نحوه مشاهده تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما جمع آوری کرده است – اطلاعات شما در اینستاگرام

نحوه مشاهده تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما جمع آوری کرده است – اطلاعات شما در اینستاگرام

اطلاعات شما در اینستاگرام  : اینستاگرام محلی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدیوهای شماست و دقیقاً مانند اکثر شبکه های اجتماعی، اطلاعات عجیب و شگفت انگیزی از شما را در خودش نگه می دارد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که این برنامه ها چه چیزهایی از شما را ردیابی می کند؟ در اینجا نحوۀ دیدن همه اینها را مطالعه خواهید کرد.

اکثر شبکه های اجتماعی داده های کاربران خود را جمع آوری می کنند. این به آنها کمک می کند تا تجربه‌ی استفاده‌ را متناسب با نیازهای ما تنظیم کنند. سوابق جستجو به آنها این امکان را می دهد تا پست هایی را نشانمان دهند که به احتمال زیاد مورد پسندمان خواهد بود و تبلیغاتی را ببینیم که احتمال علاقه مندی و تعامل ما با آنها بیشتر است. این لزوماً چیز بدی نیست و جالبترین چیز این است که ما میتوانیم این اطلاعات درباره‌ی خودمان را ببینیم. معمولاً این نوع داده ها به راحتی قابل دسترس نیستند.

اینستاگرام اجازه میدهد که تمام این اطلاعات خود را مشاهده کنیم و همۀ آنها در یک مکان واحد ذخیره می شوند. شما هیچ یک از این اطلاعات را در خود برنامه اینستاگرام نمی توانید پیدا کنید و برای مشاهده‌ی آنها باید به سایت خود اینستاگرام بروید.

حال بیایید ببینیم چگونه باید اطلاعات خود در ایسنتاگرام را پیدا کنید.

چگونه می توان تمام اطلاعاتی را اینستاگرام از شما جمع آوری کرده را ببینید؟

برای شروع، به آنچه اینستاگرام Access Tool می نامد بروید، در غیر اینصورت یافتن این صفحه آسان نیست. برای ادامه ممکن است لازم باشد مشخصات اینستاگرام خود را وارد کنید.

 

صفحه بعدی که مشاهده خواهید کرد، تمام اطلاعات را از تاریخ پیوستن شما به اینستاگرام نشان می دهد. برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد داده‌ی خاصی، مانند سابقه‌ی جستجوی اینستاگرام خود، در قسمت مربوط به آن روی گزینه View All بزنید.

در اینجا اطلاعات زیادی از شما وجود دارد که برخی از آنها ممکن است برای شما بسیار شگفت انگیز باشند. به عنوان مثال، آیا تا به حال به یک سوال در استوری اینستاگرام پاسخ داده‌اید؟ در مورد یکی از آن پاسخ های ایموجی چطور؟ اینستاگرام هر دو مورد را به یاد دارد و زمان انجام آن و شخصی که با استوری او ارتباط برقرار کردید را به شما نشان خواهد داد.

سایر اطلاعات جالب شامل هر نظرسنجی که در آن شرکت داشته‌اید و همچنین همه هشتگ هایی که دنبال می کنید می باشد. اگر قبلاً نام یا نام کاربری خود را تغییر داده‌اید، همه‌ی این موارد نیز در اینجا ثبت شده‌اند.

شاید از همه جالب تر، شما می توانید ببینید که اینستاگرام درباره‌ی علایق شما چه میداند که براساس آنها تبلیغات نشان میدهد.

اکنون که ممکن است از اینکه اینستاگرام اطلاعات زیادی از شما در اختیار دارد کمی نگران شوید، پس اگر این امر خیلی شما را اذیت میند می توانید اکانت خود را به کلی حذف کنید تا این داده ها نیز پاک شوند.

 

منبع : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image