ده سوالی که به هنگام ایجاد صفحه‌ی لینکدین برای شرکت‌تان باید از خود بپرسید؟

ده سوالی که به هنگام ایجاد صفحه‌ی لینکدین برای شرکت‌تان باید از خود بپرسید؟

با توجه به بیش از 200 میلیون عضو لینکدین ، ایجاد یک صفحه برای کسب‌وکار شما در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب جهت جذب استعدادها و ترویج محصولات و خدمات شما می‌تواند ارزشمند باشد. برای این‌که نتایجی را که به دنبال آن هستید از صفحه‌ی لینکدین به دست بیاورید، باید جزئیات بسیاری را در نظر بگیرید. بنابراین در ادامه چند سوال آورده شده است که قبل از راه‌اندازی یک صفحه بهتر است به این سوال‌ها جواب دهید.

1) چه کسی باید یک صفحه شرکت را راه‌اندازی و مدیریت کند؟

اگر شرکت شما تعداد کارمندان کمی دارد، این وظیفه را به عهده‌ی کسی در تیم که یکی از اعضای فعال لینکدین است و ترجیحا دارای دانش بازاریابی است قرار دهید. در یک شرکت بزرگ این کار را بر عهد‌ه‌ی یکی از کارمندان بخش بازاریابی قرار دهید.

اگر می‌خواهید یک صفحه برای شرکت خود ایجاد کنید این لینک را کلیک کرده و get start را بزنید، سپس نام شرکت و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و باقی مراحل را طی کنید.

2) چگونه باید شرکتم را توصیف کنم؟

هر صفحه در لینکدین شامل بخشی برای توصیف مختصر کسب‌وکار شما است. این قسمت به مشتریان بالقوه شما در مورد این‌که کسب‌وکار شما چه چیزی انجام می‌دهد، اطلاعاتی می‌دهد. این شرح دقیقا همان چیزی است که شرکت شما به انجام می‌رساند، به عبارتی ماموریت کلی شما را بیان می‌کند. شما هم‌چنین می‌توانید در این محل برخی از اطلاعات مانند آدرس وب‌سایت، وضعیت عمومی و یا خصوصی شرکت، تاریخ تاسیس و تعدادی از کارکنان را نام ببرید.

3) از چه عکسی باید استفاده کنم؟

خاوینسون می‌گوید تصویر اولین چیزی است که شخص به هنگام بازدید از صفحه‌ی شما خواهد دید. به همین دلیل بسیار مهم است که تصویری را انتخاب کنید که نشان‌دهنده‌ی برند شما باشد.

4) آیا باید ویدئو نیز به صفحه اضافه کنم؟

خاوینسون و بودنار هر دو اضافه کردن فیلم را برای برند بسیار مهم می‌دانند. در محتوای ویدئوها از نظریه‌های مشتریان در مورد شرکت شما، قطعاتی از سخنرانی‌های مدیرعامل شرکت شما در وبینارها و کنفرانس‌ها و پشت‌صحنه‌هایی که فرهنگ برند شما را نشان می‌دهند استفاده کنید. ویدئوهای‌تان را کوتاه نگه دارید و تا حد امکان سعی کنید در همان چند ثانیه‌ی اول توجه افراد را جلب کنید.

5) چه چیزهایی را باید در بخش محصولات و خدمات صفحه فهرست کنم؟

می‌توان گفت این فضای اجتماعی یک ویترین و راه تعامل پایه با مشتری، برای معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها است. هر چیزی را که ممکن است کمک کند توجه مردم جلب شود، لیست کنید.

6) چه چیزهایی را اغلب باید در استتوس‌ها پست کنم؟

به‌روزرسانی‌ها به شما اجازه‌ی برقراری ارتباط با اعضایی از لینکدین که شما را دنبال می‌کنند می‌دهد، استتوس‌های به‌روزرسانی شده مانند نیوزفید فیسبوک در صفحه‌ی اصلی آن‌ها نشان داده خواهد شد. در حالت ایده‌آل این بروزرسانی‌ها را روزی سه تا پنج بار در مورد رویدادها‌ی شرکت، دستاوردها و عرضه‌ی محصول انجام دهید. حتی در برخی موارد به پست وبلاگ خود لینک بدهید و آن‌ها را تشویق کنید به یک مکالمه‌ی دوطرفه از طریق بخش نظرات وبلاگ.

7) چگونه می‌توانم اعضای لینکدین را به توصیه‌ی محصولات و خدمات تشویق کنم؟

در یک بخش از صفحه‌ی وب‌سایت خود از مشتریان راضی خود بخواهید تا محصولات شما را به دیگران توصیه کنند، این کار را با لینک دادن به صفحه‌ی لینکدین خود ایجاد کنید. خاوینسون می‌گوید: توصیه‌ها به برند شما اعتبار و اعتماد اضافه می‌کنند.

8) چگونه می‌توانم صفحه‌ام را ارتقا بدهم؟

شما می‎‌توانید یک دکمه‌ی فالو به وب‌سایت‌تان اضافه کنید، هم‌چنین از کارکنان خود بخواهید تا عضو لینکدین بشوند و به روزرسانی‌های شرکت را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

9) چگونه می‌توانم اثربخشی صفحه‌ام را پیگیری کنم؟

لینکدین یک تجزیه و نحلیل ترافیک شبیه به گوگل‌آنالیز فراهم کرده است و تنها مدیر صفحه می‌تواند نتایج را ببیند. لینکدین با تجزیه و تحلیل ترافیک به شما کمک می‌کند تا ببینید چه کسی از صفحه‌ی شما دیدن می‌کند و روی چه محتوایی کلیک می‌کند. با دسترسی به این آمار شما در مورد جامعه‌ی دنبال‌کنندگان خود اطلاعاتی به‌دست خواهید آورد، از جمله این‌که آن‌ها چگونه در حال رشد هستند و چه کسانی به لینک‌های شما جذب می‌شوند.

10) چگونه می‌توانم به طور مستقیم افراد را استخدام کنم؟

میلیون‌ها نفر از جویندگان کار هر روز به لینکدین مراجعه می‌کنند. امکان انتشار برگه های مختلف در صفحه شما وجود دارد. برای مثال می توانید با برگه ای تحت عنوان استخدام به دنبال افراد با استعداد برای شرکت باشید. علاوه بر اینکه خود در گروه های مختلف عضو هستید ، یک نیزگروه تاسیس کنید و به صفحه شرکت لینک بدهید.

نوشته مهری سیاه‌ریش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image