چگونه فونت اینستاگرام را برای پروفایلتان پیدا و شخصی سازی کنید؟

چگونه فونت اینستاگرام را برای پروفایلتان پیدا و شخصی سازی کنید؟

شخصی سازی فونت اینستاگرام : اضافه کردن فونت اینستاگرام شخصی یک سطح خلاقیت اکانتتان را افزایش میدهد و باعث میشود مخاطبانتان بیشتر شوند؛ پس ایده ی بدی نیست که امتحانش کنید.

آیا تا بحال به شخصی سازی کردن فونت اینستاگرام برای پست ها و استوری هایتان فکر کرده اید؟

اضافه کردن فونت اینستاگرام شخصی یک سطح خلاقیت اکانتتان را افزایش میدهد و باعث میشود مخاطبانتان بیشتر شوند؛ پس ایده ی بدی نیست که امتحانش کنید.

در ادامه توضیح میدهیم که چگونه فونت اینستاگرام سفارشی را به کپشن پست هایتان  بیوگرافیتان  توضیحات IGTV و استوری هایتان اضافه کنید.به علاوه بهترین مولدهای فونت رایگان اینستاگرام را با شما به اشتراک میگذاریم.

فهرست مطالب:

  1. مولدهای فونت رایگان اینستاگرام
  2. چگونه فونت اینستاگرام شخصی سازی شده را به بیوگرافی کپشن کامنت ها و توضیحات IGTV اضافه کنیم؟

۵ مولد فونت رایگان اینستاگرام

مولدهای فونت اینستاگرام یکی از راحت ترین و سریع ترین راه هایست که میتوانید فونت اینستاگرام شخصی شده را به محتوای اینستاگرامتان اضافه کنید.

تنها کاری که باید انجام بدهید این است که متن مورد نظرتان را وارد کنید؛یک فونت سفارشی را انتخاب کنید؛متن تبدیل شده را عوض کنید و آن را به کپشن اینستاگرامتان،بیوگرافی،توضیحات IGTV و حتی استوری های اینستاگرامتان اضافه کنید.

۵ مولد رایگان فونت های اینستاگرام برای کمک به شروع کارتان شامل:

  1. IGFonts.io
  2. CoolFont.org
  3. LigoJam
  4. Sprezz Keyboard – فقط برای ios در دسترس است
  5. Cool Font App هم برای ios و هم برای اندروید قابل دسترس است

 

چگونه فونت اینستاگرام سفارشی را  به بیوگرافی  کپشن  کامنت ها و توضیحات IGTV تان اضافه کنید؟

اضافه کردن فونت اینستاگرام سفارشی به استراتژی اینستاگرام شما  میتواند روشی عالی برای تقویت شخصیت برندتان و جلب توجه مخاطبانتان باشد.

وقتی نوبت انتخاب فونت اینستاگرام میرسد تنها یک گزینه پیش فرض وجود دارد. خوشبختانه میتوانید از مولد فونت اینستاگرام استفاده کنید تا کمی خلاقیت اضافی به محتوایتان اضافه کنید.

قدم اول : استفاده از یک مولد فونت اینستاگرام برای پیدا و انتخاب کردن یک فونت

هزاران ابزار رایگان و آسان برای استفاده از فونت های اینستاگرام وجود دارد تا  بتوانید شخصیتتان را به پروفایلتان اضافه کنید.

مولدهای فونت رایگان اینستاگرام

IGFonts.io

Instagram Fonts یکی از ساده ترین مولد فونت دسکتاپ است.

به سادگی متن خود را در جعبه ورودی تایپ کنید  تعداد نامحدودی از تغییرات فونت را مرور کنید و فونت مورد علاقه خود را برای استفاده در اینستاگرام کپی کنید.

این سایت تقریبا دارای انواع مختلفی از فونت های یونیکد سازگار است. از ظریف و شیک تا بیانیه.

CoolFont.org

Cool Font یکی دیگر از ابزارهای فونت دسکتاپ عالی برای تولید فونت های دلخواه است که دارای رابط کاربر پسند و گزینه های مختلف سرگرمی برای تایپ کردن است.

علاوه بر این Cool Font یک مولد نماد یکپارچه هم دارد .

بنابراین اگر به دنبال ترفندهای سفارشی تر هستید میتوانید با سمبل ها خلاق تر شوید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی یکی از صدها گزینه نماد کلیک کنید تا آن را در حساب اینستاگرام خود استفاده کنید.

 

 

LingoJam

مانند بقیه فونت های اینستاگرام LingoJam یکی دیگر از ابزارهای فونت دسکتاپ است که هزاران فونت متنوع را تولید میکند که میتوانید به راحتی کپی و استفاده کنید.

Sprezz Keyboard

Sprezz Keyboard فقط برای ios در دسترس است.

اگر شما به دنبال فونت های غیرعادی سفارشی برای برندتان هستید Sprezz میتواند یک راه عالی برای شروع باشد.متن خود را در جعبه متن ” Try Fonts Online ” روی دسکتاپ وارد کنید یا برنامه را از ios app بارگیری کنید.

 

Cool Fonts App

Cool Fonts App هم برای ios و هم برای android قابل دسترس است.

اگر در جستجوی ابزار تولید فونت برای موبایل هستید برنامه Cool Fonts مملو از گزینه هاست. از صفحه کلیدهای سفارشی گرفته تا تولید کننده درون برنامه ای     تعداد فونت های مختلفی برای انتخاب وجود دارد . حتی اگر میخواهید میتوانید از طریق نسخه پولی این برنامه و تبلیغات سرمایه گذاری کنید.

 

 

قدم دوم : فونت مورد نظرتان را در بیوگرافی،کپشن،کامنت ها یا توضیحات IGTV  استفاده کنید

وقتی فونت مورد نظرتان که برای نام تجاری شما مناسب است پیدا کردید متن را کپی کنید   برنامه اینستاگرام را باز کنید و در هر جای برنامه که دوست دارید جایگذاری کنید.

برای اضافه کردن به نام یا بیوگرافی اینستاگرامتان بر روی دکمه ویرایش پروفایل در صفحه نمایه خود ضربه بزنید و فونت دلخواه را استفاده کنید.

برای اضافه کردن فونت دلخواهتان به کپشن اینستاگرام کافیست قبل از انتشار متن،فونت سفارشی را در ویرایشگر کپشن بچسبانید.

 

منبع : سایت کلاته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image