معرفی برترین پلاگین های چت وردپرس به همراه مقایسه آن ها (سال ۲۰۲۰)

معرفی برترین پلاگین های چت وردپرس به همراه مقایسه آن ها (سال ۲۰۲۰)

برترین پلاگین چت وردپرس : آیا می خواهید برخی از قابلیت های چت های زنده وردپرس را به وب سایت خود اضافه کنید؟ پس در ادامه بخوانید و بررسی های ما در مورد برخی از بهترین گزینه های افزونه چت وردپرس را مدنظر قرار دهید.

مرورگر اینترنت کاملا غیر شخصی به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ برای مبارزه با این احساس انزوا ، سعی کنید موارد شخصی زیادی را به وب سایت خود اضافه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید – برای شروع از نرخ تغییرات بسیار سالم تری برخوردار خواهید شد.

بیشتر وبلاگ نویسان مزایای استفاده از رویکرد شخصی را تشخیص می دهند. لحظه ای به وبلاگ مورد علاقه خود نگاهی بیندازید تا متوجه منظورمان شوید. حداقل شرط می بندیم که شامل فرم تماس ، آدرس ایمیل و پیوندهای پروفایل شبکه های اجتماعی باشد ، درست است؟

با این حال ، اگر شما می خواهید خودتان تا حد زیادی لمس شخصی را بدست آورید ، هیچ چیز مانند چت زنده عمل نمی کند.

چت زنده شما را قادر می سازد تا با رفع سریع مشکلات مشتری ، خدمات استثنایی به مشتری ارائه دهید. همچنین می تواند باعث تغییر بیشتر شود ، زیرا شما می توانید به درخواستهای فروش در زمان واقعی پاسخ دهید ، مقاومت خریدار را از بین ببرید و حضور اطمینان بخشی به انسان را فراهم کنید تا زمانی که مشتریان آماده بیرون آوردن کیف پول خود شوند.

برترین پلاگین های چت وردپرس

اگر می خواهید بدانید که چگونه چت زنده را به وب سایت وردپرس اضافه کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. امروز ، ما هشت مورد از بهترین افزونه های چت زنده برای وردپرس را به شما معرفی می کنم. لذت ببرید!

LiveChat

برترین پلاگین چت وردپرس
برترین پلاگین چت وردپرس

LiveChat یک راه حل چت زنده بسیار مفید است – همانطور که از نام آن پیداست – و این کار در ارائه به همه افراد در تصویر چیزی است که استفاده از آن بسیار آسان است. این مورد هم برای بازدیدکنندگان / مشتریان وب سایت شما و هم شما (نمایندگان شما) است.

در سمت مشتری ، LiveChat با یک باکس چت زیبا در پایین صفحه به استقبال مردم می آید. این باکس همیشه در معرض دید است و فقط با یک کلیک قابل دسترسی است. سپس ، پس از انجام مکالمه ، مشتریان شما می توانند بازخورد یا فیدبک بگذارند و تجربه ای را که با نماینده شما داشتند درجه بندی کنند. آنها همچنین می توانند از طریق دکمه های اشتراک گذاری جاسازی شده در باکس چت ، در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را اعلام کنند.

ویژگی های LiveChat

  • به عنوان مثال ، شما می توانید مستقیماً با مشتریان درگیر شوید (به جای اینکه منتظر باشید تا آنها با شما تماس بگیرند). با برداشتن اولین قدم به سمت مکالمه ، احتمال اینکه مشتری قصد دارد با یک تجربه مثبت از گفتگو با شما بیرون برود را افزایش می دهید.
  • می توانید پنجره چت را شخصی سازی کنید.
  • شما می توانید همه مکالمات را از یک داشبورد کنترل کنید – حتی اگر LiveChat را در بیش از یک سایت تنظیم کرده باشید.
  • هر تعامل مشتری با حلقه های رنگارنگ مشخص می شود که فرد چه مدت منتظر مانده است (این به شما امکان می دهد سریعتر واکنش نشان دهید) مشخص شده است.
  • شما تاریخچه کامل چت های قبلی را دریافت می کنید.
  • آنها برای هر کاربر جدید یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان ارائه می دهند ، اما اگر در اینجا در LiveChat ثبت نام کنید می توانید یک دوره تمدید ۳۰ روزه اختصاصی دریافت کنید.

افزونه وردپرس LiveChat به شما امکان می دهد سایت خود را به راحتی با راه حل آنها ادغام کنید. پنجره چت نیز دوستانه و ساده است. اما بدانید که قیمت گذاری ممکن است بسته به تعداد نمایندگان تیم شما متفاوت باشد.

Sendinblue

برترین پلاگین چت وردپرس
برترین پلاگین چت وردپرس

این آخرین راه حل به خودی خود یک افزونه چت زنده وردپرس نیست ، اما با این وجود ترکیب آن با سایت شما بسیار آسان است. شما در اصل یک کد جاسازی شده ساده دارید که می توانید آن را در پاورقی سایت خود قرار دهید (این کار از طریق WordPress Customizer انجام می شود).

دلیل اصلی استفاده از Sendinblue در اینجا این است که این گزینه جایگزین جالبی برای آن دسته از دارندگان سایت است که به دنبال ابزاری چند منظوره هستند که علاوه بر چت زنده از پس آن برآید.

Sendinblue بیشتر به دلیل ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل شناخته می شود که با غول های موجود در بازار برابری می کنند. اما شاید نقطه قوت اصلی آن این باشد که شما می توانید از Sendinblue برای جایگزینی تعداد انگشت شماری از ابزارهای دیگر ، همه در یک پکیج استفاده کنید.

Sendinblue به شما اجازه می دهد:

  • ارسال خبرنامه و پخش ایمیل
  • اتوماسیون بازاریابی ایمیل را تنظیم کنید
  • از طریق Sendinblue’s SMTP ایمیل ارسال کنید
  • تبلیغات فیس بوک را تنظیم و مدیریت کنید
  • صفحات لندینگ را بسازید
  • ارسال پیام کوتاه((sms

Sendinblue یک راه حل عالی برای کسانی است که می دانند به هر حال نیاز به تهیه ابزاری برای رسیدگی به همه موارد بالا دارند ، پس چرا این کار را فقط با استفاده از چند ابزار انجام نمی دهید؟

نسخه Sendinblue که به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های فوق را می دهد از ۶۶ دلار در ماه شروع می شود که می توانید حداکثر ۱۲۰،۰۰۰ ایمیل در ماه برای آن ارسال کنید.

Olark

Olark یک راه حل چت زنده کاملاً برجسته است. گرچه این یک نمونه ایده آل از افزونه های چت زنده وردپرس به خودی خود نیست ، اما می تواند به راحتی از طریق یک ابزارک مفید با وب سایت وردپرس شما تلفیق شود.

در واقع ، شما یک قطعه کد را مستقیماً از اولارک دریافت می کنید ، سپس می توانید هر کجا که بخواهید آن را تعبیه کنید.

ویژگی های Olark

  • در ابتدا ، گزارش های چت دریافت می کنید – می توانید فرکانس چت ، پاسخگویی اپراتور و رضایت مشتری را ردیابی کنید.
  • ادغام CRM وجود دارد – با Salesforce ، Highrise ، Nutshell و CRM های دیگر.
  • می توانید قوانینی تنظیم کنید تا باکس چت مخفی شود و نمایش داده شود، به طور خودکار پیام ارسال شود و چت به بخشهای خاص اختصاص یابد.
  • ادغام میزگرد – با Groove ، com ، Zendesk و موارد دیگر.
  • می توانید اپراتورهای خود را براساس تیم ، مانند یک تیم فروش و تیم پشتیبانی گروه بندی کنید.
  • می توانید تاریخچه چت و متن دقیق گفتگوها را جستجو کنید.
  • ببینید بازدیدکنندگان در سبدهای خرید خود چه چیزی دارند تا پاسخ آگاهانه تری به شما بدهند و فروش را سریعتر تعطیل کنند.
  • ویژگی برچسب سفید – مارک تجاری Olark را حذف کنید.

هر باکس مکالمه چت تفصیلی از فعالیت شخص (مشتری شما) در سایت شما دارد. می توانید ببینید که در کدام صفحات بوده اند و در این صفحات چه کاری انجام داده اند. و پس از پایان صحبت ، مشتری می تواند نظرات و امتیازات خود را ترک کند. اما این تنها نوک کوه یخ است ، زیرا اولارک واقعاً چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، به خصوص اگر اصطلاحاً نیازهای چت زنده شما کمی پیشرفته تر باشد.

(Zendesk Chat (formerly Zopim Live Chat

Zendesk Chat یکی از محبوب ترین سرویس های چت زنده است که در اختیار کاربران وردپرس قرار دارد. به لطف یک افزونه اختصاصی وردپرس که به صورت رایگان از مخزن رسمی در دسترس است ، به راحتی نصب می شود. جعبه های گفتگوی Zopim با طرح بندی و تم های زیبا و قابل تنظیم ، از شیک ترین مواردی هستند که می توانید پیدا کنید.

برای پاسخ به پیام های بازدید کننده ، به سادگی به داشبورد Zopim خارجی دسترسی پیدا کنید – اگر می خواهید به چت های موجود در حین حرکت دسترسی داشته باشید ، می توانید یک برنامه اختصاصی Android یا iPhone را نیز نصب کنید. داشبورد مملو از معیارهای حیاتی است که به شما امکان می دهد عملکردهای چت را مرور کنید ، تاریخچه گپ را ردیابی کنید و در مورد بازدید کنندگان خود را به صورت بلادرنگ بیاموزید.

اشتراک رایگان با Zendesk Chat به یک عامل چت این امکان را می دهد تا چت های نامحدود را اداره کند ، هرچند فقط به یک بار محدود می شود. اگر وب سایت شما کوچک است ، ممکن است این افزونه چت زنده کافی باشد.

اگر می خواهید آنرا ارتقا دهید ، دسترسی حق بیمه از ۱۴ دلار در ماه شروع می شود. این ویژگی همچنین ویژگی های جالب دیگری مانند راه اندازهای چت را باز می کند – راه اندازهای چت به شما امکان می دهد شرایط خاصی را برای راه اندازی خودکار باکس چت مشخص کنید ، مانند بازدید کننده ای که بیش از یک دقیقه در یک صفحه گیر کرده باشد.

Tidio Live Chat

Tidio Live Chat یکی از ساده ترین افزونه های چت زنده برای راه اندازی است – به سادگی افزونه را فعال کنید و آماده راه اندازی باشید. باکس های چت در سه طرح ارائه می شوند که می توانند کاملاً متناسب با برند تجاری شما رنگی شوند.

گفتگوها از یک تب Tidio Chat انجام می شود که از داشبورد وردپرس شما قابل دسترسی است. همچنین می توانید با نصب یک برنامه دسک تاپ ، iOS یا Android اختصاصی ، گپ ها را مدیریت کنید.

اگر به هر دلیلی قادر به چت کردن نیستید ، پیام های آفلاین مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شوند. به همین ترتیب ، اگر بازدید کننده ای از چت خارج شود ، می توانید مکالمه را از طریق ایمیل ادامه دهید.

نسخه رایگان Tidio به شما امکان می دهد یک نماینده و یک چت باز داشته باشید، بدون هیچ محدودیت دیگر. عوامل اضافی از ۱۶.۸۰ دلار در ماه اضافه می شوند ، که همچنین چت های همزمان نامحدود و پیام های خودکار را امکان پذیر می کند.

Live Chat Unlimited

اگر هزینه های ماهانه را با افزونه های چت زنده جبران می کنید ، به دنبال Live Chat Unlimited نباشید. با هزینه ۷۵ دلار از CodeCanyon در دسترس است.

چت ها به طور کامل از داشبورد وردپرس انجام می شوند – ایده آل است اگر بیشتر روز را وارد سیستم شوید. باکس های چت ساده اما موثر هستند و برای آنها شخصی سازی می شود دو رنگ دارند.

در هر زمان می توانید تعداد نامحدود مکالمه را مدیریت کنید ، به علاوه چندین اپراتور می توانند به همان پرسش پاسخ دهند. اگر همه اپراتورها آفلاین باشند ، باکس چت با یک فرم تماس جایگزین می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند مستقیماً سؤالات خود را از طریق ایمیل ارسال کنند.

Formilla Live Chat

Formilla یک راه حل عالی چت زنده برای فرمیوم است. اگر وب سایت شما از تعداد متوسط بازدید برخوردار است ، می توانید Formilla را به صورت رایگان امتحان کنید – بسته رایگان اجازه می دهد تا یک نماینده ، یک چت همزمان و حداکثر ۳۰ چت در ماه داشته باشید که همه از طریق رابط سفارشی Formilla اداره می شوند.

برای کسانی که به دنبال افزونه های چت زنده هستند که می توانند میزان صدا را کنترل کنند ، ۳۰ چت در ماه برای همه کافی نیست ، بنابراین بیشتر شما باید آن را ارتقا دهید. برای یک نماینده که چت های نامحدود را اداره می کند ، باید ۱۱.۹۹ دلار در ماه با قیمت مناسب دریافت کنید.

کاربران ممتاز می توانند از طریق برنامه های Android یا iOS و همچنین رابط Formilla به چت ها دسترسی پیدا کنند. کاربران Premium همچنین می توانند از باکس های چت قابل تنظیم و نظارت بر بازدیدکنندگان در زمان واقعی بهره مند شوند.

سایر ویژگی های چشمگیر شامل چت فعال ، فرم های ایمیل آفلاین و صف چت برای زمانی که اپراتورها مشغول رسیدگی به سؤالات دیگر هستند.

Pure Chat

Pure Chat یکی از افزونه های چت زنده مورد علاقه ما به دلیل وجود باکس های چت زیبایی که در آن ساخته شده است. هر قسمت از باکس چت می تواند با رنگهای نامحدود ، انیمیشن های چشم نواز و تصاویر سفارشی سفارشی شود.

فراتر از اینکه از لحاظ ظاهری دلنشین است ، Pure Chat همچنین یک ابزار گفتگوی زنده بسیار توانمند است. عملکرد شامل تجزیه و تحلیل قدرتمند ، مدیریت چند چت ، و عوامل فعال چت است.

همچنین می توانید زمان آنلاین بودن عملکرد چت زنده را برنامه ریزی کنید – و وقتی آفلاین است ، باکس چت زنده شما به هر لیست ایمیل MailChimp بر اساس فرم انتخاب شما به آن تبدیل می شود.

نسخه رایگان Chat Pure حداکثر تا ۱۵ چت در ماه به عنوان هدیه اعطا می شود. اگر بیش از این می خواهید ، برنامه ها از ۳۹ دلار در ماه شروع می شود که شامل چهار کاربر و چت نامحدود است. گفتگوها از طریق داشبورد Pure Chat یا برنامه های تلفن همراه انجام می شود.

افکار نهایی در مورد چت زنده وردپرس

برترین پلاگین های چت وردپرس : با جمع آوری هشت مورد از بهترین افزونه های چت زنده برای وردپرس ، می توانید نتیجه گیری کنید و از آنجا که بیشتر پلاگین های گفتگوی زنده ویژه شامل نوعی برنامه رایگان است ، هیچ بهانه ای نخواهید داشت که یکی را امتحان کنید!

آیا تا به حال از پلاگین چت زنده استفاده کرده اید و از آن راضی بودید؟ در قسمت نظرات در پایین ما را از آن آگاه سازید!

پایان

امیدواریم مطالب گفته شده برایتان سودمند باش و به شما در انتخاب پلاگین چت سایت وردپرس تان کمک کند.

 

منبع برترین پلاگین چت وردپرس : سایت کلاته 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image