چگونه فونت های اینستاگرام را برای پروفایل و کپشن های خود تغییر دهیم؟

چگونه فونت های اینستاگرام را برای پروفایل و کپشن های خود تغییر دهیم؟

فونت های اینستاگرام : در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه فونت های اینستاگرام تان را برای پروفایل و کپشن های خود تغییر دهید.پس در ادامه همراه ما باشید.

اینستاگرام به شما امکان می دهد از ۹ فونت مختلف در استوری های خود استفاده کنید ، شما با با یک سری جزئیات خسته کننده مربوط به پروفایل تان، کپشن های پست منظم و کامنت ها ، درگیر می شوید. در اینجا نحوه اینکه بتوانید محدودیت ها را کنار بگذارید و یک سری افزودنی ها را افزایش دهید برای شما آوردیم و نحوه کار آن را به شما آموزش می دهیم.

چگونه فونت های سفارشی اینستاگرام کار می کنند؟

اینستاگرام از فونت Proxima Nova برای متن کوچک مانند کامنت ها و کپشن ها استفاده می کند. راهی برای تغییر آن وجود ندارد ، اما می توانید به نوعی از پس آن برآیید.

برای کار با حروف الفبا ، علائم نگارشی ، اسکریپت ها و ایموجی های مختلف ، اینستاگرام از اکثر اسکریپت های Unicode نیز پشتیبانی می کند. در حالی که این موارد شامل اپراتورهای ریاضی (÷) ، نمادهای یونانی مورد استفاده در علوم (Ω)و حروف عبری (א) هستند ، اما همچنین شامل برخی از سبک های اصلی نامه مانند 𝒶 𝒽𝒶𝓃𝒹𝓌𝓇𝒾𝓉𝓉𝑒𝓃 𝓈𝒸𝓇𝒾𝓅𝓉 ، 𝔞 𝔊𝔬𝔱𝔥𝔦𝔠 𝔰𝔱𝔶𝔩𝔢 و ⓘⓝ ⓒⓘⓡⓒⓛⓔⓢ حروف مختلف را می توان حتی ترکیب کرد و مواردی مانند فونت وارونه (ʇuoɟ uʍop  ǝpısdn uɐو  ฬ ђ ค Շ є ש єг ץ  ๏ ย ς ค ɭɭ Շ ђ เร. را ساخت.

بنابراین اکنون که می دانید چه خبر است ، بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی از این فونت های فیک (جعلی) در اینستاگرام استفاده کرد.

 

چگونه فونت های کج و شکسته را به کپشن ها و بیو خود اضافه کنیم؟

اگر می توانید برخی از کارکترهای Unicode را با استفاده از یک صفحه کلید معمولی وارد کنید ، اگر می خواهید بیشتر از جایگزینی علامت + a برای “” t کار کنید ، آسان تر آن است که کپی و پیست کردن آن از یک برنامه انجام شود.

در تلفن هوشمند خود ، به CoolFont.org مراجعه کرده و کپشن یا نظر خود را وارد کنید. حدود ۱۰۰ گزینه متن مختلف از راحت تا سخت برای خواندن را به شما ارائه می دهد. روی دکمه “Decorate” ضربه بزنید ، اگر می خواهید تزئینات متن دیگری مانند قلب ، ستاره و الگوهای تصادفی اضافه کنید.

هنگامی که از نحوه مشاهده متن راضی بودید ، آن را انتخاب کرده و روی “copy” ضربه بزنید یا فقط روی دکمه “copy” ضربه بزنید. سپس می توانید آن را در هر قسمت متنی در اینستاگرام جایگذاری کنید.

این حتی با استوری های اینستاگرام کار خواهد کرد ، اما احتمالاً به خوبی گزینه های داخلی نخواهد بود.

می توانید از همین روش برای افزودن فونت های سرگرم کننده به سایر سایت های شبکه های اجتماعی که از یونیکد مانند توییتر و فیس بوک پشتیبانی می کنند ، استفاده کنید. فقط مراقب باشید: شما می خواهید مطمئن شوید که هرچه می نویسید خواندن آن نیز باید آسان باشد.

 

منبع : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image