نکات داغ ایمیل مارکتینگ برای سال جاری

نکات داغ ایمیل مارکتینگ برای سال جاری

نکات داغ ایمیل مارکتینگ : باوجود راههای جدید برای بازاریابان جهت رسیدن به مخاطبان وبه دست آوردن محبوبیت،بازاریابی ایمیل هنوز هم به عنوان یکی از استراتژی‌های آنلاین موثربرای رشد کسب‌وکار شما باقی مانده است.

در واقع تحقیقات اخیر از شرکت‌های پیشرو در صنعت نشان می‌دهد که:
2.5 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد.

هفتاد و دو درصد از بزرگسالان آمریکایی آنلاین از طریق گوشی‌های هوشمند خود به ارسال و دریافت ایمیل می‌پردازند.

ایمیل یک کانال ارجح برای دریافت پیام‌های تجاری برای 68 درصد از مصرف‌کنندگان است.

نوزده درصد از مصرف‌کنندگان – حدود 1 از 5 نفر- خبرنامه ایمیلی را دریافت خواهند کرد فقط به خاطر این‌که ببینند آیا پیشنهادی در آن وجود دارد یا نه؟
این گزینه‌ها خبر خوبی برای کسب‌وکارهای کوچک است، چون بازاریابی ایمیل یکی از مقرون به صرفه‌ترین و در دسترس ترین روش‌ها است. اما مثل همه چیز دیگر بازاریابی ایمیل موفق تکامل پیدا کرده است و نیازمند توجه بیشتر است.
امسال ایمیل مارکتینگ موفق چگونه خواهد بود؟

در ادامه برخی از گزینه‌ها وجود دارد که بازاریابان نیاز دارند که روی آن‌‌ها تمرکز کنند:

اتوماسیون بازاریابی بیشتر

اتوماسیون بازاریابی به معنی استفاده از نرم‌افزار برای خودکار کردن فرآیندهای بازاریابی مانند بخش‌بندی مشتریان، ادغام داده‌های مشتریان و مدیریت کمپین است. اتوماسیون بازاریابی فرآیندها را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند و یک جز جدایی‌ناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری است. براساس یک مطالعه اخیر از Lenskold Group حدود 78 درصد از بازاریابان موفق می‌گویند که اتوماسیون بازاریابی مستقیما درآمد آن‌ها را افزایش می‌دهد.

امروزه نرم‌افزارهای اتوماسیون بازاریابی و بسترها پیچیده‌تر از همیشه هستند. آن‌ها اجازه می‌دهند بازاریابان به راحتی بخش‌بندی و شخصی‌سازی انجام دهند، نتایج را پیگیری و تجزیه و تحلیل کنند و غیره.

مطالعات نشان می‌دهند که شخصی‌سازی ایمیل نرخ کلیک را تا 20 درصد افزایش می‌دهد و اتوماسیون منجر به افزایش شخصی سازی ها در ایمیل می‌شود.

بخش‌بندی مهم خواهد بود

این فرآیند به معنی تقسیم یک بازار بزرگ همگن به بخش‌های کوچک براساس نیازهای مشابه را گویند. هدف انجام کارها منطبق بر انتظارات مشتریان است. در سال جدید تقسیم‌بندی برای بازاریابان ایمیل اولویت خواهد داشت و منجر به موفقیت کمپین‌های آن‌ها خواهد شد.

داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل ترافیک پیشرفته اجازه می‌دهدگروه‌‌ها با دقت هدف قرار گیرند. اگر شما بخش‌بندی‌ها را براساس جنسیت، گروه سنی، محل، سابقه خرید و یا ترکیبی از عوامل انجام دهید هدف قرار دادن دقیق منجر به ارائه ROI دقیق، نرخ کلیک بیشتر و درامد بیشتر خواهد شد.

موبایل یک ضرورت است

بازاریابان ایمیل دیگر نمی‌توانند از نفوذ تلفن همراه در عادات مصرف‌کنندگان چشم‌پوشی کنند. بنا به آمار جمع‌آوری شده از emailmonday:

نرخ بازشدن ایمیل‌ها در سه سال گذشته بیش از 180 درصد افزایش یافته است.

در اواخر سال 2014 بیش از نیمی(53 درصد) از تمام ایمیل‌ها از طریق تلفن همراه باز شد.

شصت‌ویک درصد از مصرف‌کنندگان در حال حاضر برخی از ایمیل‌های خود را بر روی دستگاه‌های تلفن همراه می‌خوانند.

شصت‌وهشت درصد از ایمیل‌ها برای حساب های جیمیل و یاهو در دستگاه های تلفن همراه ایجاد می‌شوند.

سی درصد از مصرف‌کنندگان منحصرا ایمیل‌های خود را در دستگاه های تلفن همراه می‌خوانند.

امسال طراحی ریسپانسیو و بازاریابی تلفن همراه یک استراتژی موفق در بازاریابی ایمیل خواهد بود. پیام‌های شما باید در همه‌ی بسترها قابل خواندن باشد در غیر اینصورت بدون این‌که خوانده شوند حذف خواهند شد.

بازاریابی ایمیل هنوز هم یک گام موثر در بازاریابی است.

روش‌های موثر بازاریابی دیجیتال می‌آیند و می‌روند، اما بازاریابی ایمیل یکی از سازگارترین و موثرترین روش‌ها برای همیشه است. به طور کلی بازاریابی ایمیل سالانه حدود 7 درصد رشد مداوم را نشان داده است. داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیل هوشمند می‌تواند بهترین گام برای کسب‌وکار کوچک شما در سال آینده باشد.

منبع: smallbiztrends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image