نحوه افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام برای پیشرفت هر چه سریع تر

نحوه افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام برای پیشرفت هر چه سریع تر

افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام : اعتبار در اینستاگرام به معنای وفادار بودن به صدای برند تبلیغاتی شما و ترس از صحبت صریح در مورد موضوعات مورد علاقه شما نیست.

قدرت اعتبار در اینستاگرام بسیار زیاد است. و هنگامی که به آن متعهد می شوید ، این فرصت را دارید که اکانت اینستاگرام خود را به یک جامعه از فالوورهایی که فعالیت شما را پیگیری می کنند تبدیل کنید.

در این پست وبلاگ ، ما سخنرانی LaterCon سارا نیکول لندری از The Birds Papaya –  که در کمتر از ۲ سال حساب خود را از ۷۰K به ۱.۷M افزایش داد –را گرد آوری کردیم. ما ۵نکته برتر او را در مورد چگونگی رشد جامعه اینستاگرام تان به روشی معتبر را برای شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام
افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام

چرا اعتبار در اینستاگرام اهمیت دارد؟

اعتبار ممکن است در صنعت مارکتینگ کلمه ای باشد که بیش از حد استفاده شود ، اما این یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد روابط معنادار با جامعه آنلاین شماست.

چه ۵۰۰ فالوور داشته باشید و چه ۵۰۰۰۰۰ فالوور ، وفادار ماندن به برندتان در مخاطبان شما طنین انداز می شود و به رشد شما کمک می کند.

به عنوان مثال سارا نیکول لندری ، تمرکز خود را بر روی محتوای معتبر متعهد کرد ، و جامعه فالوورهای او با سرعت زیادی رشد کرد – در کمتر از ۲ سال از ۷۰K به ۱.۷ میلیون فالوور رسید.

و اینها فقط تنها فالوور معمولی نیستند – آنها فالوورهای بسیار متصل ، درگیر و حامی هستند.

او  در این باره می گوید :

“من نمی خواستم فالوورهایم را فقط برای داشتن آنها جذب کنم. می خواستم احساس ارتباط با همدیگر کنیم. من آن احساس ارتباط انسانی را برای خودم و آنها می خواستم. “

چگونه در Instagram اعتبار بیشتری داشته باشیم؟

با جامعه فالوورهای خود که تشکیل دادید درگیر شوید

افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام
افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام

راه شماره یک برای رشد حساب خود چیست؟ مخاطبان خود را بشناسید.

هرچه بیشتر با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید ، رابطه شما با آنها معتبرتر خواهد بود. شما قادر خواهید بود با جامعه ای از افراد واقعی ، صریح و صادقانه صحبت کنید.

چه شما یک اینفلوئنسر باشید یا یک برند تجاری ، از خودتان این سؤال ها را بپرسید: چند وقت یکبار به DM ( دایرکت مسیج ها ) و کامنت ها پاسخ می دهید؟ آیا با حساب های دیگر تعامل دارید؟ آیا من به استوری های اینستاگرام افراد دیگر پاسخ می دهم؟

از نظر سارا ، پاسخ اغلب اوقات است.

“در یک روز کاری ۸ ساعته ، هر روز ۴ ساعت به مشارکت جامعه متعهد می شوم. این شامل اظهارنظر ، پاسخ به DM ها ، اظهارنظر درباره پست های دیگران ، پاسخ دادن توسط خودم و رفتن و درگیر کردن فعالانه در صفحات دیگر مشابه من یا غیره است. “

چگونه اینستاگرام خود را با محتوای معتبر پیشرفت دهیم؟

وقتی به طور فعال با جامعه خود درگیر شوید ، دیگر احساس نمی کنید که کارهایی را در بیرون گذاشته اید و انجام نداده اید و از آن ها دور می شوید.

“آنچه در این مورد جادویی است این است که شما مانند این هستید که فقط با میکروفون روی صحنه ایستاده اید و در کنار آنها با فالوورهایتان تعامل دارید. “

صرف ۴ ساعت در روز ممکن است برای همه مفید نباشد – و این اشکالی ندارد! مقدار زمان را بر اساس زمان ، نیروی انسانی ، برنامه تجاری و استراتژی و غیره تنظیم کنید.

شاید هر روز صبح یا هر چند روز ۳۰ دقیقه پاسخگویی به DM ها باشد. آنچه مهم است این است که شما آن را به گونه ای با هم ترکیب کنید که برای شما و برند شما پایدار باشد.

هرچه درگیر شوید ، روابط با جامعه شما تقویت می شود. و ، وقتی افرادی واقعی دارید که به شما اعتماد دارند و به گفته های شما اعتقاد دارند ، آن وقت است که شاهد بازگشت سرمایه  (ROI) بیشتر هستید.

با زمانبندی پست های خود به صورت رایگان ، در زمان ارسال پست صرفه جویی کنید و زمان بیشتری را صرف تعامل با جامعه فالوورهای خود کنید!

استوری خود را به اشتراک بگذارید

افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام
افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اعتبار بیشتر در اینستاگرام رویارویی با مخاطبان است.

خواه این موضوع در مورد درگیری یک کسب و کار باشد یا به صورت مرحله به مرحله آموزش مراقبت از پوست باشد، وقتی با مخاطب خود صادق هستید ، فالوورهای شما آن را می فهمند.

وقتی به فالوورهای خود این احساس را می دهید که دوست شما هستند ، آنها احساس علاقه طبیعی می کنند که محتوای شما را با جامعه فالوورهای خودشان به اشتراک بگذارند.

سارا در این باره می گوید :

“وقتی پستی را در اینستاگرام می بینم که به شکلی معتبر مرا مورد اصابت قرار داده است ، قصد دارم آن را به اشتراک بگذارم. من می خواهم آن را پست کنم و بگویم ، این احساس ویژه ای بود ، این از نظر من با معنی بود و من می خواهم آن را با جامعه خود به اشتراک بگذارم  “.

در اینستاگرام ، کاربران می توانند پست های فید را در استوری های اینستاگرام خود یا از طریق دایرکت مسیج به اشتراک بگذارند.

چگونه در کمتر از ۲ سال با ۱.۵ میلیون فالوور پیشرفت کنید

کار ساده به اشتراک گذاری می تواند برای برند یا تجارت شما بسیار مفید باشد – بنابراین ارزش دارد که در ایجاد محتوای قابل اشتراک تلاش کنید.

الگوریتم جدید اینستاگرام تمایل به پست هایی دارد که جذابیت زیادی دارند ، بنابراین هنگامی که پست های شما به اشتراک گذاشته می شود ، اگر ببیند که فعالیت زیادی دارد ، پست را در اخبار افراد جابجا می کند. و اگر پستی به اندازه کافی تعامل داشته باشد ، حتی ممکن است در صفحه جستجوexplore/ قرار گیرد.

از نظر سارا ، محتوای قابل اشتراک گذاری معتبر یکی از اصلی ترین روش هایی است که وی می تواند جامعه خود را به آنچه که هست تبدیل کند.

“مردم دوست دارند مطالب را از اکانت ها و افرادی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. برخی از بزرگترین روزهای رشد من تاکنون ، و من که در طول روز با ۱۰۰۰۰۰ فالوور جدید صحبت می کنم ، از یک پست منفرد حاصل شده است. “

نظارت بر آنچه فالوورهای شما به اشتراک می گذارند نیز راهی عالی برای درک آنچه در بین مخاطبان شما دلنشین است.

به راحتی می توانید چند بار پست های شبکه خود را در استوری ها به اشتراک بگذارید و اندازه گیری کنید ، بنابراین می توانید ببینید که چه محتوایی بهترین عملکرد را دارد.

ارزش را در کلمات نوشته شده قرار دهید

افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام
افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام

حتی اگر اینستاگرام یک برنامه تصویری باشد ، کلماتی که در کپشن های خود به اشتراک می گذارید به همان اندازه تصاویر مهم هستند. خواه ۵ کلمه باشد یا ۵۰ کلمه ، نشان دادن اندیشه و قصد شما در آنچه به اشتراک می گذارید مهم است.

نوشتن کپشن های معتبر اینستاگرام می تواند سخت باشد.

سارا توضیح می دهد:

“هنگامی كه شروع كردم به نوشتن و ارزش كلمه نوشتن را درک کردم، بازدهی عظیمی را دیدم.” . من دیدم که در پست هایی که فرم طولانی تری دارند چه قد اشتراک گذاری بسیار بیشتری همراه دارد. “

طبق تحقیقات Fohr ، متوسط ​​طول کپشن از سال ۲۰۱۶ بیش از دو برابر شده است. و تا سال ۲۰۲۰ ، فیدها با طول کپشن ۴۰۵ نویسه پر می شود – که به طور متوسط ​​۶۵-۷۰ کلمه است!

نکته ای که باید توجه داشته باشید: سعی کنید پیش از انتخاب تصویر کپشن های خود را بنویسید. اینطوری ممکن است متوجه شوید عملکرد پست شما بهتر است.

آیا می خواهید یک روش سریع و ساده برای منظم نگه داشتن کپشن های خود بیاموزید؟ بعد ویژگی کپشن ها را ذخیره کنید! با استفاده از ویژگی Saved Captions می توانید الگوهایی برای ذخیره ایده ها ، کپشن ها ، یادداشت ها و هشتگ ها ایجاد کنید (اگر از آنها استفاده می کنید!).

وقتی زمان برنامه ریزی است ، به سادگی یکی از کپشن های ذخیره شده خود را انتخاب کنید تا آن را به پست خود اضافه کنید.

و از همه بهتر می دانید چیست؟ اینکه برای همه کاربران بعدی رایگان است.

آماده هستید کپشن های اینستاگرام خود را به سطح بعدی برسانید؟ در یک سری کارگاه های رایگان می توانید جذاب نوشتن کپشن های اینستاگرام را بیاموزید و شرکت کنید!

بدانید چه محتوایی برای شما دلنشین است

به دست آوردن درک عمیق از آنچه در شبکه های اجتماعی مورد توجه شما قرار می گیرد ، می تواند به راهنمایی استراتژی محتوای شما کمک کند.

و هرچه بیشتر بتوانید آنچه را که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید جستجو کنید ، محتوای شما معتبرتر خواهد بود.

از خود در مورد عادت ها و رفتارهای خود در شبکه های اجتماعی بپرسید. چرا برند ها یا افراد خاصی را دنبال می کنید؟ چه نوع تصویری را دوست دارید؟ درباره چه نوع تصویری نظر می دهید؟

سارا می گوید:

“هنگامی که شروع به شناخت ویژگی های انسانی و رفتار انسانی خود در شبکه های اجتماعی می کنیم ، می توانیم ببینیم که در طرف مقابلمان آن رفتارها چگونه کار می کند.”

دفعه بعدی که در حال پیمایش در شبکه های اجتماعی هستید ، یک قلم و کاغذ بیرون بیاورید و یادداشت کنید که چه نوع پست هایی نظر شما را جلب می کند و کدام یک نه!

سارا اضافه می کند:

“در عملکرد خود واقعاً یکپارچه باشید. توجه کنید که چرا چیزها را دوست دارید و چرا درگیر می شوید؟ “.

به اصول اخلاقی خود پایبند باشید و مرزها را تعیین کنید

به اشتراک گذاشتن صدای معتبر خود در شبکه های اجتماعی می تواند ترسناک باشد. از نگرانی در مورد آنچه دیگران فکر می کنند ، تا مقایسه خود با اطرافیان می تواند فضای طاقت فرسایی باشد.

بهترین توصیه برای شما می دانید چیست؟ صداقت و مراقبت از خودتان است.

“داشتن یکپارچگی در فضای خود و دانستن مرزهای شخصی خود همه چیز است. در پایان روز ، شما تنها کسی هستید که خودتان و اهداف واقعیتان را می شناسد. “

هرچه در ارزش های خود شفاف تر باشید ، در آنها راحت ترید و بدرقه کردن افکار منفی برایتان راحت تر خواهد بود.

اگر در شبکه های اجتماعی کار می کنید ، چه صاحب مشاغل کوچک باشید یا یک اینفلوئنسر باشید ، مرزهای بین کار و زندگی ممکن است گاهی اوقات مبهم باشد ، و تعیین مرزهای سالم را برایتان دشوار می کند.

“هرچه مرزهای بیشتری ایجاد کنید ، بیشتر استراحت کنید ، بیشتر مطالعه کنید ، و هرچه بیشتر تحقیق کنید ، خالق بهتری هستید. و اینها ارزش مراقبت از خود را دارد.

مرزها می توانند باعث محدودیت زمان شما در تلفن ، وقفه های خاص برنامه ، ایجاد پاسخ سریع و برنامه ریزی زودهنگام محتوای شما شوند.

هیچ راهکاری سریع برای ایجاد یک حساب واقعی Instagram وجود ندارد – اما نتیجه نهایی همیشه ارزش آن را دارد.

همانطور که سارا توضیح می دهد ، “اصول اخلاقی ، اجتماعی ، رفتار خوب شما در شبکه های اجتماعی و توجه به آنچه شما را قلقلک می دهد ، کلید رشدتان است و لازمه آن پیروی کردن معتبر از این آموزش ها و رعایت کردن این نکات است – آموزه هایی که برای شما پیشرفت داشته باشد ، یکی که با شما باشد. یکی از مواردی که به شما امکان می دهد اشتباهات خود را پیدا کنید و هنگام یادگیری درست کردن آن در کنار شما باشد. “

منبع افزایش اعتبار اکانت اینستاگرام  : سایت کلاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image