ژان بقوسیان کیست

ژان بقوسیان کیست

ژان بقوسیان کیست :‌ ژان بقوسیان، متولد ۱۳۵۵٫ در محله مجدیه تهران بدنیا آمده‌ است. از دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی فوق‌لیسانس الکترونیک گرفته و پس از آن مدرک MBA بازاریابی از WWS مالزی اخذ نموده.
هم‌اکنون در همان موسسه در دوره MBA درس Advanced Marketing را تدریس می‌کند. شش سال پیش کتابی با عنوان «شکستن مرزهای فروش» نوشته که اکنون ویرایش دوم آن چاپ شده است. تخصص‌اش را بازاریابی اینترنتی می‌داند و از آن بسیار لذت می‌برد.

در دوران دانشگاه همزمان کار می‌کرده و مدارهای الکترونیکی طراحی می‌کرد. پروژه‌ای به شرکت وی واگذار شد. ایشان تمام ایام عید را بدون تعطیلی سر کار رفت و برنامه‌ای نوشت که موقعیت کابین‌های آسانسور را به‌صورت لحظه‌ای نشان می‌داد. مدیری که برایش کار می‌کرد ۵ میلیون تومان قرارداد بسته بود و به ژان بابت برنامه‌نویسی ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شد. خیلی زود به این نتیجه رسید که کارهای مهندسی را می‌توان به‌راحتی به‌ دیگران واگذار کرد. بهتر است خودش کسب‌و‌کاری راه‌اندازی کند و مدیریت کار را به عهده بگیرد.

برای حدود ده سال شرکت نرم‌افزاری داشت و با برادرش آنرا اداره می‌کرد. اتفاقاتی پیش آمد که مجبور شد کار پردرآمدش را کنار بگذارد و از اول شروع کند. در سال‌های گذشته همیشه و تقریبا هر روز کتاب‌های مدیریت و بازاریابی مطالعه می‌کند. به این فکر افتاد که کاری را شروع کند که همیشه آرزویش را داشت. همیشه دوست داشت در زمینه مدیریت و بازاریابی آموزش و مشاوره دهد. همچنین به تولید محتوا علاقه فراوانی دارد، از کتاب گرفته تا محصولات آموزشی و تدریس. درواقع بیش از پانزده سال است که به دیگران برای موفقیت در کسب‌‌و‌کارشان کمک می‌کند، ولی اکنون کار اصلی‌اش فقط همین است.

در سال ۱۳۸۷ تصمیم گرفت وب‌سایتی راه‌اندازی کند و در آن به آموزش بازاریابی بپردازد. دوست دوران دانشگاهی‌اش آقای نوعی‌پور طراح سایت بود. با او صحبت کرد و سایت مدیرسبز اوایل همان سال راه‌اندازی شد. همچنین یک محصول آموزشی با نام «مدیریت زمان در یک ساعت» ساخت. فکر می‌کرد با راه‌اندازی سایت افراد زیادی مراجعه خواهند کرد و خریدها آغاز خواهد شد، ولی چنین اتفاقی نیافتاد.

بعدا یاد گرفت با داشتن سایت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و باید به بازاریابی پرداخت و ایجاد ترافیک اولین قدم برای ایجاد فروش در سایت است. شروع به مطالعه و یادگیری مطالب مختلف درباره بازاریابی اینترنتی کرد. تقریبا هر روز تغییراتی در سایت اعمال کرد و کم‌کم شاهد رشد سایت بود. پس از مدتی به نتایجی بیش از حد تصورم دست یافتم. سایت مدیرسبز اکنون مرجعی قابل‌توجه برای مدیران است و بارها توسط مجلات و روزنامه‌های مختلف معرفی و توصیه شده است.

ویژگی های منحصر به فرد آقای ژان بقوسیان و مجموعه مدیر سبز : 

  1. دارای برند شخصی و سازمانی قوی.
  2. دارای محصول شاخص:کارخانه تولید اطلاعات!
  3. شعار یادگیری مستمر.
  4. داری دو ویژگی منحصر به فرد (عملگرایی و انضباط فردی).
  5. ژان یک درون گرای محتاط است.
  6. حرف اول او و سازمان اش صداقت است.
  7. تعادل بین کار و زندگی خود ایجاد کرده است.
  8. ژانر ایشان: جدی و علمی است.
  9. حلقه ارتباطی محدود و تخصصی دارد.
  10. خوش نام ترین و بی حاشیه ترین مدرس ایران.
  11. ژان به هیچ وجه به شریک کاری اعتقادی ندارد.
  12. استاد مسلم کیورد(keyword) سازی !
  13. برای ژان بقوسیان هیچوقت گزینه اول درآمد نبوده است.

 

این متن در حال بروز رسانی می باشد 

 

منابع :

ساتین

ویرگول 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image