شغل های آنلاین پولساز جهان در سال ۲۰۲۰ از دیدگاه کارشناسان

شغل های آنلاین پولساز جهان در سال ۲۰۲۰ از دیدگاه کارشناسان

شغل های آنلاین پولساز جهان : همه‌ی ما دوست داریم شغلی داشته باشیم که بتوانیم از خانه‌ی خود به راحتی بصورت آنلاین کار کنیم؛ بخصوص در این دوران بحران کووید-۱۹، که کار کردن در بیرون خانه و میان مردم را بسیار سخت کرد‌ه است. اما اکثریت اطلاعات کافی از مشاغل آنلاین را ندارند.
مسلماً تمام شغل های آنلاین جهان، درآمد یکسان و فوق العاده بالایی ندارند. بنابراین، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را از پر درآمدترین شغل های آنلاین جهان مطلع کنیم تا عمل تصمیم گیری برای شما بسیار آسان تر و آگاهانه تر شود.
در این مقاله شغل های آنلاین پولساز جهان را معرفی خواهیم کرد.

لیست شغل های آنلاین پولساز جهان

در این لیست، ما برخی از پولسازترین شغل های آنلاین جهان را برای شما آورده و توضیح داده‌ایم. شما می توانید با توجه به میل باطنی خود و مهارت هایتان، یکی از آنها را دنبال کنید. علاوه بر آن، شما باید بررسی کنید که کدام شغل بیشتر از همه به نفع شماست. مانند هر شغل دیگری، شغل های آنلاین هم نیاز به پذیرفتن ریسک هایی دارند که در صورت موفقیت، می توانند درآمد قابل توجهی را به ارمغان آورند. همچنین، هرچه ریسک بالاتر باشد، پاداش آن نیز مسلماً بیشتر خواهد بود.

بنابراین، این شغل های آنلاین پولساز جهان را نادیده نگیرید و برای انتخاب بهترین مورد و موفقیت در آنها، تمام تلاش خود را بکنید.

 مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی

به هیچ وجه نمی توان رسانه های اجتماعی را نادیده گرفت. چرا که رسانه های اجتماعی، به سرعت دارند به یکی از مهمترین مسیر ها برای اتصال و فروش هر چیزی تبدیل می شوند. در حقیقت، موفق ترین کارآفرینان جهان به طور گسترده از پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام برای پرورش حس اجتماعی و رشد مخاطبان خود استقبال می کنند.

این یک روش عالی برای قرار دادن چهرۀ خود بر یک نام تجاری است، و تاجران از اهمیت آن نیز آگاه هستند. اما همه آنها مهارت استفاده از رسانه های اجتماعی بصورت کاربردی را ندارند. بیشتر صاحبان تجارت چنان مشغول تلاش برای ساخت تجارت خود هستند که از افراد متخصص دیگر برای رسانه های اجتماعی کمک می گیرند.

اگر در این بخش مهارت دارید، فارغ از اینکه در کجای دنیا هستید، این جزو یکی از پولسازترین شغل های برای کسب درآمد آنلاین است که می توانید دنبال کنید. علاوه بر آن، بسته به اینکه چقدر می توانید ترافیک را کنترل کنید و فروش را تحت تأثیر قرار دهید، اعتبار و حقوق شما نیز می تواند افزایش یابد.

متخصص سئو (SEO)

سئو و توانایی رتبه بندی کلمات کلیدی در مکانهای کاملاً رقابتی، مهارتی است که تعداد کمی از افراد از آن برخوردارند. با این حال، برای کسانی که می توانند این نوع مهارت را در خود توسعه دهند، درآمد قابل توجه و سخاوتمندانه‌ای در انتظار آنهاست. واقعیت این است که شرکت ها حاضرند مبلغ گزافی را پرداخت کنند تا بصورت ارگانیک در بالای SERP های گوگل قرار بگیرند.

با این حال، باید خود را برای تلاش بی وقفه آماده کنید. کسب رتبۀ بالا کار ساده‌ای نیست. این امر به ویژه در مورد کلمات کلیدی رقابتی صادق است. با این وجود، با تمرکز بر محتواهای پایان ناپذیر و عالی، و انجام کارها به روش صحیح و بدون به کارگیری تاکتیک های غیر قانونی (کلاه سیاه) که در نهایت می توانند باعث بن شدنتان شوند، موفق خواهید شد.

بهترین نکته در مورد این شغل پولساز آنلاین این است که این کار را می توان از هر جای دنیا بصورت آنلاین انجام داد.

مدیریت تبلیغات PPC

مدیریت تبلیغات کلیکی (PPC)، جزو یکی از صنایع عظیم و شغل های آنلاین پولساز جهان است. این کار همچنین می تواند هنگام یافتن و تلاش برای جذب مخاطبین هدف در زمانی که حداکثر تاثیر را داشته باشد، بسیار پیچیده‌ شود.

شرکت هایی وجود دارند که فقط به این کار خاص اختصاص داده شده‌اند. چه این کار را به عنوان یک آژانس آنلاین انجام دهید و چه به عنوان یک شرکت انفرادی، مدیر تبلیغات PPC شدن می تواند شغل پردرآمدی برای شما باشد. شما می توانید ۱۰-۲۰ درصد از هزینۀ تبلیغات را برای خود کسب کنید. اگر هم تبلیغات شما موثر واقع شوند، می توانید سود قابل توجهی از آن بدست آورید.

مدیریت تبلیغات کلیکی از پولسازترین شغل های جهان می باشد، پس اگر در مورد یادگیری آن جدی هستید، حتما آموزش های مربوط به آن را بیاموزید. در اینترنت، آموزش های رایگان زیادی وجود دارند که شما را مجبور به پرداخت هزینه نمی کنند، اما برخی از دوره های پولی ممکن است اطلاعات و بینش هایی را ارائه دهند که در جاهای دیگر به صورت رایگان نمی توانید پیدا کنید.

توسعه دهنده وب

توسعۀ وب، از آن شغل های آنلاین پولساز جهان است که اغلب بصورت آنلاین انجام می شود و درآمد قابل توجهی نیز به همراه دارد. یکی از خوبی های آن این است که به مکان یا هر عوامل محیطی دیگری وابسته نیست، بلکه به سادگی به مهارت و سرعت عمل شما بستگی دارد. این کار ممکن است زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد، اما درآمد حاصل از آن بسیار خوب است.

اگر به دنبال یادگیری توسعه وب هستید، حتما به سراغ دوره های حضوری یا آنلاین کاربردی مربوط به آن بروید. در ابتدا، ممکن است مجبور باشید برخی کارهای کم درآمد را برای تشکیل سابقۀ کاری انتخاب کرده و بازخورد دریافت کنید، چرا که این امکان را می دهد تا بعداً کارهای با درآمد بالاتری را بدست آورید.

منبع :‌ سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image