سئو محلی چیست ؟ هر آنچه که باید درباره ی سئو محلی Local SEO بدانید

سئو محلی چیست ؟ هر آنچه که باید درباره ی سئو محلی Local SEO بدانید

سئو محلی چیست : از آنجا که سئو محلی در واقع بهینه سازی نتایج موتور جستجوی محلی است، منصفانه است که بگوییم سئو محلی و سئو کسب و کار کوچک با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند

این راهنمای کامل برای سئو کسب و کار محلی و کوچک به شما کمک می کند با یافتن جایگاه خود، بهینه سازی صفحات و استفاده از رسانه های اجتماعی، از جستجو بیشترین بهره را ببرید.

از آنجا که سئو محلی در واقع بهینه سازی نتایج موتور جستجوی محلی است، منصفانه است که بگوییم سئو محلی و سئو کسب و کار کوچک با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند، به همین دلیل در این مقاله به هر دو مورد خواهیم پرداخت.

تا زمانی که صفحات نتایج جستجوی محلی گوگل به رشد و پیشرفت ادامه می دهند، ما هرگز کارمان با این موضوع به اتمام نخواهد رسید. در ضمن، در این پست هدف ما راهنمای نهایی، برای سئوی کسب و کار محلی و کوچک است. اما ابتدا، بیایید با به روزرسانی در مورد سئو محلی و بیماری همه گیر ویروس کرونا شروع کنیم.

معرفی چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما

سئو محلی و ویروس کرونا

سال ۲۰۲۰ کاملاً به سالی شاخص تبدیل شده است. ویروس کرونا در حال تغییر جهان است. بسیاری از مشاغل محلی در تلاش هستند که کسب و کار خود را در این بحران زنده نگاه دارند. حتی اگر همه مجاز به بیرون رفتن باشند و کارهای خود را انجام دهند، رفتار ها تغییر کرده است. اولویت ها تغییر خواهد کرد، به این معنی که برخی از مشاغل سود می برند در حالی که برخی دیگر دچار زیان می شوند. به عنوان یک تجارت محلی، باید بفهمید مشتریان شما چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند. شاید شما نیاز به محوری داشته باشید یا روش های جدیدی برای جذب محصولات خود به مخاطبان خود پیدا کنید.

حتی با وجود اجازه فعالیت مجدد کسب و کارها، احتیاط مصرف کنندگان بسیار بیشتر شده است. از طرف دیگر، تجارت الکترونیکی در حال افزایش است. برای بسیاری از مشاغل، اکنون زمان آن است که تمرکز خود را روی محیط آنلاین قرار دهند. مدتی طول می کشد تا همه چیز به حالت عادی برگردد. بنابراین، بهترین کار این است که در حال حاضر به نیازهای مشتری خود پی ببرید و سعی کنید این تقاضا را برآورده کنید. بسیاری از سایت ها داده های رایگان ارائه می دهند که به شما کمک می کند از آنچه اتفاق می افتد دورنگاهی بدست آورید، مانند سایت Google Rising Retail Categories یا Microsoft COVID-19 Insights.

همه چیز درباره ی سئو محلی Local SEO

لیست های خود را به روز نگه دارید

در حال حاضر حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که جزئیات کسب و کار آنلاین خود را به روز نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که داده های شما صحیح هستند و از ابزارهای مختلف ویروس کرونا که موتورهای جستجو در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید تا به جستجوگران کمک کرده باشید تا جدیدترین اطلاعات مربوط به تجارت شما را پیدا کنند. بنابراین، Google My Business را به روز کنید، از ویژگی Posts برای افزودن اطلاعات اضافی و در صورت لزوم داده های ساختاری ویروس کرونا استفاده کنید.

گوگل کسب و کار ها را برای کنار آمدن با ویروس کرونا راهنمایی کرده است. بعلاوه، گوگل همچنین به شما امکان می دهد پیوندهای پشتیبانی – مانند درخواست کمک مالی یا فروش کارت های هدیه – را به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید.

سه رکن سئو محلی: مجاورت ، برجستگی و ارتباط

رتبه بندی محلی، به این معنی است که شما باید سه نکته را در ذهن داشته باشید. مجاورت، برجستگی و مرتبط بودن عواملی هستند که تعیین می کنند آیا کسب و کار شما برای یک عبارت جستجوی خاص باید در بالای SERP های محلی ظاهر شود یا خیر.

  • برای تعیین مجاورت، موتورهای جستجو روشهای مختلفی برای یافتن مکان جستجوگر دارند، بیشتر براساس کد پستی و یا مختصات جغرافیایی است.
  • برجستگی در واقع تلاش برای یافتن میزان شناخته شده بودن تجارت شما است. برای تعیین این موضوع، موتورهای جستجو منابع مختلف موجود در وب را مانند پیوندها ، بررسی ها و نقل قول ها را جستجو می کنند.
  • مرتبط بودن سومین عامل سئو محلی است. در اینجا، موتورهای جستجو بررسی می کنند که یک شرکت محلی با آنچه کاربر جستجو می کند چقدر مطابقت دارد. برای مرتبط بودن، تنها پر و به روزرسانی حساب Google My Business کافی نیست، زیرا گوگل به طور خاص ذکر کرده است که نتایج جستجوی معمولی نیز در رتبه بندی شما تأثیرگذار است، بنابراین بهتر است به طور کلی بر روی سئو خود کار کنید.

چند سال پیش، یک متخصص سئو محلی به نام David Mihm یک سری کاربردی هشت قسمتی را درباره سئو محلی نوشت. امروزه این پست ها گرچه کاملاً جدید نیستند، اما همچنان نمای کاملی از نحوه عملکرد سئو محلی و کارهایی که می توانید برای تأثیرگذاری روی آن انجام دهید، ارائه می دهند.

  1. An introduction to ranking your local business
  2. The importance of Google My Business
  3. How to optimize your website for local search
  4. Why inbound links are so important and how to get them
  5. Citations for local search
  6. The impact of reviews for local ranking
  7. Social media and local SEO
  8. The impact of behavioral signals

برای رتبه بندی محلی کسب و کار کوچک خود، باید چند مورد اساسی را رعایت کنید. شما خیلی از جا ها دیده اید که ما در مورد میزان ضروری بودن Google My Business برای مشاغل محلی صحبت می کنیم. اما این تمام ماجرا نیست.

یکی از مهمترین موارد داشتن یک وب سایت عالی و مناسب برای سئو است که توصیف می کند چه کاری انجام می دهید، اینکه چرا مردم باید از تجارت شما استفاده کنند و چرا باید به شما اعتماد کنند. این وب سایت باید از برند شما پشتیبانی کند و محتوایی متناسب با کسب و کار شما داشته باشد تا توسط مخاطبان هدف جستجو شوید. وب سایت شما باید از نظر فنی عالی باشد، تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهد و در تلفن همراه به درستی کار کند. البته، به لطف HTTPS باید ایمن باشد و به لطف بهینه سازی سرعت، سریع بارگیری می شود.

لیست های خود را تراز کنید

به عنوان یک کسب و کار محلی که روی سئو محلی کار می کند، تراز کردن تمام پلتفرم های مختلفی که در آن ها کار می کنید بسیار مهم است. موتورهای جستجو اطلاعات شما را بررسی و بررسی مجدد می کنند تا مطمئن شوند که شما کیستید و چه کاری انجام می دهید. در صورتی که کسب و کار محلی داشته باشید، جزئیات مانند آدرس، شماره تلفن، مختصات جغرافیایی، ساعات کاری و غیره باید همیشه صحیح باشد. شما حتی باید این جزئیات را در داده های محلی ساختار کسب و کار، اضافه شده به سایت خود ارائه دهید.

اطلاعات ساختاری کسب و کار محلی Schema.org نیز به شدت حائز اهمیت است. این یکی از مهمترین راه ها برای خواندن مطالب سایت شما توسط موتورهای جستجو است، بنابراین آن ها از این روش برای تأیید سایر رسانه های شما استفاده می کنند. در گذشته، افزودن داده های ساختاری معتبر کار سختی بود، اما دیگر اینگونه نیست. با تشکر از فریمورک داده های ساختار یافتهYoast SEO ، می توانید به خوبی به یک نمودار کامل برسید.

پلاگین سئو محلی Yoast

قطعه گمشده در این معما پلاگین سئو محلی Yoast است. این افزونه برای مشاغل محلی که می خواهند جزئیات کسب و کار خود را مدیریت کنند، کاربردی آسان دارد. حتی به شما امکان می دهد یک صفحه کامل و زیبا “درباره ما” درباره کسب و کار خود، با تمام جزئیات مورد نظر خود ایجاد کنید، از جمله یک نقشه خوب گوگل. در پس زمینه، پلاگین Local SEO به طور خودکار داده های لازم Schema.org کسب و کار محلی را که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد، اضافه می کند.

اگر فروشگاه اینترنتی WooCommerce را راه اندازی کرده اید، افزونه Yoast SEO for WooCommerce یک کمک عالی دیگر برای شما است.

Yoast SEO و افزونه Local SEO را با هم ترکیب کنید و به هدف خود نزدیکتر شوید.

حوزه خود را پیدا کنید

خوب، کارهای متفاوتی می توانید انجام دهید تا تجارت خود را برجسته کنید. تعیین جایگاه خاص شما برای مشاغل محلی یا کوچک بسیار حیاتی است. هنگامی که جایگاه خود را می دانید، می توانید بر آنچه برند یا محصولات شما را منحصر به فرد می کند، تأکید کنید، بنابراین شانس خود را برای کسب رتبه مناسب برای آن ها افزایش دهید. اگر جایگاه مشخصی داشته باشید، می توانید به صورت محلی با برند های بزرگ ملی – علی رغم بودجه تبلیغاتی چند میلیارد تومانی آن ها – رقابت کنید.

بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند و از کدام کلمات برای توصیف محصول یا خدمات شما استفاده می کنند زیرا افراد برای یافتن وب سایت شما از اصطلاحات یکسان استفاده می کنند. وقتی آن ها را به کلمات کلیدی تبدیل می کنید، این کلمات کلیدی باید تا حد امکان خاص باشند، این اصطلاحات به شما کمک می کنند تا سئو کسب و کار محلی خود را بهینه کنید. هنگامی که همه این کارها را انجام دادید، به یاد داشته باشید که به طور منظم جایگاه خود را ارزیابی کنید زیرا با رشد شرکت شما پیشرفت می کند.

برندسازی با بودجه کم

ما بارها و بارها در مورد این صحبت کرده ایم: برند تجاری برای سئو بسیار مهم است. برند تجاری به معنای مواردی مانند لوگو و نشان تجاری شما است. آیا آن ها بدون توضیحات بیشتر، نماینده شرکت شما هستند؟ همه چیز در مورد شناخت است. بدون سرمایه گذاری زیاد می توانید روی برند تجاری خود کار کنید. بله، برند تجاری با بودجه کم شدنی است.

در اینجا یک نکته برای مارک های تجاری وجود دارد: تخصص خود را به اشتراک بگذارید! این کار را می توانید در پست های وبلاگ و در شبکه های اجتماعی انجام دهید. بعداً در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شروع به نوشتن مطالب عالی کنید

محتوای مناسب به سئو کسب و کار کوچک شما، به میزان قابل توجهی کمک می کند. تعداد بسیار زیادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک فقط محصولات و جزئیات تماس خود را در وب سایت خود قرار داده و آن را به حال خود رها می کنند. اما چیزهای بیشتری برای گفتن و به اشتراک گذاشتن وجود دارد!

روی ایجاد اولین تأثیر عالی روی مشتری احتمالی خود متمرکز شوید. درباره تجارت خود، اهداف تجاری خود، میزان عالی بودن محصولات و مواردی از این قبیل بنویسید. همچنین می توانید درباره تحولات بازار یا رویدادهایی که به تجارت شما مربوط می شوند، بحث کنید. این ها فقط چند نکته برای استراتژی محتوای سئو محلی شماست.

هنگام نوشتن مطالب خود، در مورد احتمال رتبه بندی آن محتوا در جستجو واقع بین باشید. اگر در یک بازار کاملاً رقابتی حضور دارید، محتوا به عنوان یک ابزار بازاریابی و به عنوان ورودی برای رسانه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کند، اما احتمالاً شما را در رتبه اول گوگل قرار نمی دهد و این بسیار خوب است. انتظارات خود را مدیریت کنید.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی بسیار مهم است. معمولاً بهتر است کلمات کلیدی کم رقابت تر از جمله منطقه یا محلی را که هدف قرار داده اید را انتخاب کنید. واقعاً مهم نیست که این محتوا را به عنوان صفحه یا پست وبلاگ به سایت خود اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که در مورد چیزهایی که مردم می خواهند درباره آنها صحبت کنند یا مواردی که باعث می شود مردم در مورد تجارت شما به صورت مثبت صحبت کنند، می نویسید.

مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در حالی که شما واقعاً می توانید محصولات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بفروشید، در بیشتر موارد ما توصیه می کنیم که از رسانه های اجتماعی برای آگاهی از برند یا هدایت مشتریان بالقوه برای فروش به وب سایت خود استفاده کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک تجارت کوچک در واقع تبلیغ برند، شرکت و محصولات شما برای ایجاد چهره و بازدید مناسب از وب سایت شرکت شما است. وقتی از این طریق از شبکه های اجتماعی استفاده شود، رسانه های اجتماعی می توانند واقعاً به سئو کسب و کار های کوچک کمک کنند.

من دوست دارم رسانه های اجتماعی را با بازاری مقایسه کنم که همه صاحبان غرفه ها یکدیگر را می شناسند و مشتریان محصولات را می بینند. در برخی موارد، شخصی به بازدیدکنندگان دیگر می گوید که برای خرید یک محصول به کجا مراجعه کنند: “پنیر آنجا خوشمزه است”، ” باید میوه های آنجا را ببینی” و این نوع چیزها. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مردم درباره شما صحبت می کنند. و شروع به صحبت کردن در مورد خودتان بصورت آنلاین کنید، تا دیگران در سیستم عامل های اجتماعی شروع به صحبت با شما کنند. سرانجام، به طور فعال در مکالمه های شبکه های اجتماعی شرکت کنید، تا مردم بدانند که شما گوش می دهید. حتما سعی کنید که بیاموزید چگونه از رسانه های اجتماعی باید برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

عوامل رتبه بندی محلی که به سئو کسب و کار کوچک شما کمک می کنند

موارد زیادی وجود دارد که در رتبه بندی محلی شما تأثیر می گذارد، اما یک مورد کاملاً واضح وجود دارد: جزئیات آدرس یا NAP ، مخفف نام ، آدرس ، شماره تلفن. همانطور که قبلاً ذکر شد ، حتماً با استفاده از جزئیاتSchema.org ، این موارد را در قالب بندی صحیح (در کد) اضافه کنید.

Google My Business

اطمینان حاصل کنید که دقیقاً از جزئیات NAP مشابه در وب سایت خود و لیست Google My Business خود استفاده کرده اید و پیوند وب سایت خود را نیز به لیست خود اضافه کنید. این تنها راه درک گوگل از روابط بین آن ها است. این جزئیات را اضافه کنید، مثلاً در پاورقی خود و البته در صفحه تماس خود. اگر بخواهید در منطقه جغرافیایی خاصی خود را رتبه بندی کنید، Google My Business واقعاً دوست شما خواهد بود، بنابراین جزئیات خود را درست وارد کنید! نه تنها این، بلکه این ابزار همچنین به شما گزینه های بسیار زیادی برای مدیریت و بهبود لیست های خود می دهد.

رتبه ها و ریویو ها را اضافه کنید

Google My Business، مانند فیس بوک، به دیگران اجازه می دهد تا در مورد شرکت شما نظر بدهند. اگر شرکت شما دارای امتیاز خوبی باشد، احتمال اینکه افراد از طریق هر یک از این دو پلتفرم به وب سایت شما مراجعه کنند بیشتر است. اطمینان حاصل کنید که این ریویو ها را کنترل و نگهداری می کنید.

اگر به هر دلیلی ریویو منفی دریافت کردید، به پاسخ دادن و حل مشکل مشتری خود واکنش نشان دهید. سپس، پس از حل مشکل، از آن ها بخواهید که پس از آن ریویو خود را تغییر دهند. به عبارت دیگر، آن مشتری ناراضی را به یک سفیر برند خودتان تبدیل کنید!

جستجو های نزدیک من

هنگام صحبت در مورد رتبه بندی محلی، باید به جستجوهای نزدیک به من اشاره کنیم. اینها جستجوها و پیشنهادهای جستجو هستند که شامل کلماتی مانند “نزدیک من” ، “نزدیکترین” ، “باز” ​​و “نزدیک” هستند. بهینه سازی برای این جستجوها مشابه بهینه سازی برای سئو محلی است، اما برای مارک های جهانی نیز اعمال می شود. بنابراین باید خارج از چارچوب فکر کنید – احتمالاً موارد بیشتری برای بهینه سازی وجود دارد.

نتیجه گیری

همانطور که دیدیم، کارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک تجارت کوچک برای بهبود سایت و رتبه بهتر خود انجام دهید. شما باید ابتدا با تمرکز بر جایگاه خود و تأکید بر خاص بودن خود شروع کنید.

شما می توانید با ایجاد محتوای عالی در سایت خود، بهینه سازی شده برای مناسب ترین کلمات کلیدی، قابلیت مشاهده خود را افزایش دهید. همچنین، اگر در شبکه های اجتماعی فعال باشید، همیشه به شما کمک می کند. عوامل مختلفی در ارتباط با سئو محلی وجود دارد که به مشاغل کوچک کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که Google My Business از جزئیات درستی برخوردار است، رتبه بندی و نظرات خود را پیگیری کنید و سعی کنید از کسب و کارهای کوچک مرتبط پیوند دریافت کنید. در آخر، سعی کنید جستجوهای “نزدیک من” را بهینه کنید.

منبع : سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image