استفان شاپیرو: نویسنده، مشاور و سخنران در حوزه کسب‌وکار

استفان شاپیرو: متخصص نوآوری در کسب‌وکار

استفان شاپیرو کیست : استفان شاپیرو نویسنده، مشاور و سخنران در حوزه کسب‌وکار

نام به انگلیسی: Stephen Shapiro

محل تولد:آمریکا

استفان شاپیرو  نویسنده آمریکایی، مشاور و سخنران در حوزه‌ی کسب‌وکار است. او به خاطر تخصص خود در نوآوری کسب‌وکار فردی و حل چالش‌های کسب‌وکارها مشهور است. او پنج نویسنده پنج کتاب است که دو تا از آن‌ها بسیار پرفروش هستند. برجستگی شاپیرو به دلیل نوشته‌های متعددش در چند رسانه از جمله نیویورک‌تایمز، CNBC، هافینگتون پست، ژورنال وال استریت، نقد و بررسی کسب‌وکارهای اروپا و غیره است. شاپیرو کار خود را در اواسط سال 1980 آغاز کرد.

در سال 2001 شاپیرو اولین کتاب خود را در مورد نوآوری نوشت، این کتاب پرفروش یک موفقیت بزرگ برای وی محسوب می‌شد و باعث شد که به عنوان یکی از بهترین کارشناسان نوآوری جهان شناخته شود. سپس وی بیشتر نظریه‌های خود را در نوآوری توسعه داد و در سال 2007 کتاب کوچک خود با نام بزرگ‌ترین ایده‌های نوآوری را منتشر ساخت. او معتقد است فکرهای تازه مطمئن‌ترین راه برای افزایش خروجی نوآوری است و برای اتخاذ شیوه‌های غیرمتعارف توصیه می‌کند.

استفان شاپیرو کیست : در سال 2010 کتاب Personality Pokerاو به عنوان بهترین کتاب نوآوری و خلاقیت سال 2010 شناخته شد و در سال 2011 نیز کتاب Best Practices Are Stupid همان عنوان را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image