشتر از WPForms جستجو نکنید. زیرا بیش از ۱ میلیون وب سایت به آن اعتماد کرده اند!

نسخه رایگان دارد/ آرشیو:دارد

قیمت برتر: ۳۹ – ۴۹۹ دلار

پاداش: کاربران ۱۰٪ تخفیف در WPForms دریافت می کنند. به سادگی از کلمه تخفیف  SAVE10 می توانید استفاده کنید.

Formidable.2

Formidable یک افزونه فرم وردپرس پیشرفته است که به شما امکان می دهد فرم های پیچیده وردپرس را با سهولت بسازید. Formidable به جای جمع آوری اطلاعات از کاربران ، به شما امکان می دهد مطالب ارسالی را در قسمت انتهایی سایت خود نمایش دهید.

با استفاده از Formidable می توانید داده های ارسالی توسط کاربر را بدون هیچ گونه افزونه اضافی جمع آوری ، نمایش ، ویرایش و فیلتر کنید.

در حالی که می توانید فرم های اولیه تماس با وردپرس را با Formidable بسازید ، یک کاربر basic یا متوسط ​​ممکن است آن را به عنوان یک راه حل با ویژگی های ناخواسته زیادی پیدا کند. بنابراین زیاد این مبتدی پسند نیست.

مشابه Forms Ninja ، Formidable نیز افزونه ها را به طور جداگانه به فروش می رساند. این می تواند برای وب سایت های کوچک مناسب باشد اما با رشد شما قیمت آن بالا می رود.

اگر شما یک توسعه دهنده حرفه ای وردپرس هستید و می خواهید فرم های پیچیده ای بسازید ، باید Formidable را امتحان کنید. این مجموعه با چندین ویژگی قدرتمند برای ایجاد فرم های پیچیده برای وب سایت یا برنامه های وب مبتنی بر داده شما همراه است.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

قیمت برتر: ۹۹ – ۳۹۹ دلار

بررسی افزونه SeedProd – افزونه برتر ساخت لندینگ پیج

Ninja Forms.3

Forms Ninja یکی دیگر از افزونه های فرم تماس با وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های تماس با وردپرس را به راحتی بسازید. این افزونه توسط WPNinja ، یک تیم توسعه دهنده وردپرس ساخته شده است که چندین افزونه معروف وردپرس را ایجاد کرده است.

استفاده از افزونه اصلی کاملاً رایگان است. شما می توانید با نصب افزونه های ممتاز در هر زمان که بخواهید ، عملکردهای فرم های Ninja را ارتقا دهید. این افزونه دارای صدها عملکرد و قلاب است که به توسعه دهندگان امکان می دهد آن را با ویژگی های سفارشی به راحتی تقویت کنند.

اگر می خواهید از یک افزونه فرم تماس رایگان در وب سایت خود استفاده کنید و با خرید افزونه های لازم ویژگی ها را افزایش دهید ، پس Ninja Forms راه حل مناسبی برای شما است.

در ابتدا ، خرید افزونه های جانبی ممکن است یک استراتژی مفید به نظر برسد ، زیرا شما فقط باید هزینه مورد نیاز خود را پرداخت کنید. با این حال ، با افزایش نیازهای شما، Ninja Forms نسبت به سایر افزونه های این لیست گران خواهد شد.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

قیمت افزودنی های فردی: هر کدام ۲۹ دلار – ۱۲۹ دلار

قیمت برنامه های پریمیوم: ۴۹ دلار – ۲۴۹ دلار

Formstack.4

Formstack یک فرم ساز برتر برای وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های آنلاین خارق العاده را در چند ثانیه با رابط کشیدن و رها کردنdrag&drop\ ایجاد کنید. همچنین با انبوهی از برنامه های شخص ثالث ادغام می شود. می توانید افزونه رایگان ادغام را از مخزن وردپرس دانلود کنید تا فرم وب Formstack خود را در پست ها ، صفحات یا نوار کناریsidebar\ خود جاسازی کنید.

رابط کاربری Formstack از Wufoo تمیزتر و مدرن تر است و ساخت فرم را سرگرم کننده و آسان می کند. با این حال ، Formstack مخصوص سایت های وردپرس ساخته نشده است ، بنابراین شما در ایجاد فرم های جدید محدودیت های زیادی پیدا خواهید کرد.

Formstack یک طرح رایگان ارائه نمی دهد ، اما می توانید آن را به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان امتحان کنید.

طرح رایگان: ندارد

قیمت گذاری: ۱۹ – ۲۴۹ دلار

Contact Form 7.5

بدون شک ، Contact Form 7 محبوب ترین افزونه فرم برای وردپرس در مارکت است. با توجه به اینکه Contact Form 7 بیش از یک دهه است که وجود دارد ، تعجبی ندارد که این افزونه بیش از ۵ میلیون نصب فعال داشته باشد.

ساخت فرم در وردپرس  : اگر می خواهید فرم های ارتباطی ساده ای در وب سایت خود ایجاد کنید Contact Form 7 انتخاب صحیحی است. همچنین می توانید چندین افزونه شخص ثالث رایگان و پریمیوم پیدا کنید که با این افزونه عالی کار می کنند.

استفاده از رابط کاربری به هیچ وجه آسان نیست و برای ایجاد فرم تماس نیاز به دانستن برخی از برچسب های HTML اساسی است.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دازد

ورژن پریمیوم ندارد

Caldera Forms.6

Caldera Forms یک افزونه فرم ساز است که به ساخت سریع فرم های پیچیده کمک می کند. با رابط کاربری بصری و ویرایشگر کشیدن و رها کردن آنها ، می توانید در کمترین زمان فرم های پاسخگویی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه فرم ساز همچنین با چندین الگو برای راه اندازی سریعتر فرم ها ارسال می شود.

Caldera Forms ادعا می کند که دارای ویژگی های رایگان بیشتری نسبت به سایر افزونه های فرم ساز WordPress است. این ویژگی های رایگان شامل منطق شرطی ، فرم های چند بخشی ، زمینه های محاسبه ، بارگذاری فایل و طرح بندی ستون ها خارج از باکس است. با نسخه رایگان آنها ، هر آنچه برای ایجاد یک فرم تماس ساده و در عین حال قدرتمند نیاز دارید ، خواهید داشت. برای افزودن فیلترهای هرزنامه و اسپم می توانید از خدمات captcha شخص ثالث استفاده کنید.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

قیمت برنامه های پریمیوم: ۴۹ دلار – ۲۴۹ دلار

Wufoo.7

Wufoo یک فرم ساز مستقل از پلتفرم است که به شما امکان می دهد یک فرم را در هر وب سایت ، از جمله سایت های وردپرس منتشر کنید. Wufoo یک طرح رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پنج فرم وب ایجاد کنید ، اما اگر بیش از ۱۰۰ ورودی در ماه داشته باشد ، غیرفعال می شود.

با استفاده از فرم ساز آنها ، می توانید فرم های آنلاین خود را به سرعت و به راحتی راه اندازی کنید. شما می توانید فرم تماس خود را با بسیاری از ابزارهای آنلاین عالی که قبلاً از آنها استفاده کرده اید و آنها را دوست دارید ، ادغام کنید.

Wufoo بیش از سایر سازندگان فرم وردپرس ادغام را ارائه می دهد. با این حال ، نمی تواند فرم ورود به سیستم یا فرم ثبت نام کاربر را در سایت شما ایجاد کند.

طرح رایگان: موجود است.

قیمت برتر: ۱۴ – ۱۸۳ دلار

WP Mail SMTP.8

WP Mail SMTP محبوب ترین افزونه تحویل ایمیل و WordPress SMTP است. این توسط همان تیم متخصص ساخته شده است که در پشت WPForms هستند. این افزونه برای رفع تمام مشکلات تحویل ایمیل شما و ثبت همه ایمیل های ارسال شده از سایت وردپرس شما بسیار مناسب است.

این افزونه نیاز دارد تا با سازنده فرم تماس شما ارتباط برقرار کند تا از آن برای ارسال فوری ایمیل استفاده شود.می توانید WP Mail SMTP را بر اساس اعتبار خود به هر یک از ارائه دهندگان امن SMTP متصل کنید. فیلترهای هرزنامه و اسپم را دور می زند و مطمئن می شود که ایمیل های شما در صندوق ورودی قرار دارند.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

برنامه های پریمیوم: ۴۹ دلار – ۹۹ دلار

Jetpack Forms.9

Jetpack یک افزونه قدرتمند است که برای سایت های وردپرسی ساخته شده است. این افزونه دارای چندین قابلیت شگفت انگیز است ، از جمله فرم های تماس با وردپرس. می توانید چندین فرم ایجاد کرده و در قسمت های مختلف وب سایت خود نمایش دهید. این افزونه از تنظیمات عمومی وردپرس شما مانند ایمیل برای ارسال نوتیفیکیشن ها پس از ارسال فرم توسط کاربران استفاده می کند. برای دریافت نوتیفیکیشن ها می توانید یک ایمیل سفارشی نیز تنظیم کنید.

این یک ویرایشگر drag&drop برای اضافه کردن ، ویرایش و مرتب کردن مجدد قسمتهای فرم دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به خدمات فیلتر هرزنامه ، نوتیفیکیشن های داشبورد و … اشاره کرد.

نسخه رایگان / رایگان: رایگان با پلاگین Jetpack

برنامه های پریمیوم: ۳.۵۰ تا ۲۹ دلار ماهانه

Visual Form Builder.10

Visual Form Builder یک افزونه رایگان وردپرس برای ایجاد انواع فرم ها است. این امکان را به شما می دهد تا با یک کلیک قسمت های فرم را اضافه کنید. برای مرتب سازی مجدد فیلدها می توانید از ویرایشگرdrag&drop استفاده کنید. این ورودی ها فرم را به صورت خودکار در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می کند. همچنین می توانید مدخل فرم ها را در داشبورد وردپرس خود مدیریت کرده و در فایل CSV صادر کنید.

این یک سیستم ضد هرزنامه برای فیلتر کردن ارسال فرم شما ارائه می دهد. می توانید پیام های تأیید را کاملاً شخصی سازی کرده و فرم های ارسالی را به چندین آدرس ایمیل ارسال کنید. این برنامه از کد کوتاه برای نمایش فرم در هر نقطه از سایت وردپرس شما پشتیبانی می کند.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

قیمت پریمیوم: ۲۹ – ۱۹۹ دلار

Postman SMTP.11

 

Postman SMTP یکی دیگر از افزونه های SMTP وابسته به ایمیل در وردپرس است. این افزونه از طریق ایمیل ارسال شده از فرم های وردپرس و وب سایت شما اطمینان حاصل می کند. ممکن است این یک افزونه فرم تماس با شما نباشد ، اما می توانید از آن به عنوان ابزاری برای ارسال آرام نوتیفیکیشن های ایمیل استفاده کنید. Postman SMTP دارای یک یک مجموعه سؤالات آسان برای نصب و تنظیمات قدرتمند پیکربندی است.

این امکان را به شما می دهد تا تمام ایمیل هایی را که دلیل دقیق خرابی ایمیل ها را نشان می دهد وارد کنید و دوباره ارسال کنید. از گیرنده های اجباری (cc  ، bcc) و هدرهای ایمیل سفارشی پشتیبانی می کند. شما می توانید Postman SMTP را با سرویس های معروف بازاریابی ایمیلی که توسط افزونه فرم تماس شما MailChimp یا Mailgun پشتیبانی می شوند ادغام کنید.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

برنامه های پریمیوم: در دسترس نیست.

weForms.12

weForms یک افزونه رایگان سازنده فرم تماس با drag&drop یا کشیدن و رها کردن وردپرس است. به شما امکان می دهد فرم های نامحدودی ایجاد کنید و در هر کجای وب سایت خود نمایش دهید. همچنین می توانید قبل از انتشار فرم ، پیش نمایش آن را ببینید تا ببینید برای کاربران شما چگونه به نظر می رسد.

همراه با الگوهای فرم سفارشی از پیش تعریف شده برای تنظیم سریع فرم تماس است. این افزونه ویژگی انقضا فرم را برای نامعتبر کردن فرم پس از یک تاریخ خاص ارائه می دهد. weForms دارای ادغام های قدرتمندی با راه حل های ایمیل و سایر خدمات شخص ثالث است.

همچنین می توانید فرم های پرداخت ایجاد کرده و PayPal یا Stripe را برای پذیرش پرداخت های آنلاین ادغام کنید. این افزونه برای هر وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیکی مناسب است.

نسخه رایگان / آرشیو: بله دارد

قیمت پریمیوم: ۳۹ – ۳۹۹ دلار

بهترین افزونه فرم برای وردپرس چیست؟

اکنون که به راه حل های مختلف ساخت فرم برای وردپرس پرداختیم ، وقت آن است که تعیین کنیم کدام یک مناسب برای نیازهای شما است.

اگر به دنبال یک افزونه بصری هستید که دارای تمام ویژگی های مهمی باشد که شما همیشه به آن نیاز خواهید داشت ، به سراغ WPForms بروید. این ساده ترین افزونه سازنده فرم برای وردپرس است و همچنین دارای یکی از بالاترین رتبه های کاربر است.

 

پایان

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب برترین افزونه های ساخت فرم برای وردپرس کمک کرده باشد.سپاس از شما عزیزان که تا انتها همراه ما بودید.

 

منابع ساخت فرم در وردپرس :

www.isitwp.com

سایت کلاته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image