استیون ریچاردز کاوی: تعلیم دهنده، نویسنده، بیزنس من و سخنران

استیون ریچاردز کاوی: تعلیم دهنده، نویسنده، بیزنس من و سخنران

استیون ریچاردز کاوی کیست : نام به انگلیسی: Stephen Richards Covey

سال و محل تولد: 24 اکتبر 1932، یوتا، آمریکا

آدرس وبسایت: https://www.stephencovey.com/

استیون ریچاردز کاوی کیست : استیون ریچاردز کاوی تعلیم دهنده، نویسنده، بیزنس من و سخنران آمریکایی است. مهمترین کتاب وی هفت عادت مردان موثر نام داشت. دیگر کتاب های او عبارتند بودند از هفت عادت خانواده های موثر، عادت هشتم، رهبر درون من و موارد دیگری از این دست. وی در زمان مرگش استاد دانشگاه دولتی یوتا و مدرسه کسب و کار هانتسمن بود که زیر نظر همین دانشگاه اداره می شد.

وی لیسانس خود را از دانشگاه دولتی یوتا در رشته مدیریت بازرگانی، ام بی ای از دانشگاه هاروارد و دکترای آموزش مذهبی از دانشگاه بیرگهام یانگ دریافت کرده بود. در ضمن وی نائل به دریافت بیش از 10 مورد دکترای افتخاری از دانشگاه های مختلف دنیا هم شده بود.

وی در طی دوران زندگی خودش میلیون نفر را با قدرت اصول جهانشمولی که به آنها باور داشت مورد الهام و تاثیر قرار داده بود. همچنان که چندین بار به نقاط مختلف در سراسر جهان برای فعالیت های آموزشی یا سخنرانی و … سفر کرده بود، تنها یک پیام ساده برای همه داشت: “برای کسب موفقیت حقیقی و معنی در زندگی، ما باید در تمام امور زندگی خودمان اصول محور باشیم.” او همواره به شاگردان خودش تعلیم می داد که سه اصل ثابت در دنیا وجود دارد: “تغییر انتخاب و اصول تغییر ناپذیر”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image