برترین ابزار تست سرعت وب سایت (برای موبایل و دسکتاپ)

برترین ابزار تست سرعت وب سایت (برای موبایل و دسکتاپ)

تست سرعت وب سایت : موضوع امروز ما برترین ابزار تست سرعت وب سایت (برای موبایل دسکتاپ) است. با ما همراه باشید.

زمان بارگیری و سرعت سایت عامل مهمی برای رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت شما و همچنین برای حفظ تجربه خوب کاربری است.

گوگل رسما اعلام كرد كه اگر زمان بارگیری وب سایت شما بسیار زیاد باشد، مجازات خواهید شد. واضح است که این قضیه کاملا جدی است!

من به شدت توصیه می کنم از یک پلاگین حافظه پنهان استفاده کنید و از CDN مانند MAXCDN یا BunnyCDN استفاده کنید. با این کار زمان بارگیری وب سایت شما کمتر می شود.

شما باید به طور مداوم زمان بارگیری صفحه وب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید سایت شما در امان از مجازات گوگل باقی خواهد ماند.

ما در این پست قصد داریم، چند مورد از بهترین (رایگان) ابزار های آنلاین که زمان بارگیری وب سایت در تلفن همراه یا دسک تاپ شما را بررسی می کنند و پیشنهاداتی در مورد بهبود می دهند، به اشتراک بگذاریم.

۲ سایت برای تست عملکرد وب سایت و زمان بارگیری آن

۱.تست موبایل GTMetrix

GTMetrix تست بارگیری سایت در موبایل را برای دستگاه های اندروید ارائه می دهد.

برای امتحان کردن این تست، شما باید یک حساب رایگان در سایت آن ها ایجاد کنید و از داشبورد می توانید گزینه “Chrome” را انتخاب کنید.

در حال حاضر، این ویژگی تلفن همراه در حال آزمایش نسخه بتا است و فقط دستگاه های اندروید را بررسی می کند. اما هنوز هم، این سایت یک نقطه شروع خوب برای تست عملکرد سایت تلفن همراه شما است.

اگر در حال حاضر طراحی رسپانسیو یا موبایلی ندارید، حداقل باید زمان بارگیری وب سایت خود را با سرعت کم(۲G یا ۳G) بررسی کنید.

Google PageSpeed Insights.2 (موبایل)

این یک ابزار رسمی از گوگل است و گرچه سرعت سایت تلفن همراه را به طور خاص آزمایش نمی کند، اما به عنوان یک ابزار تست عملکرد عمل می کند.

با استفاده ازGoogle PageSpeed ​​Insight ، همچنین پیشنهاداتی در مورد بهبود سرعت وب سایت تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. مواردی را نشان می دهد که مهم هستند، مواردی که نیاز به توجه دارند و مواردی که کامل هستند.

این ابزار بیشتر برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر شخصی را برای توسعه وب سایت خود استخدام کردید، عملکرد سایت خود را در اینجا آزمایش کنید و از توسعه دهنده خود بخواهید مشکلات کشف شده توسط این ابزار را برطرف کند.

۵ ابزار رایگان برای تست عملکرد سرعت وبسایت

بیایید با یکدیگر به سراغ ابزار های موجود در این لیست برویم:

Google Page Speed Insights tool.1 (دسکتاپ)

این ابزار رسمی تست سرعت صفحه توسط گوگل است. اخیراً با Lighthouse ادغام شده و اکنون نیز زمان واقعی بازدیدکننده برای بارگیری کامل وب سایت شما را نشان می دهد.

این ابزار، جداگانه نمره سرعت وبسایت برای تلفن همراه و دسکتاپ را نشان می دهد. داده هایی مانند First Contentful Paint ، اولین رنگ معنی دار به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را بفهمید.

Org.2

این یکی از ابزارهای تست زمان بارگیری وب سایت مورد علاقه من است زیرا زمان بارگیری از چندین مکان را به طور همزمان آزمایش می کند.

یکی از مهمترین جنبه ها در اینجا زمان بایت اول است که به شما می گوید چه مدت طول کشید تا محتوا برای شروع پردازش صفحه به مرورگر ارسال شود.

GTMetrix.3

این اولین وب سایتی است که من معمولاً توصیه می کنم. این صفحه وب شما را تجزیه و تحلیل می کند و تغییراتی را توصیه می کند که اگر می خواهید عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید، باید آن ها را اعمال کنید.

اجرای مجدد آزمون نیز توصیه می شود. گاهی اوقات افزونه های ذخیره می توانند کارهای خنده دار انجام دهند (مانند حذف ۶ ثانیه از زمان بارگذاری صفحه).

همچنین می توانید پلاگین GTMetrix WordPress <Link> را نصب کنید که به شما امکان می دهد زمان بارگیری وبلاگ خود را از داشبورد وردپرس خود بررسی کنید.

Pingdom.4

این یک وب سایت عالی دیگر است که زمان بارگیری صفحه شما را بررسی می کند و به شما یک نمای کلی از عملکرد کلی سایت شما می دهد.

این سایت به شما ایده خوبی در مورد عناصر موجود در صفحه شما می دهد که بارگذاری آن ها حداکثر زمان را می طلبد. می توانید نتایج را بر اساس پارامترهای مختلف مانند ترتیب لود، اندازه لود و غیره مرتب کنید.

Website speed test.5

این ابزار نیز، ابزار محبوب دیگری برای تست زمان بارگیری و عملکرد وب سایت شماست. بهترین قسمت این است که مکان های مختلفی را برای آزمایش ارائه می دهد و همچنین می توانید مرورگری را که می خواهید عملکرد وب سایت خود را آزمایش کنید، انتخاب کنید.

این هفت ابزار عالی هستند و اطلاعات مفیدی در مورد زمان بارگذاری کلی صفحه و نحوه کار در بهبود آن به شما می دهند.

توجه: زیاد در سرعت وسواس پیدا نکنید. درعوض، سعی کنید صفحه خود را زیر ۲-۳ ثانیه بارگیری کنید و مطمئن شوید که در حال ارائه نسخه بهینه شده برای موبایل از وب سایت خود نیز هستید.

 

منبع : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image