معرفی برترین پلاگین های یادگیری مدیریت محتوا (LMS) وردپرس

معرفی برترین پلاگین های یادگیری مدیریت محتوا (LMS) وردپرس

پلاگین های یادگیری مدیریت محتوا : آیا به دنبال پلاگین های یادگیری مدیریت محتوا برای سایت وردپرس خود هستید؟ پلاگین های یادگیری مدیریت محتوا (LMS) به شما این امکان را می دهد تا با وردپرس دوره های آنلاین ایجاد و اجرا کنید.

یک پلاگین یادگیری مدیریت محتوای خوب شامل ویژگی هایی برای مدیریت محتوای دورۀ آنلاین شما، مدیریت مشترک ها، اجرا و درجه بندی آزمونها، پذیرش پرداخت ها و غیره است.

در این مقاله، ما بهترین پلاگین های یادگیری مدیریت محتوای وردپرس را بهمراه نکات مثبت و منفی آنها مقایسه می کنیم تا شما بتوانید راه حل مناسبی برای وب سایت یادگیری آنلاین خود انتخاب کنید.

LearnDash

LearnDash محبوب ترین پلاگین یادگیری مدیریت محتوای وردپرس در بازار است. همچنین این پلاگین با ویژگی ها متعدد آن، آسان ترین پلاگین LMS برای استفاده است.

LearnDash با یک سازنده دورۀ کشیدن و رها کردن ساده همراه است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی دوره های چند لایه را با دروس، موضوعات، آزمونها و دسته های مختلف ایجاد کنید. با ویژگی محتوای Drip-Feed می توانید همه دروس خود را به یکباره ارائه دهید و یا آنها را برای کل دوره برنامه ریزی کنید.

با استفاده از LearnDash می توانید به کاربر تکالیف دهید و سپس کار آنها را تأیید یا بر آن نظر دهید. این برنامه همچنین با ابزارهای مدیریت و آزمون های چند گزینه‌ای ارائه می شود. شما می توانید به راحتی برای دانش آموزان پیش نیاز تعیین کنید مانند اینکه قبل از رفتن به درس بعدی ابتدا یک درس را تمام کنند.

این پلاگین گزینه های زیادی برای کسب درآمد از جمله خرید اشتراک، خرید یکباره، عضویت، سبد خرید و… برای دوره آموزش آنلاین شما ارائه می دهد. شما می توانید پرداخت ها را با استفاده از درگاه ها مختلف پرداختی دریافت کنید.

LearnDash همچنین به زیبایی با پلاگین های تجارت الکترونیکی وردپرس و پلاگین های عضویت وردپرس مانند MemberPress ادغام می شود.

یک ویژگی عالی LearnDash، انجمن های پویای آن است که به شما امکان می دهند انجمن های مختص دوره ها تشکیل دهید که دانشجویان شما بتوانند با آنها تعامل داشته و به یکدیگر کمک کنند.

قیمت: از ۱۵۹ دلار برای لایسنس یک سایت با ۱ سال پشتیبانی و به روزرسانی شروع می شود.

LifterLMS

LifterLMS یکی دیگر از پلاگین های قدرتمند یادگیری مدیریت محتوای وردپرس می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیبایی است. این پلاگین به شما امکان می دهد دوره های آنلاین جذابی ایجاد کنید و تجربیات فوق العادۀ یادگیری را به دانشجویان خود ارائه دهید. راه اندازی آن حتی در سایت های موجود وردپرس نیز آسان است.

LifterLMS از دوره های چند لایه با ماژول های آموزشی، دروس، دسته ها و غیره پشتیبانی می کند. این پلاگین به شما امکان ایجاد دوره های کوچکتر یا طرح های با مدرک کامل را می دهد. برای جذابیت دروس خود می توانید درس های چندرسانه‌ای از جمله ویدئو، صوت، متن، تصاویر و موارد دیگر را اضافه کنید.

برای افزایش تعامل کاربر، این برنامه دارای ویژگی های قدرتمندی مانند ایمیل های خودکار، گیمیفیکیشن بهمراه نشان ها و حتی یک مدرک پس از اتمام هر دوره است. این پلاگین دارای قابلیت داخلی محدودیت محتوا است که به شما امکان می دهد دسترسی به هر صفحۀ وردپرس در سایت خود را فقط به اعضا محدود کنید.

LifterLMS حاوی مجموعۀ مفیدی از افزونه ها است که می توانید برای مدیریت شرکتهای وابسته، ادغام با پلاگین های تجارت الکترونیکی، اتصال به سرویس بازاریابی از طریق ایمیل و غیره استفاده کنید.

قیمت: افزودنی های فردی با قیمت ۹۹ دلار برای هر یک سایت یا طرح Universal با قیمت ۲۹۹ دلار برای هر یک سایت.

Teachable

Teachable یک دوره ساز آنلاین قدرتمند است. این یک پلاگین وردپرس نیست اما می توانید از آن در زیر دامنه، نام دامنه سفارشی یا افزودن لینک به صفحۀ مدرسه خود استفاده کنید.

Teachable دوره‌ی شما را میزبانی می کند و مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ساخت دوره های آنلاین بسیار تعاملی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با ادغام ساز داخلی بازاریابی ایمیل، تجزیه و تحلیل، و سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.

قیمت: از ۲۹ دلار در ماه شروع می شود.

 

LearnPress

LearnPress یک پلاگین رایگان یادگیری مدیریت محتوای وردپرس با قابلیت های قدرتمند است. برخلاف سایر پلاگین های LMS در این لیست، که با برنامه‌ی راه اندازی همراه هستند، LearnPress به شما امکان می دهد تنظیمات را خودتان انجام دهید.

ایجاد دوره با کمک درس، آزمونها و سوالات آسان است. شما می توانید از دروس و آزمونهای یک دوره برای یک دوره دیگر استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد محتوا را اکسپورت کنید، بنابراین می توانید با LearnPress از آن در سایت های وردپرس دیگر استفاده کنید.

این پلاگین هردو افزونه های رایگان و پولی را دارد که به شما امکان می دهد ویژگی های آن را بیشتر گسترش دهید. این برنامه از محتوای برنامه ریزی شده، آزمونها، تکالیف، نمره دهی و… پشتیبانی می کند.

همچنین برخی از تم های یادگیری مدیریت محتوای وردپرس با این پلاگین ساخته شده‌اند. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام تم وردپرس را برای وب سایت یادگیری خود انتخاب کنید، می توانید از یکی از تم های آن استفاده کنید. با این کار سایت شما به دلیل خطای سازگاری تم و پلاگین دچار مشکل نمی شود.

قیمت: رایگان + افزونه های پولی و پشتیبانی

 

Sensei

Sensei یک پلاگین قدرتمند LMS وردپرس است که توسط افراد پشت ووکامرس ساخته شده است. این نرم افزار انعطاف پذیر و آسان است و از بهترین عملکردهای وردپرس و ووکامرس پیروی می کند.

ایجاد دوره با Sensei آسان است، اما به اندازۀ سایر پلاگین ها قدرتمند نیست. شما می توانید آزمونها و تکالیف ارائه دهید، آنها را به صورت خودکار یا دستی نمره دهی کنید و حتی به دانش آموزان یک نشان یا مدرک بدهید.

برای فروش دوره های خود و پذیرش پرداخت ها، باید از WooCommerce استفاده کنید. برای هر دوره‌ای که می خواهید بفروشید، باید محصولی را ایجاد کرده و سپس آن را به دوره‌ی خود وصل کنید.

برای این پلاگین تعداد زیادی ادغام شخص ثالث در دسترس نیست. شما می توانید Sensei را با یک پلاگین عضویت ادغام کنید، اما هیچ افزونه‌ای برای آن وجود ندارد.

قیمت: از ۱۲۹ دلار برای لایسنس یک سایت با ۱ سال پشتیبانی و به روزرسانی شروع می شود.

 

منبع :‌سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image