نحوه استفاده از ویژگی Swip-Up استوری های اینستاگرام

نحوه استفاده از ویژگی Swip-Up استوری های اینستاگرام

نحوه استفاده ویژگی Swip-Up : درگیر کردن فالوورهایتان وقتی از ویژگی  swipe up اینستاگرام برای افزودن لینک درست به استوری های اینستاگرام خود استفاده می کنید ، بسیار آسان تر خواهد بود.

شما تاکنون چند بار مجبور شده اید فالوور های اینستاگرام تان را به پیوند موجود در بیوگرافی خود هدایت کنید تا آنها بتوانند به جدیدترین مطالب یا منابعی که می خواهید به اشتراک بگذارید دسترسی پیدا کنند؟ ابتدا لازم است که آنها استوری اینستاگرام تان را بخوانند ، تلاش بیشتری برای رفتن به پروفایل شما انجام دهند و سپس بر روی لینک تان کلیک کنند. اینجاست که ویژگی swipe upدر اینستاگرام وارد می شود.

وقتی می توانید از ویژگی swipe up اینستاگرام برای اضافه کردن لینکی به استوری اینستاگرام خود استفاده کنید ، تعامل با فالوورهایتان بسیار آسان تر خواهد شد.

به مطالعه ادامه دهید تا کشف کنید:

  • ابزار swipe up اینستاگرام چیست
  • چگونه می توان به ابزار دسترسی پیدا کرد
  • چگونه می توان لینک هایی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد
  • در مورد لینک ها چه کاری باید انجام دهید وقتی کهK 10فالوور ندارید
  • و بیشتر!

ابزار swipe up اینستاگرام چیست؟

ابزار swipe up اینستاگرام انقلابی در نحوه دسترسی شرکت ها و اینفلوئنسرها به مخاطبان خود ایجاد کرد و با اجازه دادن به آنها برای اضافه کردن لینک مستقیم به داستان های اینستاگرام خود ، فالوورهای بیشتری به دست آورند. بینندگان می توانند بر روی یک استوری انگشت خود را به سمت بالا بکشانند یا روی پیکان در پایین صفحه خود ضربه بزنند تا بدون خروج از برنامه Instagram یا بازگشت به بیوگرافی یک کسب و کار ، به یک لینک خاص دسترسی پیدا کنند. همچنین با ارائه تجزیه و تحلیل قدرتمند برای بهینه سازی پست ها ، یک روش آسان برای تبلیغ محتوا و محصولات مختلف است.

نیازمندیهای swipe up اینستاگرام (نحوه استفاده ویژگی Swip-Up)

در مورد این ویژگی جالب است که بدانید: شرایط خاصی وجود دارد که باید قبل از دسترسی به آن برآورده کنید.

 برای استفاده از ویژگی swipe up در اینستاگرام باید:

  1. از پروفایل خود به عنوان پروفایل کسب و کار استفاده کنید ، و
  2. بیش از K10 فالوور داشته باشید

یا

یک حساب تأیید شده داشته باشید (تیک آبی در کنار پروفایل که به معنای تأیید اینستاگرام است که این حساب حضور واقعی شخصیت عمومی ، مشهور یا یک برند جهانی است که نشان دهنده آن است)

چگونه می توان لینک هایی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کرد

افزودن لینک به استوری های اینستاگرام راهی مطمئن برای افزایش تبدیلات ، افزایش تعامل ارگانیک و دسترسی آسان تر فالوور های شما به محتوایی است که می خواهید به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام خود برای افراد جهت “Swip up” وجود دارد:

۱.وارد اینستاگرام شوید و روی آیکون دوربین در سمت چپ بالای صفحه خود ضربه بزنید.

 

۲.در برنامه عکس یا فیلم بگیرید یا از روی رول دوربین خود(Camera roll) انتخاب کنید.

 

۳.روی آیکون لینک در وسط بالای صفحه خود ضربه بزنید.

۴. پیوند خود را جایگذاری یا پیستpaste/ کنید ( به صورت کد URL یا IGTV)

۵- اگر از دستگاه iOS استفاده می کنید ، روی «Done» ضربه بزنید. اگر از Android استفاده می کنید ، روی گزینه سبز ضربه بزنید.

چند فرصت مختلف برای افزودن لینک به استوری های اینستاگرام تان

اشتراک لینک اصلی

مقاله قابل مشاهده ای را به اشتراک بگذارید ، به فروشگاه های خارجی خود پیوند دهید ، فالوورهای خود را به آخرین پست وبلاگ خود و موارد دیگر بفرستید.

مشاهده محصول

این به فالوورهای شما امکان می دهد تا روی لینکهای قابل خرید ضربه بزنند تا بتوانند جزئیات محصول را در زمان واقعی در برنامه مشاهده کنند.

مشاهده فروشگاه

با این گزینه مردم را به فروشگاه پروفایل اینستاگرام خود بیاورید.

مشاهده مجموعه

افراد را به مشاهده مجموعه ای از محصولاتتان راهنمایی کنید (شما می توانید با مراجعه به مدیر تجارت خود و راه اندازی تبلیغات ، مجموعه هایی را ایجاد کنید).

توجه: قبل از استفاده از سه گزینه پیوند در بالا ، باید خرید اینستاگرام را روشن کنید.

پس از پست کردن اولین swip up ، فراموش نکنید که معیارهای خود را ردیابی کنید تا بتوانید بهینه سازی کنید. اگر به همان اندازه که می خواهید swip نمی کنید، مطمئن شوید که یک فراخوان واضح برای عمل دارید ( یعنی می خواهید فالوورهای خود چه کاری انجام دهند؟) و اینکه مطمئن شوید یک پست را با اطلاعات بیش از حد آپلود نمی کنید.

 چگونه می توانید از لینک ها در Instagram استفاده کنید اگر ۱۰ فالوور ندارید؟

بهترین مزیت ویژگی swip-up این است که به شما امکان می دهد به راحتی لینک ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. حتی اگر ۱۰ هزار فالوور نداشته باشید ، چند گزینه وجود دارد که می توانید امتحان کنید تا بتوانید لینک هایتان را در مقابل دیدگان مردم افزایش دهید ، که اینها همه منجر به همه چیزهای خوب مانند افزایش فروش و فالوور های با دوام تر می شود.

گذاشتن لینک در بیو

ممکن است قبلاً این کار را انجام داده باشید ، اما هر لینکی در بیو استراتژی و ابزار می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. برخی از کاربران IG تصمیم می گیرند یک لینک خاص را که می خواهند در بیوگرافی خود قرار دهند یا از ابزارهای کوتاه کننده لینک برای شخصی سازی استفاده می کنند. همچنین می توانید از ابزاری استفاده کنید که به شما امکان میزبانی از چندین لینک را در یک صفحه لندینگ می دهد (به روزرسانی کمتر لینک ها ، تبدیل بیشتری همراه دارد!).

از DM خود استفاده کنید

استوری های خود را پست کنید و به فالوور های خود اطلاع دهید که می توانند از طریق دایرکت مسیج (DM) شما برای لینک مستقیم استفاده کنند. این برای آنها فوق العاده آسان است و یک روش عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود است زیرا ممکن است حتی در صورت دریافت لینک مستقیماً از طرف شما ، احساس شخصی تری هم داشته باشید.

پاداشی که در نظر گرفته شد: یک برچسب نسبتاً جدید “” DM Me وجود دارد که می توانید از آن در استوری های خود استفاده کنید! این برچسب تعاملی را اضافه کنید تا فالوورهای شما به راحتی برای پاسخ دادن ضربه بزنند. توجه داشته باشید که اگر به این برچسب دسترسی ندارید ، ممکن است لازم باشد برنامه خود را به روز رسانی کنید.

نظرسنجی ایجاد کنید

محتوای خود را به اشتراک بگذارید و سپس یک نظرسنجی ایجاد کنید که از افراد می پرسد آیا می خواهند لینک برایشان ارسال شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید چه کسی به نظرسنجی شما “بله” گفته است و می توانید با لینکی که از طریق دایرکت مسیج در برنامه اینستاگرام ارسال می شود ، آنرا پیگیری کنید.

با دنبال کردن موارد زیر زودتر به ویژگی swipe up دسترسی پیدا کنید

مطمئن شوید که:

  • با استفاده از هشتگ های مربوطه به کاربران جدیدی که علاقه مند به مطالب شما هستند ، دسترسی پیدا کنید
  • نوشتن کپشن های جذاب که فالوورهای شما را ترغیب می کند با پست شما ارتباط برقرار کنند یا آنرا به اشتراک بگذارند
  • تبلیغ اکانت اینستاگرام خود در سایر شبکه ها و پلتفرم های شبکه های اجتماعی

ما در اینجا بیشتر نکات برتر برای رشد ارگانیک فالوورهای اینستاگرام تان را آوردیم.

خوب این ها همه چیزهایی بود که باید می گفتیم و اکنون شما برای شروع تعامل بیشتر با فالوورهای خود ، افزایش فروش و ایجاد روابط عمیق تر ، آماده شروع استفاده از ویژگی      swipe up اینستاگرام هستید.

پایان

امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید واقع شود. ممنون از همراهی شما خوبان.

 

منبع نحوه استفاده ویژگی Swip-Up : سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image