خواسته هایت را بنویس تا اتفاق بیفتد

خواسته هایت را بنویس تا اتفاق بیفتد

بنویس تا اتفاق بیفتد : فرقی نمی‌کند که شما چه می‌خواهید، اهمیتی ندارد خواسته‌ی شما یک ویلا در شمال کشور باشد و یا داشتن یک دوچرخه یا موتورسیکلت. هیچ‌کسی با هیچ قدرت و مقامی نمی‌تواند بیان کند که آرزوی شما ناچیز و آرزوی شخص دیگری از درجه و اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است. آرزوی داشتن نمره‌ی بیست برای یک دانش‌آموز همان‌قدر مهم و ارزشمند است که آرزوی ثروتمند شدن برای یک انسان بالغ. با هر سن‌، طرز تفکر و خواسته‌ای که دارید‌، شما را دعوت می‌کنم به ضیافت کلمات بنشیند و خود نیز میزبان کلماتِ ذهن پر آرزوی خود باشید. اگر اهل نوشتن هستید، اگر اهل دفتر خاطرات یا یادداشت‌های روزانه یا حتی تلقین هستید، نصف راه را رفته‌اید و اگر نه حتما روش‌های «آن کلاوسر» در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بیازماید. مطمئناً یکی از چندین روش «آن کلاوسر»، با ذهن و قلب شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

کتاب‌های زیادی در مورد موفقیت، پیروزی، زندگی شگفت انگیز معجزه، قهرمان و مواردی از این دست نوشته شده‌اند. اما یک اصل کلیدی وجود دارد که قابل توجه  و در هریک از کتاب‌های ماندگار مشترک است: اولین گام در همه آن ها نوشتن است…

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ «هنریت کلاوسر» مترجمان مختلفی دارد . ایده این کتاب ساده به نظر می‌رسد شما برای اینکه بتوانید رویاها ،اهداف و آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید قبل از هر چیز باید آن‌ها را بر روی کاغذ بیافرینید، یعنی باید خیلی ساده درباره آن‌ها بنویسید. بدون هیچ گرفتاری و قبل از اینکه فصل‌های بعدی را بخوانید، فهرست اهدافتان را بنویسید. به یک کافی شاپ بروید و یک قهوه یا چای بخرید و یا به خانه بروید، موسیقی که دوست دارید پخش کنید و شروع به نوشتن نمایید…

در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «اگر سررشته‌ی امور زندگی‌تان را به دست بگیرید و آن‌ها را اداره کنید می‌توانید به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. با نوشتن، حوادث اتفاق می‌افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید. شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است. راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.»

درباره‌ی نویسنده

«هنریت کلاسر» یکی از نویسندگان برتر کشور آمریکا است. از مهمترین آثار او که در ایران طرفداران زیادی داشته می‌توان «نوشتن روی دو سمت مغز»، «بنویس تا اتفاق بیافتد» و «قلبت را روی کاغذ بیاور» را نام برد. او در دانشگاه واشنگتن، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، دانشگاه سیاتل، دانشگاه (کانادا) تدریس کرده و در نشریات مختلفی مانند پیشگیری، سرخ، مجله زرق و برق، خانه‌داری خوب برجسته، مجله عصر جدید و مجله اپرا مصاحبه کرده است. وی در کشورهایی مانند انگلیس، مصر، یونان کلاس‌‌های آموزشی، سمینارهای روانشناسی و روانکاوی برگزار کرده است.

برای دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد که جزو پرفروش‌های این هفته فروشگاه بازاریاب برتر بوده، به لینک زیر مراجعه کنید.

سر فصل های کتاب عبارتند از:

  1. بنویس تا اتفاق بیفتد
  2. آگاهی نسبت به خواسته: تعیین اهداف
  3. جمع بندی نظریه ها: صندوق پیشنهادهای مغز
  4. آماده دریافت شدن
  5. بررسی ترس ها و احساس ها
  6. دستیابی به آزادی: تمام و کمال نوشتن تا رسیدن به نتیجه
  7. ساده گرفتن کار: فهرست کردن
  8. تمرکز به روی نتیجه
  9. محیط را تغییر دهید: رفتن به کنار آب برای نوشتن
  10. زندگی روزمره خود را مکتوب کنید
  11. متعهد شدن
  12. روی هم چیدن اهداف: بالا بردن موانع
  13. یک گروه تشکیل دهید: چه چیزی و چه موقع؟
  14. به دست گرفتن ابتکار عمل
  15. نامه نوشتن به خدا
  16. مقاومت پر معناست
  17. ایجاد یک مراسم آیینی
  18. رها کردن: برقراری تعادل
  19. سپاسگزاری
  20. از پس شکست برآمدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image