لورا ریس : استراتژیست برندینگ و بازاریابی و نویسنده

لورا ریس : استراتژیست برندینگ و بازاریابی و نویسنده

لورا ریس کیست :‌ نام به انگلیسی: Laura Ries

محل تولد: ایالت متحده آمریکا

آدرس سایت: RiesPieces.com و ries.com

لورا ریس یک استراتژیست برجسته برندینگ، نویسنده پرفروشترین کتاب ها، سخنران بسیار پر طرفدار و یک شخصیت شناخته شده تلویزیونی است.

لورا ریس مدیر شرکت  Ries & Ries واقع در ایالت آتلانتا آمریکا می باشد. وی به مدت بیش از 20 سال متوالی است که در کنار پدر و شریک خودش ال. ریس، که از او به عنوان پیشگاه افسانه ای حوزه جایگاه یابی نام برده می شود، کار می کند. این دو در کنار یکدیگر به شرکت های مختلف در سراسر دنیا در حوزه برند سازی مشاوره می دهند.

این دو با هم به بیش از 60 کشور مختلف از شیلی گرفته تا هندوستان و اندونزی سفر کرده و اصول پایه ای برند سازی را آموزش داده اند.

وی در کنار پدرش 5 کتاب مختلف را به نگارش درآورده است:

1- 22 قانون تغییر ناپذیر برند – در ایران منتشر شده

2- 11 قانون تغییر ناپذیر برند سازی اینترنتی – در ایران منتشر شده

3- سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی – در ایران منتشر شده

4- خاستگاه برند ها

5- جنگ در اتاق هیئت مدیره

لورا ریس کیست  : کتاب چکش بصری اولین کتابی است که وی تنهایی به نگارش در آورده و در ایران توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

وی همچنین از شخصیت های معروف و شناخته شده تلویزیونی است که بطور مرتب در برنامه های مختلف از قبیل Fox News، Fox Business،  CNBC، CNN، HLN و غیره حاضر می شود و به تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف در حوزه برند می پردازد.

در سال 2008 میلادی مجله  Atlanta Business Chronicleاز او به عنوان یکی از 40 فرد تاثیر گذار و برتر با سن کمتر از 40 سال نام برد. در سال 2009 مجله Advertising Age از خوانندگان خود خواست تا یکی از تاثیر گذار ترین کتاب هایی که در عرصه بازاریابی مطالعه کرده اند را انتخاب کنند که کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند به رتبه برتر در این نظر سنجی دست یافت. شایان ذکر است که رتبه اول این نظر سنجی از آن کتابی تحت عنوان جایگاه یابی بود که نوشته پدر وی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image