زیگ زیگلار : نویسنده، مدیر فروش و سخنران

زیگ زیگلار : نویسنده، مدیر فروش و سخنران

زیگ زیگلار : نویسنده، مدیر فروش و سخنران

زیگ زیگلار : نویسنده، مدیر فروش و سخنران

نام به انگلیسی: Zig Ziglar

محل و سال تولد: 6 نوامبر 1926، آلاباما، ایالات‌متحده آمریکا

آدرس وبسایت: http://www.ziglar.com

هیلاری هیلتون زیگ زیگلار یک نویسنده، مدیر فروش و سخنران انگیزشی متولد ایالات‌متحده آمریکا بود که در سال 1926 به دنیا آمده و نهایتاً در سال 2012 از دنیا رفت. وی در بخش جنوبی ایالت آلاباما به دنیا آمد و دهمین فرزند خانواده بود. در سال 1931، زمانی که وی پنج‌ساله بود که پدرش در شهر یازو از ایالت می سی سی پی به یک سمت مدیریت نائل شد و با نقل‌مکان خانواده به آن شهر وی بخش عمده کودکی خود را در آن منطقه پشت سر گذاشت. البته در سال بعد از این رویداد وی پدرش را براثر سکته از دست داد و دو روز بعد از خواهرش از دنیا رفت.

زیگلار جوان بخشی از جوانی خودش را در طی سالهای 1943 تا 1945 در طی جنگ جهانی دوم در ارتش ایالات‌متحده سپری کرد. هرچند که به‌طور عملی وارد جنگ نشد و در طی این سالها مشغول فعالیت آموزشی در یکی از برنامه‌های آموزشی ارتش بود که بر اساس آن در طی سالهای 1943 تا 1946 چیزی در حدود 125000 زبده برای ارتش تربیت شد.

وی در کارنامه حرفه‌ای و شغلی خودش در شرکت‌های مختلف سابقه فعالیت به‌عنوان فروشنده و مدیر فروش را داشت که ازجمله آنها می‌توان به چندین شرکت معتبر خودروسازی اشاره کرد که در برخی از آنها حتی تا سطح مدیریت ارشد سازمان هم پیش رفت. وی تا سال 2010 همچنان با سفر به نقاط مختلف دنیا مشغول اجرای سخنرانی‌های انگیزشی خود بود، هرچند که دریکی از سفرهای قبلی خودش براثر سقوط از روی پله با مشکلات مختلفی ازلحاظ حافظه روبرو شده بود.

وی در دوره فعالیت حرفه‌ای خودش بیش از 10 جلد کتاب در حوزه روانشناسی، بازاریابی و فروش نوشت که اغلب جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار می‌گرفت. ازجمله بهترین کتاب‌هایی که درزمینهٔ فروش به نگارش درآورده بود می‌توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

– اسرار زیگ زیگلار در نهایی کردن فروش (1982)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image