چگونه یک تقویم تحریریه برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنیم؟

چگونه یک تقویم تحریریه برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنیم؟

تقویم محتوا برای وبلاگ : امروز قصد داریم به این سوال پاسخ بدهیم:چگونه یک تقویم تحریریه برای وبلاگ وردپرس خود ایجاد کنیم؟با ما باشید.

یا معمولاً می دانید پست بعدی چه زمانی در وبلاگ شما منتشر می شود؟ آیا حتی می دانید پست های آینده وبلاگ شما شامل چه موضوعاتی خواهد شد؟

وقتی تازه وارد وبلاگ نویسی شدید ، نوشتن پست و انتشار آن پس از پایان کار طبیعی است. این درصورتی که تازه شروع به کار کنید قابل قبول است زیرا بعد از مدتی بهتر است که شما یک برنامه منظم و هدف دار برای پست های خود داشته باشید.

با این حال ، هنگامی که وبلاگ شما شروع به رشد می کند ، شما باید برنامه منظمی برای پست های خود داشته باشید. تقویم تحریریه همان چیزی است که به شما اجازه می دهد این کار را انجام دهید.

چرا باید از یک تقویم استفاده کنید؟

استفاده از کی تقویم به خصوص اگر با یک تیم کار می کنید بسیار مفید است، وبلاگ نویسان انفرادی نیز می توانند از یک رویکرد سازمان یافته در ایجاد محتوا بهره مند شوند.

تنظیم این تقویم فقط چند دقیقه طول می کشد. و هنگامی که آن را داشته باشید ، شرط می بندم که بهره وری خود را بهبود می بخشید و وبلاگ خود را بهتر مدیریت می کنید.

از فوایدی که این تقویم برای شما به ارمغان میاورد:

  • منظم کار کنید و به سرعت همه مباحث آینده را در وبلاگ خود مشاهده کنید
  • برنامه بهتر و منظم تر برای پیشرفت هر پست سایت
  • پیگیری کنید چه کسی هر مطلبی را می نویسد (اگر وبلاگ شما چند نویسنده دارید)

در این پست ، ما قصد داریم به شما نشان دهبم که چگونه با استفاده از افزونه Editorial Calendar برای وبلاگ وردپرس خود یک تقویم ایجاد کنید..

نحوه ایجاد تقویم تحریریه با افزونه Editorial Calendar

اگر ترجیح می دهید تقویم سرمقاله خود را در داشبورد وردپرس خود نگه دارید ، پلاگین رایگان Editorial Calendar میتواند یک گزینه بی نظیر برای شما باشد.

این پلاگین از نظر طبقه بندی پست ها بر اساس مرحله انتشار آنها ، عملکردهای بسیار پیشرفته ای ارائه نمی دهد ، اما مدیریت آن ها را برای شما آسان می کند و به تجسم همه پست های آینده شما کمک می کند.

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، می توانید با رفتن به تقویم پست ها به تقویم تحریریه جدید خود دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود افزونه Editorial Calendar میتوانید از این لینک اقدام کنید.

در اینجا ، یک تقویم واقعی خواهید دید که به شما گزینه های زیر را نشان می دهد:

  • پست های برنامه ریزی شده آینده
  • پیش نویس های بدون برنامه که به تاریخ انتشار نیاز دارند

 

اگر می خواهید تاریخ برنامه ریزی شده یک پست را تغییر دهید ، تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن و رها کردن آن در روز جدیدی است که می خواهید آن را منتشر کنید:

همچنین می توانید پیش نویس های برنامه ریزی نشده را روی تقویم بکشید و رها کنید تا سریعاً تاریخ انتشاری را به آنها اختصاص دهید. همچنین ، دکمه ویرایش سریع در زیر هر پست به ویرایش اطلاعات اساسی در آنجا در نمای تقویم کمک می کند:

به همین راحتی شما میتوانید تقویم خود را ایجاد و ویرایش کنید.

گزینه های دیگر برای ایجاد یک تقویم تحریریه در وردپرس

این گزینه های عبارت اند از:

  •  CoSchedule – این افزونه ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که پست ها و استراتژی تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را مدیریت و سازماندهی کنید. این افزونه ویژگی های زیادی را برای صرفه جویی در وقت در ازای قیمت خود به شما ارائه می دهد.
  • Edit Flow – این افزونه نسخه پیشرفته تر Editorial Calendar است. همان نمای تقویم را به شما می دهد ، به علاوه ویژگی هایی که مدیریت تیم نویسندگان و ویراستاران را آسان تر می کند. اگر به تنهایی بر روی وبلاگ خود کار میکنید، احتمالاً نیازی به آن ویژگی های اضافی ندارید.

منبع : سایت کلاته 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image