معرفی چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما

معرفی چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما

افزایش ترافیک ارگانیک سایت : در این مقاله چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت را به شما آموزش میدهیم.شما این روش ها را میتوانید در عرض 15 دقیقه یا کمتر انجام دهید.

اکثر لیست های نکات مربوط به جستجوگرها، طاقت فرسا هستند. آنها توصیه های عمومی مانند “نوشتن محتوای بهتر” و “بهبود تجربه کاربر” را به شما ارائه می دهند و شما را با انبوهی از نکات ناکارآمد تنها میگذارند.

در این مقاله ما تصمیم گرفتیم که به شما بهترین و مهم ترین روش های تقویت سئو وب سایتتان را به صورت خلاصه نوشته و تقدیم شما کنیم.

شما این روش ها را میتوانید در عرض ۱۵ دقیقه یا کمتر انجام دهید.

حال بیایید بدون هیچ اتلاف وقتی به بررسی گزینه هایمان بپردازیدم.

اصول اولیه ی سئو (بخش اول از آموزش صفر تا صد سئو)

۱.لینک های داخلی را به صفحات جدید اضافه کنید

لینکهای داخلی در اصل بک لینک هایی هستند که صفحات داخل وب سایتتان را به هم متصل میکنند. آنها به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت شوند، این کار به وب سایت شما هویت زیادی میدهد و همچنین Google از آنها برای درک متن استفاده می کند.

اکثر افراد این اشتباه را میکنند که بدون اینکه از لینک های داخلی استفاده کنند صفحات و محتواهای جدیدی را منتشر میکنند. شما میتوانید با اضافه کردن بک لینک ها کاربران خود را با حتواهای خود بیشتر از قبل درگیر کنید.

لینک های داخلی چگونه باید قرار بگیرند؟

ساده است. شما باید وابسته به موضوع و کلمه کلیدی که در محتوای خود استفاده کرده اید، از لینک محتواهای مشابه استفاده کنید. با این کار شما میتوانید تاثیر بسیار زیادی در مخاطب و همینطور موتور های جستجو بگذارید.

۲.با برنامه ریزی قبلی محتوای جدید تولید یا محتوای قبلی را به روزرسانی و یا حتی حذف کنید

برای محتواهای خود برنامه داشته باشید. به صورت هفتگی و یا ماهیانه به محتواهای خود سر بزنید و آن ها را بررسی کنید. شما میتوانید استراتژی جدید برای تولید محتوا خود ایجاد کنید و یا یکسری از پست های قدیمی تر خود را حذف کنید.

حذف پست ها نه تنها بعضی اوقات از ترافیک شما کم نمیکند بلکه به افزایش آن هم کمک میکند!

اگر از وردپرس استفاده میکنید، ساده ترین راه برای انجام یک ممیزی محتوا با افزونه رایگان وردپرس Ahrefs  است. آن را نصب کنید ، دستورالعمل ها را دنبال کنید. این افزونه اقدامات پیشنهادی برای همه پست ها و صفحات شما را ارائه می دهد.

نکات گفته شده توسط این افزونه صرفا پیشنهاد است، نه دستورالعمل ها. شما باید هر صفحه را به صورت جداگانه ارزیابی کنید و هرگز آنهایی را که برای کسب و کار شما مهم هستند حذف نکنید – حتی اگر ارزش SEO آنها کم باشد.

۳.پست های وبلاگ را به عنوان ویدئو دوباره استفاده کنید.

افراد از قالب های مختلف محتوایی لذت می برند. بعضی از آنها دوست دارند محتوای مورد نظر خود را به صورت یک مقاله بخوانند و بعضی دیگر دوست دارند آن را در قالب یک فیلم تماشا کنند . بنابراین یک راه آسان برای دسترسی به مخاطبان بیشتر ، استفاده مجدد از پست های وبلاگ به عنوان فیلم است.

چگونه می فهمید کدام پست های وبلاگ برای استفاده مجدد بهتر است؟

اگر پست از قبل تعداد زیادی ترافیک ارگانیک داشته باشد ، نامزد مناسبی برای استفاده مجدد از آن است. چرا؟ زیرا می توانید ویدیو را در پست وبلاگ خود جاسازی کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کند.

استفاده مجدد از پست پست های وبلاگ به فیلم ها همچنین می تواند به شما کمک کند که در دسته بندی فیلم های گوگل نیز رتبه ای داشته باشید.

۴.صفحات دارای بک لینک های مشکل دار را ویرایش کنید.

استفاده از بک لینک مشکل دار میتواند تمامی زحمت های شما را بر باد دهد. آنها به رتبه بندی صفحه شما هیچ کمکی نمی کنند.

از کجا می شود فهمید بک لینک خراب شده است؟

با فیلتر کردن عبارت ۴۰۴  در Ahrefs ’Site Explorer مانند عکس زیر میتوانید این مهم را انجام دهید.

اگر صفحه ای با دامنه های ارجاع دهنده وجود داشته باشد ، آن لینک ها خراب هستند.

برای رفع این مشکلات سه راه وجود دارد:

  • دوباره برگردید: اگر صفحه مشکل دار یا به اصطلاح مرده به اشتباه حذف شد، آن را دوباره برگردانید. سپس همه لینکها به یک صفحه کاری اشاره می کنند.
  • تغییر مسیر: اگر صفحه مرده در یک URL جدید وجود دارد ، URL قدیمی را به آدرس جدید هدایت کنید. اگر صفحه قدیمی دیگر وجود ندارد ، اما صفحه مشابهی در سایت خود دارید ، URL قدیمی را به آنجا هدایت کنید.
  • درخواست تغییر پیوند: اگر کسی هنگام پیوند دادن به صفحه شما اشتباهی مرتکب شد (به عنوان مثال ، او یک فاصله به انتهای URL اضافه کرده است) ، میتوانید به او کمک کنید.

۵.یک پلاگین حافظه پنهان نصب کنید

حافظه پنهان کمک می کند تا وب سایت شما برای بازدید کنندگان سریع تر پردازش شود.دلایل مهم دیگری نیز برای این کار وجود دارد:

اول ، سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی در تلفن همراه و دسک تاپ است.

دوم ، احتمال بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان با کاهش زمان بارگذاری صفحه افزایش می یابد.

اگرچه فاکتورهای زیادی بر سرعت صفحه تأثیر می گذارند ، اما نصب یک افزونه caching یک راه سریع و آسان است.

برای انجام این کار در وردپرس ، به قسمت بک اند(backen) خود وارد شوید، سپس به این قسمت بروید:

پلاگین ها> افزودن موارد جدید> جستجوی “WP Super Cache”> نصب> فعال سازی

(Plugins > Add new > search for “WP Super Cache” > Install > Activate )

در آخر ، به صفحه تنظیمات (settings) افزونه رفته و از روشن بودن حافظه پنهان اطمینان حاصل کنید.

پایان

 

ممنون که در این مقاله ما را همراهی کردید. امیدواریم این چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

ما بی صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم. امیدواریم که توانسته باشیم لایق وقت و و توجه شما بوده باشیم. به امید دیداری دیگر.

 

منبع : کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image