آموزش استفاده از رستریکت Restrict برای جلوگیری از مزاحمت ها در اینستاگرام

آموزش استفاده از رستریکت Restrict برای جلوگیری از مزاحمت ها در اینستاگرام

چگونه می توان شخصی را در اینستاگرام رستریکت کرد

آموزش استفاده از رستریکت : اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت شما است ، اما همچنین می تواند منبع تعاملات ناخواسته ترول ها و افراد زورگو باشد. شما می توانید با محدود کردن افراد خاص در اینستاگرام ، از حساب خود محافظت کرده و تعاملات ناخواسته را کنترل کنید.

ویژگی محدودیت یا رستریکت کردن در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

محدود کردن یک ویژگی جدید حریم خصوصی در اینستاگرام است. وقتی شخصی را محدود کردید ، نظرات او در مورد پست های اینستاگرام شما فقط برای او قابل مشاهده خواهد بود (و نه به صورت عمومی).

در صورت تمایل می توانید نظرات آنها را با استفاده از دکمه “See comment” مشاهده کنید. از اینجا ، می توانید نظر را برای عمومی شدن تأیید کنید ، می توانید آن را حذف کنید ، یا می توانید به طور کامل نادیده بگیرید.

یک کاربر ریستریکت شده نمی تواند به طور مستقیم در Instagram DM ( دایرکت اینستاگرام) برای شما پیام ارسال کند. پیام های آنها به قسمت درخواست های پیام ( ریکوئست ها) منتقل می شوند و شما نیز از حساب آنها اعلان دریافت نخواهید کرد.

می توانید پیام های آنها را از قسمت درخواست پیام( ریکوئست ها) بخوانید ، اما آنها نمی توانند ببینند چه زمانی پیام های آنها را خوانده اید یا در اینستاگرام فعال هستید.

زیبایی این ویژگی این است که وجود کاربر محدودتر و رستریکت شده عاقلانه نخواهد بود. آنها نمی دانند که شما آنها را محدود کرده اید. آنها همچنان می توانند پست های شما را مشاهده و لایک کنند و استوری های شما را ببینند.

اساساً ، حساب اینستاگرام شما برای آنها به حالت فقط-مشاهده قرار می گیرد. آنها می توانند آپدیت های شما را ببینند ، اما نمی توانند با آنها یا با شما تعامل داشته باشند.

چگونه یک کاربر اینستاگرام را رستریکت یا محدود کنیم

راه هایی برای محدود کردن یک کاربر اینستاگرام وجود دارد ، از جمله دو روش آن از پروفایل وی یا از بخش نظرات(کامنت ها) است. این روش در اپلیکیشن iPhone ، برنامه Android و وب سایت Instagram کار می کند.

 

مرتبط: آموزش میوت یا بی صدا کردن اشخاص در اینستاگرام را در اینجا بیاموزید.کافیست کلیک کنید!

 

آموزش استفاده از رستریکت Restrict

برای محدود کردن یک کاربر از پروفایل خود ، ابتدا به پروفایل او بروید ، سپس از گوشه بالا سمت راست روی دکمه منو ضربه بزنید.

در اینجا گزینه “Restrict” را انتخاب کنید.

اگر این اولین بار است که از این ویژگی استفاده می کنید ، در مورد محدود کردن کاربر کمی توضیح باید بدهید. از اینجا ، روی دکمه “Restrict Account” ضربه بزنید. دفعه دیگر لازم نیست این کار را انجام دهید.

اکنون ، اینستاگرام به شما می گوید که کاربر محدود/ رستریکت شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی دکمه “Learn More” ضربه بزنید. برای بازگشت به پروفایل وی ، روی دکمه “Dismiss” ضربه بزنید.

همچنین می توانید یک کاربر را از بخش نظرات پست خود فعالانه محدود کنید. نظر کاربری را که می خواهید آن را محدود کرده و به سمت چپ بکشید ، پیدا کنید. از آنجا ، روی دکمه “Report” ضربه بزنید.

برای محدود کردن حساب ، روی گزینه “Restrict” ضربه بزنید.

اگر نظر خود را تغییر دادید و می خواهید تنظیمات را برگشت دهید ، می توانید به پروفایل آنها برگردید ، روی دکمه منوی سه نقطه ای ضربه بزنید و گزینه “Unrestrict” را انتخاب کنید.

پایان

همانطور که در بالا گفتیم ، ویژگی محدود کردن فقط به شما امکان کنترل تعامل را می دهد. اگر می خواهید شخصی را از مشاهده فعالیت شما متوقف کنید ، می توانید استوری های اینستاگرامتان را از او پنهان کنید ، او را از حساب Instagram خود بلاک کنید یا می توانید حساب خود را به یک حساب خصوصی برای محدود کردن میزان مواجهه با اعمال ناخواسته آنها تغییر دهید.

 

منبع: سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image