بررسی افزونه SeedProd – افزونه برتر ساخت لندینگ پیج

بررسی افزونه SeedProd – افزونه برتر ساخت لندینگ پیج

بررسی افزونه SeedProd :  افزونه SeedProd یک صفحه ساز همه کارۀ صفحه هستید که استفاده از آن آسان باشد و به طور یکپارچه با سایت وردپرس شما ادغام شود. در ادامه همراه ما باشید

آیا به دنبال یک صفحه ساز همه کارۀ صفحه هستید که استفاده از آن آسان باشد و به طور یکپارچه با سایت وردپرس شما ادغام شود؟ دیگر نیازی نیست بدنبال آن بگردید، زیرا افزونه SeedProd بهترین راه حل برای شماست.

با توجه به شهرت زیاد این پلاگین، ما در اینجا ویژگی های افزونه، چه کسی به آن نیاز دارد و اینکه چگونه می تواند به شما در ساختن وب سایتی که به آن افتخار می کنید کمک کند برای شما توضیح خواهیم داد.

SeedProd چیست؟

زمانی که این افزونه در ابتدا راه اندازی شد، SeedProd به عنوان یک افزونۀ صفحهات “به زودی” و “نگهداری” شناخته میشد. کاربران به راحتی می توانستند این صفحات وب را از ابتدا و بدون داشتن دانش قبلی در زمینه کدنویسی ایجاد کنند.

اما اکنون، SeedProd بعنوان یک افزونه‌ی کامل نرم افزاری ساخت صفحه‌ی برای وردپرس است. با بیش از ۱ میلیون نصب فعال، این امکان را برای کاربران وردپرس فراهم می کند تا بتوانند محتوای صفحه‌ی فرود (لندینگ پیج) زیبایی را ایجاد کنند. وبلاگ نویسان، صاحبان تجارت، توسعه دهندگان، طراحان و بسیاری دیگر می توانند از SeedProd برای رسیدن به اهداف بازاریابی و موفقیت در زمینۀ خود استفاده کنند.

چرا باید از افزونه SeedProd در وب سایت خود استفاده کنید؟

دلایل زیادی برای استفاده از این افزونه وجود دارد. در ادامه چند دلیل اساسی را با هم بررسی میکنیم.

۱.میزان جذب مشتری را بهبود ببخشید

هدف از ایجاد یک لندینگ پیج، جمع آوری اطلاعات از بازدید کنندگان وب سایت شماست تا بعداً بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. وقتی که برای سایت خود صفحات فرود بهینه ایجاد می کنید، تبدیل کردن کاربران عادی به مشتریان راحت تر شده و آنها را متقاعد می کنید که آدرس ایمیل و سایر اطلاعاتشان را به شما بدهند.

۲.در عرض تنها چند دقیقه زیباترین لندینگ پیج ها را بسازید

اگر در طراحی زمینه‌ای ندارید، پس احتمالاً باید یک طراح استخدام کنید تا سایتتان را همانطور که می خواهید برایتان ایجاد کند. اما با الگوهای از پیش ساخته شده‌ی SeedProd، ایجاد یک لندینگ پیج بصری خیره کننده ساده است و زمان زیادی نمی برد.

۳.برای خود مخاطبان وفادار جمع کنید

لندینگ پیج ها با ارائه اطلاعات فوری دربارۀ مزایای نام تجاری شما، روند تبدیل را سرعت می بخشند. مطالعه دقیق در مورد ویژگی های نام تجاریتان به مشتریان نشان می دهد که چرا باید شما را به جای رقیبانتان انتخاب کنند. این بهترین زمانی است که می توانید کسب و کار خود را نشان داده و مخاطبان وفاداری بسازید که به طور مداوم به سایت شما برمی گردند.

۴.داده های کاربر را جمع آوری کنید

برای بهبود تبدیل ها و افزایش فروش، باید شروع به درک مشتریان خود کنید. لندینگ پیج ها فرصتی عالی برای جمع آوری داده هایی درباره‌ی کاربر هستند که به شما کمک می کند با بهبود سایتتان، بازدیدکنندگان بیشتری را در آینده به مشتری خود تبدیل کنید.

نحوه ایجاد یک لندینگ پیج استاندارد با قابلیت پرداخت مستقیم ( گرویتی فرم و ووکامرس)

بررسی افزونه SeedProd

به عنوان یک افزونه‌ی لندینگ پیج،افزونه SeedProd تمام ویژگی های اساسی که شما برای ساخت یک لندینگ پیج بهینه برای سایت وردپرس خود نیاز دارید را داراست.

بیایید برخی از ویژگی های آن را بررسی کنیم.

ویژگی های اساسی افزونه SeedProd

لندینگ پیج های با قابلیت تبدیل بالا:

افزونه SeedProd اکنون یک سازندۀ لندینگ پیج کامل با یک رابط کشیدن و رها کردن ساده است.

پیش نمایش های زنده و کنترل نسخه:

محتوای خود را بی درنگ سفارشی کنید و وب سایت خود را دقیقاً همانطوری که بازدیدکنندگان شما می بینند، با پیش نمایش زنده و کنترل نسخۀ خود مشاهده کنید.

صفحات به زودی، ۴۰۴ و حالت نگهداری(Maintenance Mode):

فقط با یک کلیک می توانید وب سایت خود رادر حالت به زودی، ۴۰۴ یا حالت نگهداری قرار داده و هر زمان که آماده شدید به کار خود ادامه دهید.

سازگاری قالب وردپرس:

افزونه SeedProd با هر قالب وردپرس کار می کند تا مطمئن شوید که وب سایتتان با نام تجاری شما تطابق داشته و ظاهر آن باب میل شما باشد.

ویژگی های پیشرفته افزونه SeedProd

وقتی که یکی از اشتراک های ممتاز SeedProd را خریداری می کنید، به ویژگی های قدرتمندی دسترسی پیدا می کنید که لندینگ پیج شما را به سطح بالاتری می رساند.

الگوهای صفحه فرود:

شما می توانید از بین بیش از ۱۰۰ الگوی زیبا که ایجاد صفحه فرود برای سایت شما را آسانتر می کنند، انتخاب کنید.

ادغام های بازاریابی از طریق ایمیل:

افزونه SeedProd با تمام افزونه ها و نرم افزارهای معروف بازاریابی از طریق ایمیل از جملهMailChimp ،AWeber ،GetResponse ،ConvertKit ، Zapier و موارد دیگر ادغام می شود.

محافظت در برابر اسپم(هرزنامه):

Google Recaptcha تشخیص ربات هایی را که می توانند کار کاربران شما را مختل کرده و محتوای شما را اسپم کنند، آسان می کند.

کنترل دسترسی:

می توانید قسمت ها یا صفحات خاصی از وب سایت خود را نشان داده یا پنهان کنید تا کنترل کامل بازدیدکنندگان خود را داشته باشید.

عناصر حرفه‌ای:

اشتراک ممتاز به شما امکان دسترسی به ادغام های فرم انتخابی، نوارهای پیشرفت، دکمه های پروفایل اجتماعی، تایمرهای شمارش معکوس، رتبه بندی ستاره‌ای و موارد دیگر را در اختیارتان می گذارد.

لندینگ پیج در بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ بهینه کردن لندینگ پیج

چگونه افزونه SeedProd را در وب سایت وردپرس خود نصب کنیم؟

برای استفاده از تمام ویژگی های خوب SeedProd، ابتدا باید طرح پولی مناسب خود را انتخاب کنید. پس از خرید، یک کد لایسنس و یک فایل برای دانلود دریافت خواهید کرد.

پس از نصب و فعال سازی افزونه در ادمین وردپرس خود، باید کد لایسنس را وارد کنید:

این کار بسیار ساده است. اکنون آماده هستید که صفحات فرود بهینه‌ای را در وب سایت خود ایجاد کنید.

از داشبورد وردپرس خود، روی برگۀ SeedProd در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید:

بر روی Create New Landing Page کلیک کنید.

شما می توانید از بین گزینه های موجود برای بسیاری از الگوهای از قبل ساخته شده یکی را انتخاب کنید یا یک الگوی خالی را انتخاب کرده و خود آنرا طراحی کنید.

با استفاده از بیلدر کشیدن و رها کردن SeedProd، اکنون می توانید لندینگ پیج خود را همانطور که می خواهید ایجاد کنید. مؤلفه های مختلف مانند تصاویر، ویدیوها، متن، فرم های انتخابی، تایمر شمارش معکوس، فرم تماس و غیره را اضافه کنید.

بررسی افزونه SeedProd
بررسی افزونه SeedProd

قیمت بندی SeedProd

SeedProd با ۴ طرح پولی ارائه می شود:

  • پایه‌ای: ۳۱.۶۰ دلار
  • پلاس: ۷۹.۶۰ دلار
  • حرفه‌ای: ۱۵۹.۶۰ دلار
  • الایت: ۲۳۹.۶۰ دلار

بسته به اندازۀ تجارت شما و نیازهای آن می توانید طرحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

پایان

در این مقاله سعی کردیم تمام آنچه که دانستن آن درباره‌ی اافزونه SeedProd حائز اهمیت می باشد را در اختیار شما بگذاریم.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشند.

منابع:

www.isitwp.com

www.vectorstock.com

منبع بررسی افزونه SeedProd  : سایت کلاته

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image