کریس بروگان: نویسنده، خبرنگار، مشاور و سخنران در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی

کریس بروگان: نویسنده، خبرنگار، مشاور و سخنران در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی

کریس بروگان کیست :‌ نام به انگلیسی: Chris Brogan

سال و محل تولد: 1 آوریل 1970 ماساچوست، آمریکا

 

آدرس وبسایت: chrisbrogan.com

کریس بروگان مدیر عامل مجموعه Owner Media Group است که به ارائه دوره های آموزشی به صاحبان کسب و کار اختصاص دارد. وی نویسنده 7 کتاب مختلف می باشد که جزء پر فروشترین های لیست نیویورک تایمز قرار گرفته و به برخی از آنها در ادامه این مطلب اشاره شده است. وی در کارنامه خود ارائه مشاوره به شرکت های از قبیل مایکروسافت، دیسنی، گوگل، پپسیکو، سونی، جنرال موتورز، کوکا کولا، سیسکو و برخی از دیگر شرکت های کوچک و بزرگ را ثبت کرده است. تخصص وی در حوزه محتوا، بازاریابی دیجیتالی، ایجاد مشتری بالقوه، رشد کسب و کار و مواردی از این دست است.

کریس بروگان کیست : کتاب بروگان تحت عنوان سفیران اعتماد: استفاده از وب برای ایجاد اعتماد، ارتقاء اعتبار و کسب اعتماد در سال 2009 پر فروش ترین کتاب از نظر روزنامه نیویورک تایمز معرفی شد و به ترتیب در رتبه 8 و 30 پرفروش های وال استریت ژورنال و سایت آمازون معرفی شد. دومین کتاب وی با عنوان رسانه اجتماعی 101: تلکتیک ها و راهکارها برای توسعه کسب و کار شما بصورت آنلاین در سال 2010 بود.

وی نویسندگی برای مجله کارآفرین  Entrepreneur هم در کارنامه خود دارد. وی موسس مجموعه شرکت های Kitchen Table Companies بوده و در حال حاضر عضو هیئت مشاورین Hubspot می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image