برترین ابزار های کلمات کلیدی که شما نیاز دارید از آن ها استفاده کنید
برترین ابزار های کلمات کلیدی که شما نیاز دارید از آن ها استفاده کنید
ابزار کلمات کلیدی : آیا به دنبال گزینه ای مناسب برای برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل هستید؟ در اینجا ۲۳ ابزاری آورده شده است که می توانید برای کشف ایده های کلمات کلیدی و پیش بینی حجم جستجو استفاده کنید.برای آشنایی با آنها تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
از زمان های قدیم پر کردن کلمات کلیدی تا تحقیقات کلمات کلیدی امروزی و کمپین های PPC ،کلمات کلیدی هنوز دنیای جستجو را اجرا می کنند.
کلمات کلیدی یک عنصر اساسی در بازاریابی جستجو هستند – اصطلاحات و عبارات کلیدی که برای لنگر دادن به محتوا و سؤالات جستجو استفاده می شود.
Google به هیچ کس امکان دسترسی به ابزار کلمات کلیدی خود را بدون حساب Google Ads فعال ارائه نمی دهد، اما مکانهای زیادی برای دریافت اطلاعات کلمات کلیدی وجود دارد.
در اینجا ۲۳ ابزار برای یافتن کلمات کلیدی جدید ، دشواری کلمات کلیدی و میزان جستجو وجود دارد.
برترین ابزار کلمات کلیدی : در کنار گزارش بک لینک Ahrefs و داشبورد ترافیک ارگانیک، آنها یک ابزار تحقیقاتی برای کلمات کلیدی واقعاً قدرتمند دارند.
SEMrush ابزاری برای کلمات کلیدی دارد که توسط مجموعه داده عظیمی از داده های جستجو از ۲۶ کشور مختلف هدایت می شود.
نتایج آن ایده های کلمات کلیدی ، میزان تخمین زده شده جستجو، CPC تخمین زده شده ، نمره دشواری کلمات کلیدی و دامنه های رتبه بندی فعلی را برمی گرداند.
معرفی چند نکته کلیدی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما
Moz کاوشگر اختصاصی کلید واژه اختصاصی خود را به عنوان مکمل مجموعه تحقیقاتی SEO خود راه اندازی کرد.
گزینه های فیلتر کردن به شما امکان می دهد اصطلاح جستجوی خاص خود را برای دریافت ایده های بیشتر حذف کنید یا حتی فقط عبارات سؤال حاوی کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید.
نتایج کلمات کلیدی شامل ایده های مربوط به پرس و جو در کنار حجم تخمینی جستجو و نمره دشواری کلمات کلیدی است.
Moz همچنین دامنه هایی را نشان می دهد که در حال حاضر برای کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند و اخیراً از کلمه کلیدی نام برده شده است.
این ابزار پیشنهادهای کلمات کلیدی Google، YouTube، Bing و حتی آمازون را از بین می برد.
می توانید کلمات کلیدی پیشنهادی را از هر Google TLD، زبان و مکان انتخاب کنید و گزینه های مشابهی برای موتورهای دیگر پشتیبانی می کند.
صدها کلمه کلیدی پیشنهادی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد ، اما برای دسترسی به برآورد حجم جستجو به یک برنامه پرداختی نیاز دارید.
Scrapebox که بیشتر به عنوان ابزار SEO کلاه سیاه شناخته می شود،از کلاه سفید نیز استفاده می کند، از جمله انجام تحقیقات کلمات کلیدی.
با استفاده از Scrapebox ،تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی می توانند به راحتی به صدها و حتی هزاران امکان تبدیل شوند.
محدودیت این است که Scrapebox نرم افزاری است که باید در محیط دسک تاپ ویندوز اجرا شود. نکته مثبت این است که این یک خرید یک بار در مقابل اشتراک ماهانه یا سالانه است.
WordStream در درجه اول ابزاری پولی برای کمک به بازاریاب های جستجو برای مدیریت فعالیت های پرداخت به ازای هر کلیک است،همچنین دارای یک ابزار کلمه کلیدی رایگان است که تعداد محدودی جستجو را امکان پذیر می کند.
نتایج رایگان فقط شامل کلمات کلیدی مرتبط هستند ، اما مشترکان پرداخت شده WordStream نیز می توانند حجم جستجو را مشاهده کنند.
حتی برای کمپین هایی که فقط بر روی Google تمرکز دارند ، ابزار کلمات کلیدی Bing همچنان می تواند اطلاعات مفیدی درباره کلمات کلیدی مرتبط ارائه دهد.
از آنجا که Bing خود یک موتور جستجو است ، داده ها را بسیار نزدیکتر از “منبع” نسبت به سایر ابزارهای کلیدی دریافت می کند.
استفاده از این ابزار رایگان است – شما فقط باید یک وب سایت را در Bing’s Webmaster Tools تأیید کنید.
Keyword Discover.8
این یکی از قدیمی ترین ابزارهای کلمه کلیدی است که وجود دارد و آنها داده های جستجو را از گسترده ترین لیست منابع جستجو می گیرند.
این یک ابزار پولی است ، اما می توانید تعداد محدودی جستجو رایگان انجام دهید.
اگرچه ما دریافته ایم که حجم جستجوی پیش بینی شده آنها می تواند بسیار متفاوت از آنچه Google نشان می دهد باشد، اما این یک ابزار مفید برای کشف ایده هایی است که ممکن است هرگز به این صورت پیدا نکرده باشید.
جستجوی کلمات کلیدی می تواند در پنج کشور مختلف یا بیشتر زبانهای محبوب جهان متمرکز شود.
نتایج شامل نمره دشواری کلمات کلیدی و ایده های کلمات کلیدی است.
سپس می توان با تعدادی از معیارهای مختلف فیلتر کرد.
این یک ابزار پولی است ، بنابراین شما فقط می توانید تعداد محدودی جستجو را به صورت رایگان انجام دهید.
این ابزار جذاب و رایگان اعتبار داده ها را از جعبه های Google People-also-Asked بیرون می کشد تا پیدا کند آنچه مردم آنلاین می پرسند.
این می تواند برای یافتن آنچه Google به آن علاقه دارد و همچنین برای برنامه ریزی کلمات کلیدی بسیار مفید باشد.
این ابزار بازاریابی محتوا تعداد زیادی اطلاعات کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
به شما اطلاعاتی در مورد هدف جستجو ،انواع محتوا ،میزان جستجو ،تقاضای موضوع و URL های دارای رتبه برتر می دهد.
این یک ابزار پولی است اما شامل اطلاعاتی درباره شکافهای محتوایی و استراتژی های کلمات کلیدی نیز می باشد.
کلید واژه Surfer حجم جستجوی کلمات کلیدی مختلف را به شما نشان می دهد که در صورت جفت شدن با ابزارهایی مانند AnswerThePublic می تواند قدرتمند باشد و رایگان است.
این ابزار کلمات کلیدی را از Reddit بیرون می کشد و آنها را جستجو می کند تا اطلاعات مربوط به حجم را جستجو کند.
این شامل یک ستون “ماهانه میزان جستجو” است که به طور متوسط تعداد جستجوهای ماهانه آن عبارت را بر اساس Grepwords لیست می کند.
Majestic در برنامه Lite خود یک مولد کلمات کلیدی و جستجوگر کلمات کلیدی را شامل می شود.
این ابزار به شما نشان می دهد که چند بار یک عبارت جستجو در فهرست آنها و حجم جستجو برای آن اصطلاح نشان داده می شود.
Google Trends به دلایل بسیار جالب است ، اما در درجه اول ابزاری است که داده های جستجوی پیشرفته از Google را جمع آوری می کند.
این باعث می شود که این یک ابزار عالی باشد،به ویژه برای اخبار جدید و سوار شدن بر روندهای آینده مناسب است.
Sistrix ابزاری پولی است که دارای بخش کلمات کلیدی قوی است.
می توانید کلمات کلیدی را در میان تعداد گسترده ای از کشورها،شهرها و زبانها پیدا کنید.
Searchmetrics اغلب لیست های “برندگان و بازندگان” را نشان می دهد که نشان می دهد چه سایت هایی در رتبه بندی برنده یا از دست داده اند.
آنها با ابزار کلمات کلیدی خود ، همان کوشش را دارند ، به شما حجم جستجو ، هزینه هر کلیک و میزان انتشار حجم جستجو را می دهند.
Infinite Suggest ابزاری رایگان است که لیست های بی پایان کلمات کلیدی Google را ارائه می دهد.
می توانید آن کلمات کلیدی را در SEMrush بررسی کنید تا بینش بیشتری در مورد آنها پیدا کنید.
BuzzSumo یک سرویس بازاریابی دیجیتال کلاسیک است که ابزاری جدید را برای تولید کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی ماهانه ، هزینه هر کلیک و روند جستجو راه اندازی کرده است.
حتی با داشتن اطلاعات از ابزارهای بومی Google مانند Keyword Planner ، استفاده از ابزارهای مختلف – مانند موارد فوق – هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی فقط برای دستیابی به دیدگاه دیگر مفید است.
گزینه های جهانی
علاوه بر این ، اگر در مکان های مختلفی که Google با رقابت واقعی (مثلاً آسیا)، در حال انجام فعالیت های SEO یا SEM هستید،بهتر است از ابزارهای کلمات کلیدی ایجاد شده برای آن بازار محلی استفاده کنید.
Baidu.20
بزرگترین موتور جستجو در چین دارای یک ابزار کلمه کلیدی رایگان است که بخشی از ابزارهای وب مستر آن است.
این محصول همچنین دارای محصولی مشابه Google Trends است که روندهای داغ و کلمات کلیدی مرتبط را ارائه می دهد.
گزینه دیگر استفاده از DragonMetrics برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی (ابزاری پولی با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان) است که مانند Ahrefs / SEMrush / Moz برای Baidu است.
Naver ، موتور جستجوی غالب کره جنوبی ، دارای یک کلمه کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی محبوب در شبکه خود است.
Yahoo Japan & Yahoo Taiwan.22
اینها موتورهای جستجوی پیشرو در بازارهای مربوطه خود هستند و هر کدام ابزار کلمات کلیدی خاص خود را دارند (پشت دیوارهای ورود به سیستم).
داده های کلمه کلیدی آنها باید همان چیزی باشد که Google نشان می دهد زیرا آنها از نتایج ارگانیک Google استفاده می کنند.
Yandex.23
موتور جستجوی پیشرو در روسیه و محبوب در سایر کشورهای روسی زبان است، ابزار کلمات کلیدی آنها دارای داده های روسی و انگلیسی می باشد.
منبع برترین ابزار کلمات کلیدی : سایت کلاته