۱۳ مورد از اشتباهات رایج اینستاگرام که بازاریابان باید از آن خودداری کنند

۱۳ مورد از اشتباهات رایج اینستاگرام که بازاریابان باید از آن خودداری کنند

اشتباهات رایج اینستاگرام : در این مقاله بیاموزید که چگونه از اشتباهات رایج اینستاگرام جلوگیری کنید و مطمئن شوید که برند شما اشتباهات سهل انگارانه انجام نمی دهد. در این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله بیاموزید که چگونه از اشتباهات رایج اینستاگرام جلوگیری کنید و مطمئن شوید که برند شما اشتباهات سهل انگارانه انجام نمی دهد یا اطمینان حاصل کنید که برند شما با محتوای شما علامت گذاری نشده باشد.

اشتباهات همیشه رخ می دهند. متأسفانه اشتباهات اینستاگرام در فضای عمومی رخ می دهد.

برای جلوگیری از حس سرافکندگی و تحقیر شدن که همراه با faux-pas اینستاگرام است، ادامه مطلب را بخوانید تا ۱۳ تا از رایج ترین اشتباهاتی را که برند های تجاری در پلتفرم های اجتماعی انجام می دهند – بدانید و مهمتر از همه، چگونگی جلوگیری از آنها را بیاموزید.

خرید لایک و فالوور

برای دریافت لایک و فالوور بیشتر یک راه میانبر وجود دارد: رفتن به بازار قانون شکنی !

درست است. در واقع می توانید برای حساب اینستاگرام خود دوستان خریداری کنید ، دقیقاً مانند این که می توانید برای عروسی خود مهمان اجاره کنید.مشکل این است … هنگام خرید لایک و فالوور، شما کمیت می گیرید نه کیفیت.

مطمئناً ، ممکن است شماره های شما خوب به نظر برسد ، اما در حقیقت مخاطبان شما فقط پر از روبات هایی هستند که هیچ چیز با ارزشی نمی گویند ،خب این اتفاق چه فایده ای دارد؟ (توهین نکنید، روبات ها می گویند –و لطفاً شب دنبال من نیایید.)

همین مورد برای پرداخت برای نظرات خودکار خروجی نیز وجود دارد. اگر شما  ارتباط واقعی با طرفداران خود ندارید ، چه فایده ای دارد؟

برندهای موفق در شبکه های اجتماعی برندهایی هستند که با افراد واقعی ارتباط برقرار می کنند. پول شما برای بهتر هدف قرار دادن تبلیغات به سمت مخاطبان شبیه به هم استفاده می شود ، یا برگزاری یک مسابقه برای افزایش فالوورهای علاقه مند به آنچه شما انجام می دهید.

برای ایده های بیشتر در مورد افزایش تعامل ، به نکات ما برای جذب بیشتر فالوور های اینستاگرام در اینجا مراجعه کنید.

استفاده از تصاویر بی کیفیت

اینستاگرام یک رسانه تصویری است. بنابراین اگر می خواهید چیزی ارسال کنید، باید زیبا باشد – یا حداقل جالب برای دیدن آن باشد!

به عنوان مثال: یک عکس لوبیا از نمای نزدیک نیست.

حتی اگر به مهارت های عکس حرفه ای یا دوربین درجه یک دسترسی ندارید ، سعی کنید با نور طبیعی یا در پس زمینه های خنثی عکس بگیرید.

بهتر است واقعاً هیچ عکسی ارسال نکنید تا اینکه یک عکس بد ارسال کنید. اما با وجود بسیاری از ابزارهای عالی برای ویرایش عکس و طراحی گرافیک ، دیگر بهانه ای برای ارسال چیز نامرتب وجود ندارد.

راهنمای گام به گام ویرایش عکس و آخرین روند عکس اینستاگرام را برای کمک به سیره عکاسی اینستاگرامی خود بررسی کنید.

پست کردن زیاد یا خیلی کم

فهمیدن تعداد مناسب پست ها در اینستاگرام – یا هر پلتفرم رسانه های اجتماعی ، واقعاً – یک حرکت ظریف است: یک پوشش نرم اجتماعی است، اگر بخواهید.

اگر تعداد پست های شما بسیار کم است و شما می توانید  با لمس کردن نگاه کنید، یا آنرا فراموش کنید. اگر تعداد پست ها بسیار زیاد است ، ممکن است شما ناامید کننده یا آزار دهنده به نظر برسید.

بنابراین میزان مناسب برای ارسال در اینستاگرام چقدر است؟ شما می توانید جدیدترین داده ها را در اینجا بررسی کنید ، اما به یاد داشته باشید که با پیشرفت عادت های کاربر ، نقاط مطبوع با گذشت زمان تغییر می کند. این نیز به برند شخصی و فالوور های شما بستگی دارد.

برای یک خبرگزاری ، چندین بار پست کردن در روز مناسب خواهد بود ، اما برای یک برند آرایشی ، چند بار در هفته ممکن است منطقی تر باشد.

بنابراین ببینید که چه زمانی فالوورهایتان آنلاین هستند ، به تجزیه و تحلیل توجه کنید ، و برنامه زمان بندی خود را آزمایش کنید تا نقطه اوج محتوای آنها را کشف کنید.

شما حتی می توانید برنامه ریزی خود را با استفاده از داشبورد Hootsuite به صورت خودکار انجام دهید تا واقعاً گزینه های خود را جستجو کنید. ممکن است fanbase شما کمی کار در نیمه شب را دوست داشته باشد ، چه کسی می داند؟

نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل

می خواهیم در مورد تجزیه و تحلیل صحبت کنیم : اشتباه بزرگ دیگر بازاریابان در اینستاگرام این است که داده ها را نادیده بگیرند.

شما باید با وسواس معیارهای مهم را ردیابی کنید تا بتوانید روندها و رشد را شناسایی کنید.

به این فکر کنید که بازیکنان فوتبال در کنار نوار بازی پیروز خود را تماشا می کنند. چگونه می توانند دفعه بعد از برخورد با شما جلوگیری کنند؟ چطور می خواهید آن مأموریت بزرگ ، میدان بزرگ … را تکرار کنید؟

اگر در حال تلاش کردن هستید که میزان تعامل خود را افزایش دهید ، اما آمار خود را کنترل نمی کنید ، چگونه می توانید موفقیت های خود را تکرار کنید؟ همچنین از خودتان بپرسید آیا تا به حال بازی فوتبال را تماشا کرده ام؟ حداقل یکی از این سؤالات می تواند با Hootsuite Analytics پاسخ داده شود.

استفاده از هشتگ های زیاد

هرکسی که تا به حال در یک کافه که می توانید سوشی به عنوان غذا بخورید رفته باشد ، می داند که تجربه چیزهای خوب بیش از حد ممکن است.

هشتگ ها یک روش عالی برای کاربران اینستاگرام برای یافتن مطالب شما هستند. آنها همچنین یک روش عالی برای محتوای شما هستند که به شکل مستقیم اسپم به نظر برسند.

شما می توانید در پست هایتان حداکثر ۳۰ هشتگ استفاده کنید ، اما متداول ترین هشتگ هایی که در اینستاگرام مشاهده خواهید کرد بین یک تا سه پست است. AdEspresso پیشنهاد می کند که حداکثر ۱۱ تا قابل قبول است. شما نیاز دارید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

پست کردن محتوای خسته کننده

در دادگاه عمومی اینستاگرام ، بزرگترین جرم اینستا ، ارسال مطالب خسته کننده یا اسپم است.

اگر می خواهید کاربران با نام تجاری شما تعامل داشته باشند ، باید به آنها چیزی بدهید تا با آن ارتباط برقرار کنند. فقط به منظور پست کردن ارسال نکنید. پست هایی ایجاد کنید که برای آنها مهم باشد – چیزی جذاب ، آموزنده یا سرگرم کننده باشد.

به فالوور هایتان ارزش دهید تا آنها کامنت بگذارند ، لایک کنند و پست هایتان را به اشتراک بگذارند … و در حالت ایده آل ، ارتباط عمیق تری با برند شما برقرار کنند. ارائه محتوای با کیفیت به افراد جدید نیز دلیلی می دهد که شما را فالو کنند.

این حساب فیک اسپرینکلر ساختگی که من در اینجا ایجاد کردم ، به عنوان مثال، با این نوع محتوای نامطلوب قرار نیست خیلی دور به نظر برسد. در عوض ، مدیر جعلی شبکه های اجتماعی باید سوال بپرسد ، میزبانی یک مسابقه را بر عهده بگیرد ، با استفاده از مطالب ارسالی اشتراک گذاری کند ، یا یک الگوی رفتاری با موضوع اسپرینکلر را ایجاد کند.

برای کسب راهنمایی های خاص بیشتر در مورد ایجاد محتوای جذاب – برای شرکت های اسپرینکلر و موارد دیگر – به راهنمای ۱۰۱ ارتباط اجتماعی ما مراجعه کنید.

نداشتن برنامه استراتژی

آیا می خواهید بازدید را به وب سایت خود هدایت کنید؟ آیا شما امیدوارید که فالوورهایتان را افزایش دهید؟ یا فروش بیشتری در فروشگاه اینستاگرام خود انجام دهید؟

رسیدن به موفقیت دشوار است اگر نمی دانید که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید.

اگر شما در اتومبیل یک مسافرت جاده ای را دنبال کنید و هیچ مقصدی را در ذهن خود نداشته باشید ، ممکن است یک ماجراجویی شگفت انگیز داشته باشید … اما ممکن است در یک شهر با یک پمپ بنزین که تعدادش کم است و هتلی که در ارائه تخت به شما اشکال داشته باشد ، مشکل برای شما به وجود بیاید.

برای شروع یک هدف انتخاب کنید و یک برنامه استراتژیک برای رسیدن به آنجا ایجاد کنید. به این ترتیب ، شما چیزی برای راهنمایی هر تصمیمی و یک راهی برای اندازه گیری رشد خود خواهید داشت.

نام تجاری متناقض

حساب اینستاگرام شما تنها بخشی از کل برند اکوسیستم است.

احتمالاً شما یک وب سایت دارید، یا صفحات دیگری در رسانه های اجتماعی دارید و شاید حتی ویترین فروشگاه داشته باشید. همه این عناصر باید یک موضوع ثابت داشته باشند که آنها را به هم متصل کند تا مطمئن شوید برند شما قوی و واضح است.

لوگو شما باید در پروفایلتان باشد. هر اصل باید از سبک بصری و لحن نوشتاریه مشابهی برخوردار باشد.

تصور کنید اگر برند Louis Vuitton وب سایت لوکس خود (تصویر سمت چپ) را با یک حساب Instagram مانند تصویر سمت راست مرتبط کند ، چقدر گیج کننده خواهد بود:

بسته به مخاطبان شما برای هر پلت فرم ، ممکن است در نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید یا تعاملات شما تفاوت های ناچیزی داشته باشد – شاید همه شما الگوهای رفتاری در توییتر داشته باشید – اما به طور کلی ، همه پلتفرم های شما باید به هم مرتبط باشند.

تصاویر ناسازگار

من می دانم که همه ما عاشق اینترنت در Hootsuite هستیم ، اما آیا کتابها را به یاد دارید ؟ درست است، با هر پستی که ارسال می کنید ، یک صفحه دیگر به داستان کلی برندتان اضافه می کنید.

وقتی به صفحه نمایه اینستاگرام برند خود نگاه می کنید ، آیا این داستان منطقی به نظر می رسد؟ “شبکه” به طور کلی چه می گوید؟

در اینجا دو نسخه مختلف از پروفایل اینستاگرام از یک بوتیک لباس بسیار جعلی وجود دارد.

از سمت چپ ، یک عکس جذاب است – برخی از عکسهای اصلی شرکت ، برخی تصاویر سهام ، برخی عکسهای محصول ، همه در سبکهای مختلف. در سمت راست ، همه تصاویر از یک پالت رنگی یکسان برخوردارند و با هم کار می کنند تا یک نمایش بصری قوی از یک برند ایجاد کنند.

اگر شما چندین نفر را دارید که در محتوای اجتماعی مشارکت دارند ، یک راهنمای سبک ایجاد کنید که به همه کمک کند ماموریت بصری را درک کنند. شما همچنین می توانید از Hootsuite ،برنامه ریز مشترک ،برای بررسی کارهای یکدیگر قبل از پست گذاشتن استفاده کنید تا مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند.

تلفظ نادرست

اشتباه تایپی بخشی از زندگی اینترنتی است. حتی برخی از نویسندگان حرفه ای نیز ممکن است گاهی اشتباه کنند.

اما کمی غلط املایی یا گرامری می تواند یک پست درخشان را بی دقت جلوه دهد. بنابراین یک ویرایش سریع در روند ارسال اجتماعی خود ایجاد کنید ، و نگاه بعدی را به پست های خود حتی شاید با استفاده از  Hootsuite Planner! مجبور باشید نگاه کنید قبل از اینکه آنها در سایت بالا بروند تا اینگونه به نظر نرسند:

عدم استفاده از استوری های اینستاگرام

می دانم که بازاریابان شبکه های اجتماعی به اندازه کافی خوراک دارند. (و چگونه اینستاگرام دارد به شما Reelsمی اندازد؟ )

اما اگر از Stories  Instagram  استفاده نمی کنید ، فرصتتان برای دسترسی به ۵۰۰ میلیون کاربر که از این قسمت از پلتفرم Instagram استفاده می کنند ، تلف می کنید.

تازه وارد استوری ها شده اید؟ این راهنمای گام به گام ما برای ارسال است. همچنین می توانید برای ایجاد مخاطب در Instagram Stories و برنامه های عالی خود ، این ایده ها را بررسی کنید تا به ظاهر شدن مخاطبانتان کمک کند.

عدم تعامل با فالوورها

من قبلاً آن را گفته ام و دوباره خواهم گفت: رسانه های اجتماعی یک صدا و سیما نیستند ، بلکه یک مکالمه هستند.

اگر با فالوورهای خود تعامل ندارید ، پلتفرم خود را هدر می دهید. هر بار که کاربر نظر می دهد یا سوالی می پرسد ، این فرصتی برای ایجاد رابطه و ایجاد یک تجربه مثبت است. زمانی برای پرحرفی است.

اشتراک لینک های ناجور

اینستاگرام URL ها را در نظرات بیش از حد پیوند نمی دهد ، بنابراین ارسال یک لینک طولانی و نامناسب ، زشت به نظر می رسد – و مانند این است که شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید! به علاوه ، بیایید واقعی شویم: هیچ کس آن را در مرورگر خود تایپ نمی کند.

برندهای دارای ۱۰،۰۰۰ فالوور می توانند لینک هایی را در Storie اینستاگرام خود شامل شوند و کسانی که این تجملات را ندارند اغلب از ترفند ” “Link in bio” ” استفاده می کنند.

گزینه دیگر برای برندهایی که مرتباً به سمت لینک ها کشیده می شوند ، ایجاد لینکCatchall است. این نشانی اینترنتی است که همه لینک های اخیراً ارجاع شده شما را در یک مکان نشان می دهد.

سایت هایی مانند Campsite یا Linktree دو گزینه عالی هستند. شما همچنین می توانید یک صفحه درست خاص در وب سایت خود ایجاد کنید که همه لینک های موضوعی شما را در خود جای داده است.

اگر مرتکب برخی از (یا همه) این اشتباه کلماتی معروف اینستاگرام در بالا هستید ، خود را در این مورد لعنت نکنید. نکته ای که در مورد یک پلت فرم دیجیتال وجود دارد این است که برای اصلاح دوره هرگز دیر نیست. اشتباهات Insta خود را به Insta-tunities تبدیل کنید – و حضور اجتماعی برند خود را به اوج برسانید.

 

منبع : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image