تجربه کاربری بهتر در اینستاگرام با فالو کردن هشتگ ها به جای افراد

تجربه کاربری بهتر در اینستاگرام با فالو کردن هشتگ ها به جای افراد

کاربری بهتر در اینستاگرام : با سلام خدمت شما دوستان عزیزم موضوع امروز ما تجربه کاربری بهتر در اینستاگرام با فالو کردن هشتگ ها به جای افراد است.همراه ما باشید.

اگر مدتی است که از اینستاگرام استفاده می کنید، احتمالاً می دانید که برای الهام گرفتن، اینستاگرام چه مکانی فوق العاده ای است. اما برای دیدن بهترین مطالب، کاربران را رها کنید و در عوض به جستجوی هشتگ ها بپردازید.

دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام ویژگی جدیدی نیست، اما ویژگی ای است که نباید از آن غافل شوید. به نظر من، این بخش یکی از بهترین قسمت های کل اینستاگرام است.

به عنوان مثال، من بیشتر از اینستاگرام برای سرگرمی های خود استفاده می کنم: گیتار و دوچرخه. این دو موارد مورد علاقه من برای مشاهده در اینستاگرام هستند زیرا محتوای بسیار خوب و مرتبط به آن ها وجود دارد. این موارد به من الهام می دهند تا بیشتر به سرگرمی هایم بپردازم و به من ایده هایی برای بهبود روش کار خودم در این زمینه ها می دهند.

فالو کردن هشتگ ها به جای افراد

برای فالو کردن هشتگ، هشتگ خاصی را جستجو کنید و سپس دکمه Follow را بزنید، دقیقاً مانند فالو کردن کاربر. پس از انجام این کار، محتواهای دارای آن هشتگ خاص مستقیماً در فید شما نشان داده می شود. این روش یک روش عالی برای پر کردن فید شما با چیزهایی است که واقعا برای شما مهم است.

بنابراین اگر می خواهید فید اینستاگرام خود را کمی تقویت کنید، این یک روش عالی برای انجام است. امتحان کنید و خودتان ببینید.

 

منابع  :

www.howtogeek.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image