مایکروسافت راهکار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری خود را در ۱۷ کشور دیگر عرضه کرد

مایکروسافت راهکار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری خود را در ۱۷ کشور دیگر عرضه کرد

شرکت مایکروسافت دامنه دسترسی به راهکار پردازش ابری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را به ۱۷ کشور دیگر گسترش داده است تا بتواند در رقابت با شرکت سیلزفورس یک گام به جلو بردارد.

به گزارش وب‌سایت pcworld، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است از این پس نرم‌افزار آنلاین Dynamics CRM این شرکت که راهکاری در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری است، در مناطق آمریکای جنوبی، کشورهای حوزه کارائیب، خاورمیانه، آفریقا و اروپا در دسترس کسب و کارهای علاقمند قرار خواهد گرفت. باب استوتز، معاون بخش دینامیک CRM مایکروسافت در این باره گفته است: نرم‌افزار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری به همراه پایگاه آزور و آفیس ۳۶۵ یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات پردازش ابری مایکروسافت برای کسب و کارها است. ما می‌خواهیم هرچه می‌توانیم انجام دهیم تا مزایای خدمات پردازش ابری تا آنجا که ممکن است در دسترس کشورها و کسب و کارهای بیشتری قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت راهکار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری خود را در دسترس کسب و کارهای تجاری کشورهای آرژانتین، اوروگوئه، اکوادور، اندونزی، تایلند، تایوان، فیلیپین، جزایر ویرجین آمریکا، بحرین، مصر، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، اوکراین، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی قرار داده است. در حال حاضر این راهکار در بیش از ۵۰ کشور جهان قابل استفاده است.

مایکروسافت این اقدام را بیش از هر چیز با هدف تقویت موقعیت خود در رقابت با شرکت سیلزفورس انجام داده است. علیرغم اینکه مایکروسافت و سیلزفورس اخیراً قرداد همکاری با یکدیگر امضا کرده‌اند و راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری سیلزفورس را با سیستم عامل ویندوز، پلت‌فرم آزور و نرم‌افزارهای آفیس سازگار کرده‌اند، اما این دو شرکت همچنان رقیب یکدیگر محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image