جرالد زالتمن: نویسنده و یکی از اساتید دانشگاه هاروارد

جرالد زالتمن: نویسنده و یکی از اساتید دانشگاه هاروارد

جرالد زالتمن کیست : نام به انگلیسی: Gerald Zaltman

سال و محل تولد: 1940 در آمریکا

جرالد زالتمن استاد دانشکده‌ی هاروارد و نویسنده 20 کتاب است. تخصص دانشگاهی او در نوآوری، تغییر اجتماعی و بازنمایی تفکر است که کتاب‌های مختلف او در این حوزه‌ها هستند. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال 1962 در رشته‌ی MBA از دانشگاه شیکاگو و دکترای خود را از دانشگاه جانز هاپکینز در سال 1968 رشته‌ی جامعه شناسی کسب کرده است. پس از آن او جوایز بسیاری را از انجمن‌های بازاریابی برای تحقیقات و پژوهش‌هایش دریافت کرده است.

 

وی سال 1968 تا 1975 در خدمت دانشگاه نورث وسترن بود، سپس 1975 تا 1991 در دانشگاه پیتزبورگ تدریس کرد و در سال 1991 برای تدریس به دانشگاه هاروارد رفته است.  از بهترین‌ کتاب‌های او “مشتریان چگونه فکر می‌کنند” است که در سال 2003 و کتاب “بازاریابی استعاره‌ای” در سال 2008 است.

 

توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی استعاره‌ای که به زبان فارسی نیز موجود می‌باشد:

چرا کمپین‌های تبلیغاتی و محصولات جدید اغلب با شکست روبرو می‌شوند؟ چرا مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند که شرکت‌ها نیازهای آن‌ها را درک نمی‌کنند؟ به خاطر این‌که بازاریابان در مورد افکار و احساسات درونی مصرف‌کنندگان به صورت عمیق فکر نمی‌کنند. کتاب بازاریابی استعاره‌ای کتابی است که نشان می‌دهد چگونه بر این مشکل غلبه کنیم تا به موفقیت حیاتی دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image