یک تغییر بنیادی در استفاده از پیامک

یک تغییر بنیادی در استفاده از پیامک

یکی ویژگی های نهفته در نرم افزار crm یک پنل پیامک قدرتمند است، این پنل تمامی ویژگی های مورد نیاز شما را در بخش پیامک در اختیار شما قرار می دهد
اما سی آر ام می خواهد با یک ایده جدید یک تغییر بنیادی جدی در استفاده از پیامک توسط کسب وکارها ایجاد کند

امروزه پیامک یک ابزار کارا در تعاملات تجاری ست، شما ایمیل مشتری را برای اجتناب از غلط املایی از طریق پیامک دریافت می کنید، قیمت را از طریق پیامک ارسال می کنید، پیغام های یادآوری، اتفاقات مهم و …

در نرم افزار crm  هر مشتری در هنگام افزوده شدن به یک کارمند فروش تعلق می گیرد و از آن پس مسئول تعامل با آن مشتری آن شخص خواهد بود، ایده سی آر ام در حوزه پیامک خیلی ساده است، اگر مشتری به شماره پیامکی شما یک متن ارسال کنند، دیدار به مسئول آن مشتری اطلاعیه داده و به آن مسئول اجازه می دهد که با یک رابط کاربری خیلی ساده به آن پیامک پاسخ گوید، علاوه بر این تمام پیامک های ارسالی و دریافتی را در پرونده مشتری آرشیو می نماید.
در بعضی های از کسب وکارها مثل آژانس های مسافرتی این ویژگی بسیاری از مشکلات فعل را در تعاملات با مشتری حل خواهد کرد، مشتری بلیط ساعت ۹ شب درخواست کرده و بلیط ۷ صبح برایش اخذ شده است؟ چه کسی مقصر است؟ حافظه ها مدد نمی دهد، راه حل کجاست، کافی ست تمام تعاملات از طریق پیامک با مشتری انجام شده و به صورت اتوماتیک در پرونده مشتری ثبت شود

 

نظر شما چیست ؟ این ویژگی سی آر ام  آیا در سازمان شما کاربرد دارد؟

 

منبع : سایت دیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image