به عنوان نویسنده بخش فناوری درآمد کسب کنید

به عنوان نویسنده بخش فناوری درآمد کسب کنید

نوشتن مقالات فناوری : با وابستگی جهان برای کسب اطلاعات از طریق اینترنت ، فرصت های بسیاری برای کسب درآمد به عنوان یک نویسنده فن آوری آنلاین (نوشتن مقالات فناوری) وجود دارد. دانش آموزان و توسعه دهندگان هر دو مقالات فنی را در مورد یک موضوع فنی یا دستورالعمل های مربوط به توسعه نرم افزار جستجو می کنند.

در اینجا لیستی از وب سایت ها و سیستم عامل ها وجود دارد که می توانید به عنوان نویسنده فناوری در آن ها ثبت نام کنید و با انتشار مقالات درآمد کسب کنید:

وب سایت هایی که برای نوشتن مقالات فناوری به شما پول می دهند

1- Digital ocean
2- Git lab
3- sitepoint
4-Geek for geeks
5- linode
6-plesk
7-Auth0
8- Caster.io

دانش فنی بالاترین جایگاه را در بین متخصصان امروز دارد. با پیشرفت های بسیار زیاد در زمینه توسعه نرم افزار / موبایل ، تعداد بیشتری از افراد شروع به فراگیری این رشته کردند. می توانید از دانش خود برای نوشتن و انتشار آموزش های مفید استفاده کنید. چه خوب است که به خاطر مشارکت های خود پاداش هم خواهید گرفت.

وب سایت هایی که برای نوشتن مقالات فناوری به شما پول می دهند

در اینجا لیستی از وب سایت ها و سیستم عامل ها وجود دارد که می توانید به عنوان نویسنده فناوری در آن ها ثبت نام کنید و با انتشار مقالات درآمد کسب کنید:

۱- Digital ocean

Digital ocean با محصولات و خدمات مرتبط با فضای ابری سرو کار دارد و به نویسندگانی نیاز دارد که بتوانند آموزشهای مربوط به موضوعات  DevOps و Cloud را آموزش دهند. به عنوان نویسنده ، وظیفه شما نوشتن آموزش های مربوط به توسعه نرم افزار و محاسبه فضای ابری و موضوعات مرتبط خواهد بود. همچنین می توانید در مورد موضوعات توسعه یافته سیستم مانند Docker ، Terraform و CI / CD مقاله بنویسید.

Digital ocean  یکی از بهترین بسترها برای نوشتن مقاله توسط نویسندگان مقالات را فراهم کرده است و به نویسندگان در هر مقاله ۳۰۰ دلار ، برای مقالات پیچیده تر ۴۰۰ دلار پیشنهاد می کند.

نوشتن مقالات فناوری
نوشتن مقالات فناوری

برای اینکه بتوانید برای Digital ocean بنویسید ، ابتدا بخشی از برنامه نوشتن آنها شده اید. شما ملزم به ارائه رزومه خود هستید که توسط تیم تحریریه ارزیابی می شود و سپس به مراحل بعدی راه می یابید.

Digital ocean پول نویسندگان خود را از طریق paypal پرداخت می کند. آنها برای هر مقاله حدود ۳۰۰ دلار – ۴۰۰ دلار پرداخت می کنند.

۲-  Git lab

Git lab به  نویسندگان  با  تجربه  و خبره اجازه می دهد تا مقاله هایی در رابطه با مباحث فنی ، پروژه ها و ایده هایی مانند توسعه نرم افزار بنویسند. مقالات در پست های Github منتشر میشود.

می توانید هر موضوعی را حتی موضوعی کاملاً جدید را برای نوشتن در بستر مقاله نویسی lab git انتخاب کنید. پس از تصمیم گیری در مورد این موضوع ، می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و مقاله خود را با توضیحی واضح از مقاله خود ارسال کنید.

مقاله شما از نظر گرامر و همچنین سبک نوشتار ارزیابی خواهد شد. اگر در ارزیابی موفق شدید  و دستورالعمل آن ها را به خوبی رعایت کردید ، مقاله شما منتشر می شود.

نوشتن مقالات فناوری
نوشتن مقالات فناوری

 

می توانید هر موضوعی را حتی موضوعی کاملاً جدید را برای نوشتن در بستر مقاله نویسی lab git انتخاب کنید. پس از تصمیم گیری در مورد این موضوع ، می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کرده و مقاله خود را با توضیحی واضح از مقاله خود ارسال کنید.

نویسندگان می توانند در هر پست تا ۲۰۰ دلار درآمد کسب کنند.

۳- sitepoint

Sitepoint مطالب آموزنده ای را در وبلاگ خود ارائه می دهد و به دنبال نویسندگانی است که می توانند محتوای جالبی را تولید کنند که مورد توجه بازدید کنندگان باشد. این وبلاگ موضوعات ماهانه ای را برای نوشتن مقاله توسط نویسندگان خود ارائه می دهد. بازخورد ها ، مشکلات ، عملکرد وب و تجزیه و تحلیل برخی از مباحثی است که  sitepoint مقاله هایی را  درباره آن ها منتشر کرده است.

شما می توانید علایق خود را در فرم نیاز ها ذکر کنید  سپس نویسندگانی هستند که مایل به نوشتن درباره همان موضوع هستند. شرط لازم برای همکاری این است که ۴۰  محتوا را در یک ماه تولید کنید. همچنین می توانید آموزش های HTML و CSS  را نیز بنویسید.

Sitepoint به نویسندگان خود ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار برای آموزش پول میدهد.

۴-Geek for geeks

Geeks for geeks یک وبلاگ آموزشی است که پست های مرتبط با موضوعات علوم رایانه ، دوره های علوم رایانه و کمک به مصاحبه IT را منتشر می کند. آنها به متخصصان علوم رایانه اجازه می دهند تا از دانش فنی خود برای کمک به دانشجویان و جویندگان مشاغل فناوری اطلاعات استفاده کنند.

می توانید برای همکاری با یک تیم حرفه ای اقدام کنید. برای عضویت در تیم ، باید رزومه خود را از قبل ارسال کنید. اگر انتخاب شوید و برای مدت زمانی کار کنید ، حتی می توانید به تیم حرفه ای آنها بپیوندید.

نوشتن مقالات فناوری
نوشتن مقالات فناوری

 

میزان پرداختی ها توسط این شرکت هنوز در وب سایت ها درز پیدا نکرده است.

می توانید برای همکاری با یک تیم حرفه ای اقدام کنید. برای عضویت در تیم ، باید رزومه خود را از قبل ارسال کنید. اگر انتخاب شوید و برای مدت زمانی کار کنید ، حتی می توانید به تیم حرفه ای آنها بپیوندید.

۵- linode

Linode یک پلتفرم منبع آزاد برای توسعه دهندگان در فضای ابری است. این شرکت به دنبال نویسندگان دارای دانش فنی در زمینه موضوعاتی از قبیل socket.io ، سرورهای بازی ، دیتابیس NoSQL ، openChange و webRTC است.

لینود به نویسندگانی نیاز دارد که  آموزش ها و راهنماهای مربوط به این حوزه و همچنین در مورد استفاده از لینوکس و فضای ابری را تولید کنند. آنها برای هر آموزش ۳۰۰ دلار پرداخت می کنند.

اگر علاقه  به تولید محتوا برای آنها دارید می توانید فرم درخواست را پر کنید. بعد از درخواست به همکاری با آن ها ، رزومه کاری که توسط شما برای آن ها ارسال شده است بررسی می شود. طرز آموزش شما باید مشابه آموزشهای قبلی منتشر شده در وب سایت باشد.

لینود پول نویسندگان خود را از طریق paypal پرداخت می کند. نرخ پرداختی آنها ۳۰۰ دلار در ازای هر آموزش است.

۶-plesk

پلسک به نویسندگان توصیه می کند اطلاعات مرتبط با مباحث فنی مانند DevOps و توسعه وب را به اشتراک بگذارند و از طریق آن درآمد کسب کنند. برای انتشار مقاله خود در Plesk ، لزوماً نباید فردی حرفه ای در این زمینه ها باشید.

کار شما می تواند از مقاله نویسی گرفته تا تولید راهنما و آموزش باشد. نوشتن در پلسک این امکان را به شما می دهد که مطالب خود را با خوانندگان در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و از طریق آن درآمد کسب کنید. شما می توانید مقاله خود را در وب سایت پلسک  با پر کردن فرم آنها در بخش تولید محتوا ارسال کنید.

پلسک برای هر مقاله ۵۰ دلار ، برای مقاله بالاتر از ۱۰۰۰ کلمه با یک فیلم ۱۰۰ دلار ، ۲۰۰ دلار برای مقاله هایی که بیش از ۱۵۰۰ کلمه به همراه یک فیلم ۳ دقیقه ای را شامل میشود پرداخت می کند.

۷-Auth0

Auth0 یکی پلتفرم هایی است که وظیفه تأیید اعتبار و مجوز را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد. آنها اشتیاق دارند که دانش فنی خود را با جهان به اشتراک بگذارند و به همین دلیل است که نویسندگان خبره ای را استخدام می کنند تا برای آنها کار کنند.

شما باید مقالاتی جامع و راهنماهایی را با زبان های مختلف برنامه نویسی یا هر فناوری اطلاعات بنویسید تا خوانندگان بدانند چگونه می توانند از تکنیک های نوین توسعه استفاده کنند. مقالات مربوط به node Js ، جاوا ، ruby on rails ASP.net core ، پایتون اولویت اصلی  آن ها است.

شما می توانید اطلاعات خود و مقاله تان  را از طریق فرم در وب سایت ارسال کنید و پس از آن auth0 بازخورد و ویرایش تخصصی را در مورد آن مقاله به شما ارائه می دهد.

شما باید مقالاتی جامع و راهنماهایی را با زبان های مختلف برنامه نویسی یا هر فناوری اطلاعات بنویسید تا خوانندگان بدانند چگونه می توانند از تکنیک های نوین توسعه استفاده کنند.

Auth0 در هر مقاله ۳۰۰ دلار به شما پرداخت می کند.

 

۸- Caster.io

Caster.io یک بستر برای توسعه دهندگان اپلیکیشن است و هم اکنون وظیفه آموزش و مقاله نویسی را بر عهده دارد.

از شما خواسته خواهد شد تا تصاویر ، نمودارها و همچنین کدی که برای اجرای برنامه لازم است را به آن ها بدهید. نویسندگان باید هر دو ماه یک آموزش بنویسند.

همچنین مهم است که شما یک توسعه دهنده خبره باشید و از دانش کافی درباره موضوع خود برخوردار باشید. می توانید در مورد موضوعات زیر بنویسید:

Android، Kotlin، iOS، React native، Flutter یا Block chain. روند کار بسیار ساده است. شما باید فرم درخواست موجود در لینک را برای آن ها ارسال کنید.

مقاله برای ارزیابی دانش ، دقت گرامری شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. Caster.io برای هر مقاله مبلغی را پرداخت می کند و همچنین به نویسندگان این امکان را می دهد تا از محتوای caster.io به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین می توانید برای شغل های تهیه کنندگی فیلم و ویرایشگر فنی اقدام کنید.

Caster.io  پول  نویسندگان خود در آغاز هر ماه به آن ها پرداخت می کند. در حال حاضر نرخ پرداختی آن ها نا معلوم است.

 

منبع : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image