ایجاد فیلتر سفارشی در ویتایگر

ایجاد فیلتر سفارشی در ویتایگر

ایجاد فیلترهای سفارشی

فیلترها، یا نمایش ها، برای جدا کردن رکوردهای خاص مورد نظر از دیگر رکوردها و همچنین دسته بندی آنها در بخش های مختلف است. به عنوان مثال، شما می توانید همه رکوردها را به سرعت در بعضی از زمینه های خاص فیلتر کنید و این رکوردها را به عاملین فروش خود در این زمینه ها اختصاص دهید. همچنین می توانید کارهایی مانند ویرایش کلی، حذف، ارسال ایمیل و غیره روی رکوردهای فیلتر شده انجام دهید.

این آموزش برای توضیح این مطلب که چگونه فیلترها در ویتایگر سی آر ام توضیح داده می شوند طراحی شده است. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه فیلتر ها می توانند در ماژول فرصت ها ایجاد شوند. شما می توانید مراحلی مشابه را برای ایجاد فیلترها در ماژول های دیگر انجام دهید.

  1. روی بخش فرصت ها کلیک کنید. این فرآیند، مشابه دیگر ماژول های سرنخ ها، مخاطبین، سازمان ها و غیره است.
  2. روی منوی کشویی همه فرصت ها کلیک کنید.

  1. شما به صفحه ایجاد نمایش های یک صفحه فیلتر هدایت می شوید. برای فیلد نام نمایش در فیلتر خودتان یک برچسب انتخاب کنید.
  2. ستون های مورد نظرتان را که مایلید در نمایش سفارشی ببینید انتخاب کنید. شما می توانید فقط ۱۵ ستون را انتخاب کنید.

۵. شما باید شرایطی را فقط برای فیلتر کردن ورودی های خاص که مایلید در نمایش سفارشی تان داشته باشید مشخص کنید. فرآیند اعمال این شرایط برای فیلتر کردن رکوردهای مورد نظر ساده است.

  1. همه شرایط: رکوردهای فیلتر بر مبنای شرط AND هستند.

۲. هر شرط: رکوردهای فیلتر بر مبنای شرط OR هستند.

نکته:

  1. به صورت پیش فرض، شرط AND بین همه شرایط و بین هر شرطی می تواند قرار بگیرد. این موضوع به شما در گروه بندی کردن دو شرط کمک می کند.
  2. همچنین شما می توانید رکوردهایی که مربوط به تاریخ فیلدهای پیش فرض و سفارشی هستند را فیلتر کنید. شرایط پویا هستند. به عنوان مثال، امروز به عنوان شرط فیلتر در همه رکوردهای روز جاری نشان داده خواهد شد. این شرط در رکوردهای مشابه فردا نشان داده نمی شود.
  3. شما می توانید معیارهای موجود و یا سفارشی را برای فیلتر کردن رکوردها در نظر بگیرید.

 

اختصاص دسترسی

بعد از طی این مراحل، شما یک فیلتر ایجاد کرده اید و زمان آن رسیده که فیلتر خود را با نیازهای کسب و کارتان هماهنگ کنید. به طیف گسترده ای از گزینه ها برای گرفتن اطلاعات بیشتر از فیلتری که ساخته اید دسترسی دارید.

تنظیم به صورت پیش فرض

ممکن است هزاران رکورد در سیتکو CRM  خود داشته باشید. شما با همه آن ها در ارتباط نیستید. می توانید فیلترهایی بسازید و آن را به صورت پیش فرض تنظیم کنید تا فقط رکوردهای مهم خود را بتوانید ببینید. با کلیک کردن روی کادر انتخاب،فیلتر برای شما و دیگر کاربران در سیتکو  CRM به صورت پیش فرض قرار می گیرد.

 

فهرست معیارها

می توانید جزئیات بیشتری از فیلترتان در صفحه خانگی خود داشته باشید. کادر انتخاب را فعال کنید تا بتوانید جزئیات فیلتر خود را در ابزارک معیارهای کلیدی در صفحه خانگی ببینید.

 

تنظیم به صورت عمومی

کادر انتخاب را فعال کنید تا فیلتر را برای همه کاربران در طول حساب کاربری خود فعال کنید.اگر کاربری غیر از مدیر این گزینه را فعال کند، فیلتر در حالت ” در دست بررسی” قرار می گیرد تا مدیر آن را تایید کند. کاربران مدیر می توانند فیلتر را با کلیک کردن روی آیکون check_mark کنار فیلتر تایید کنند.

  1. اولین دفعه ای که این کار را انجام می دهید، آن را ذخیره کنید.
ویتایگر فارسی
ویتایگر فارسی

0 دیدگاه برای «ایجاد فیلتر سفارشی در ویتایگر»

  • 1397-10-22 در t 12:17 ق.ظ
    Permalink

    واقعا ممنونم
    خیلی دنبال آموزش ویتایگر فارسی میگشتم که خداروشکر پیدا کردم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image