درآمد اینترنتی و اینستاگرامی از طریق مشاوره تحصیلی

درآمد اینترنتی و اینستاگرامی از طریق مشاوره تحصیلی 

درآمد اینترنتی از مشاوره تحصیلی : فکر می کنید چقدر دانش آموزش پشت کنکوری داریم ؟! امسال تعداد داوطلبان کنکور چقدر است ؟ اگر نگاهی به آمار تعداد داوطلبان کنکور سال جدید و سال های گذشته نگاه کنید، شاهد میلیون داوطلب خواهید بود. بله هر ساله میلیون ها دانش آموز در آزمون کنکور شرکت می کنند و این یک فرصت بی نظیر برای شما می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره ی درآمدزایی از مشاور اینترنتی صحبت کنیم. با ما باشید.

چرا ایده مشاوره کنکور؟

بالاتر اشاره کردم که هر ساله میلیون ها دانش آموزش در آزمون بزرگ کنکور شرکت می کنند. خیل عظیمی از این داوطلبان از کتاب ها راهنما و پکیج های آموزشی موسسات مختلف استفاده می کنند. کتاب راهنما مانند گاج یا هر کتاب دیگری … و یا موسسات کنکوری که در زمینه تولید فیلم های آموزشی دروس مختلف ، با جمع بندی مباحث کنکور دانش آموزان زیادی را به سمت خود جذب می کنند.

برخی از موسسه کنکوری در ایران

  • قلم چی
  • حرف آخر
  • کنکور آسان است
  • ونوس
  • مدرسان شریف
  • و …

اگر در رابطه با کنکور و این موسسه های کنکوری آشنایی داشته باشید، کافیست نگاهی به درآمد آنها بیندازید. فروش فوق العاده عالی و بی نظیری دارن و بازاریابان زیادی را به سمت خود جهت افزایش فروش جذب کرده اند.

موسسه کنکور یا مشاوره کنکور

حتما شما هم می دانید که راحت نمی توان یک موسسه ثبت کرد. اگر شما در ابتدای راه هستید ابتدا باید با مشاوره کنکور فعالیت خود را آغاز کنید. با استارت کار مشاوره کنکور شما به مرور پیچ و خم کار را متوجه خواهید شد. به اصطلاح فوت کوزه گری این زمینه دستتان خواهد آمد. به همین دلیل حتما باید از مشاوره آغاز کنید. البته اگر سرمایه کلان دارید و قصد دارید به صورت تیمی فعالیت کنید، قادر خواهید بود اقدام به ثبت موسسه کرده و در کمترین زمان ممکن بیشترین درآمد را داشته باشید.

مشاور کنکور کیست؟

مشاوره به شخصی گفته می شود که در زمینه های خاصی تخصص دارد. برای مثال یک شخص در زمینه دروس ریاضی تخصص لازم را دارد، دانش آموزانی که با این مشاور تماس می گیرند، سوالاتی مثل نحوه برنامه ریزی، برنامه مطالعاتی ، آزمون ، سوال درباره محصولات موسسه های کنکوری …. می کنند. پس اگر شما دانش خیلی کمی هم در این زمینه داشته باشید، باز هم قادر خواهید بود این کار را استارت بزنید.

نحوه راه اندازی سایت کنکور برای خدمات مشاوره

یک نام برند خوب و مناسب برای خودتان انتخاب کنید. هر کسب و کاری باید نام مخصوص به خودش را داشته باشد. پش شما هم باید به یک اسم خوب فکر کنید. اسمی که برای نام تجاری خود انتخاب می کنید باید مربوط به این زمینه کاری باشد.برای شروع کار اگر می خواهید سایت داشته باشید، باید یک وب سایت برای زمینه فعالیت خود طراحی کنید. اینگه میگم اگر می خواید سایت داشته باشید !! یعنی شما می تونید بدون سایت هم از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا پیام رسان تلگرام هم خدمات مشاوره کنکور آنلاین را ارائه دهید. اما پیشنهاد می کنم حتما سایت بزنید. اگر شما سایت داشته باشید می توانید در کنار سایت از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و پیام رسان ها فعالیت خود را گسترش داده و از آنها نیز بهره کافی را ببرید.

بعد از پیاده سازی سایت کنکوری شما باید ابتدا اگر آشنا دارید که نیازی نخواهد بود، اما اگر آشنایی ندارید باید رشته های تحصیلی مختلف را بررسی کنید. بهترین رشته های تحصیلی که اکثر موسسه روی آن تمرکز دارند رشته ریاضی و تجربی می باشد. پس شما هم می توانید روی این دو وقت بزارید.

توجه داشته باشید پیشنهاد می کنیم ابتدا از یک رشته مثلا ریاضی فعالیت را آغاز کنید. بعد از اینکه توانستید بخش های مربوط به ریاضی را در سایت پوشش دهید می توانید موارد مربوط به رشته تجربی را نیز به سایت خود اضافه کنید.

اجرایی کردن

راه اندازی یک سایت ساده با چند صفحه معمولی برای این کار مناسب نیست. شما باید در رابطه با این زمینه کاری داخل سایت مطالب و مقالات مختلفی منتشر کنید که سبب جذب دانش آموزان به سمت سایت شما شود. مثلا درباره اخبار کنکور مطالبی را در سایت منتشر کنید. رازهای موفقیت در کنکور، برخی از روش های خودتان برای مشاوره را به صورت نمونه قرار دهید، فیلم های انگیزشی در زمینه کنکور را نیز داخل سایتتان قرار دهید.

تمامی موارد بالا سبب جذب مخاطب و مشتریان که همان دانش آموزان و داوطلبان کنکور هستند می شود. حتی شما باید چند ماه به صورت رایگان فعالیت خود را پیش ببرید تا در بین داوطلبان کنکور منبعی معتبر شناخته شوید.

سئو و بهبود جایگاه در گوگل

همانطور که می دانید یکی از مراحل فعالیت اینترنتی و البته مهترین مورد برای هر کسب و کاری ظاهر شدن در نتایج اول موتورهای جستجو مثل گوگل می باشد. اگر شما بتوانید در زمینه خودتان به لینک یک برسید واقعا به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده و باید منتظر سرازیر شدن پول به حساب خود باشید.

میزان سرمایه لازم

سرمایه اولیه برای راه اندازی سایت مشاوره کنکور آنلاین تنها در ابتدای کار مربوط به هزینه های طراحی سایت می باشد. این مورد بستگی به دانش شما دارد ، اگر در رابطه با طراحی کردن سایت آشنایی داشته باشید می توانید بدون هیچ هزینه ای سایت خود را پیاده سازی کنید. اما اگر دانش کافی در این زمینه را ندارید می توانید از طریق شرکت هایی که این خدمات را ارائه می کنند اقدام کنید.

بقیه مسیر بعد از طراحی سایت، فعالیت سخت کوشانه شما می باشد که بتوانید به جایگاه مناسبی دست پیدا کنید. اگر شما سرمایه در دست دارید می توانید با تبلیغات در وب سایت های مختلف که به زمینه کاری شما ارتباط دارند در کمترین زمان ممکن دانش آموزان کنکوری را به سمت سایت خود بکشانید. اگر هم هیچ سرمایه ای بجز هزینه های طراحی سایت ندارید اصلا نگران نباشید، درست است کمی کار سخت تر می شود اما امکان پذیر است.

تخصص لازم

در رابطه با تخصص هم اشاره مختصری بالاتر داشتم. اگر شما خودتان فرد تحصیل کرده ای هستید بی شک به راحتی از پس این کار برمیاید. اگر هم هیچ دانشی در زمینه کنکور و رشته های تحصیلی ریاضی و تجربی ندارید، کافیست چند روز وقت گذاشته و به خوبی آنها را بررسی کنید. با از شخصی که در این زمینه آشنایی دارد برای همکاری روی سایت صحبت کنید.

شما می توانید با ایده مشاوره کنکور آنلاین در صورت نداشتن تخصص از دوستان و آشنایان خودتان که در این زمینه آشنایی لازم را دارند استفاده کنید. یک تیم چند نفره تشکیل داده و به صورت گروهی کار مشاوره را پیش ببرید. فعالیت گروهی بهتر از فعالیت تک نفره می باشد.اگر قصد دارید به تنهایی در این زمینه هم فعالیت کنید باز مشکلی نخواهد داشت. فقط باید به آچار فرانسه تبدیل شده و همه کارها را خودتان انجام دهید.

روش های کسب درآمد از سایت کنکوری

و اما می خواهیم درباره روش هایی که می توان از یک سایت کنکوری درآمدزایی کرد را با هم بررسی کنید. روش های مختلفی بر کسب درآمد از زمینه مشاوره کنکور وجود دارد. برخی از این روش ها را در زیر برای شما لیست کرده ایم.

  • خدمات مشاوره تحصیلی
  • مشاوره برنامه ریزی برای کنکور
  • ارائه و فروش برنامه مطالعاتی
  • آماده سازی محصولات آموزشی
  • قرار دادن تبلیغ موسسات مختلف بعد از بزرگ شدن سایت
  • خدمات مشاوره تلفنی
  • خدمات مشاوره از طریق شبکه های اجتماعی
  • آماده سازی جزوه و فروش آن
  • فروش محصولات موسسات مختلف به صورت بازاریابی با دریافت درصد مشخص
  • و بسیاری موارد دیگر …

حرف آخر

شما از تک تک روش هایی که در بالا نام برده شده می توانید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. با ایجاد بخش های مختلف داخل سایت کنکوری خود در رابطه با موضوعات بالا می توانید یک کسب و کار پولساز راه اندازی کرده درامد اینترنتی داشته باشید.

ایده مشاوره کنکور و راه اندازی سایت کنکوری جزو بهترین ایده کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. حتی جزو یکی از ایده های پولساز در ایران می باشد که بسیاری از افراد در حال فعالیت در این زمینه می باشند. اگر به این عرصه علاقمند هستید و دوست دارید روی همچین کاری وقت بزارید، بهترین پیشنهاد برای شما ایده مشاوره کنکور می باشد.

منبع درآمد اینترنتی از  مشاوره تحصیلی : سایت کلاته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image