اصطلاحات پرکاربرد اینستاگرام از جمله اکسپلور، home، نرخ تعامل و …
اصطلاحات پرکاربرد اینستاگرام از جمله اکسپلور، home، نرخ تعامل و …
اصطلاحات پرکاربرد اینستاگرام : اگر در اینستاگرام تازه وارد هستید، ممکن است برخی از اصطلاحات نانوشته در آن را ندانید. در این مقاله، ما زبان اینستاگرام و تعدادی از اصطلاحات اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم.
اینستاگرام به لطف ماهیت بصری خود هنوز هم می تواند شادی را برای زندگی شما به ارمغان بیاورد. برخلاف اضطراب و عصبانیتی که برخی افراد هنگام استفاده از فیس بوک و توییتر احساس می کنند.
با این حال، اگر در اینستاگرام تازه وارد هستید، ممکن است برخی از اصطلاحات نانوشته در آن را ندانید. در این مقاله، ما زبان اینستاگرام و تعدادی از اصطلاحات اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم.
اصطلاحات پرکاربرد اینستاگرام
۱.بیو
این اصطلاح اینستاگرام مربوط به بیوگرافی پروفایل شما در اینستاگرام است. این مکان متعلق به شماست تا کمی در مورد خودتان به بقیه بگویید. شما می توانید از متن، ایموجی ها، هشتگ ها و حتی منشن افراد دیگر در بیو خود استفاده کنید.
آیا می خواهید متن را با خطوط خالی قالب بندی کنید؟ ابتدا توضیحات را در یک برنامه یادداشت بنویسید و سپس آن را در قسمت Bio قرار دهید.
۲.استوری
استوری اینستاگرام قابلیتی است که اینستاگرام از Snapchat الهام گرفته است و احتمالاً این بخش بزرگترین دلیل محبوبیت اینستاگرام در حال حاضر است. با استفاده از استوری، می توانید یک عکس یا فیلم ۱۵ ثانیه ای منتشر کنید که به طور خودکار پس از ۲۴ ساعت از فید شما ناپدید می شود.
استفاده از استوری اینستاگرام سرگرم کننده است.می توانید متن، ایموجی ها، برچسب ها، GIF ها، هشتگ ها، منشن و حتی doodle را بر روی تصویر اضافه کنید.
استوری های اینستاگرام ممکن است احمقانه به نظر برسند اما یک بستر شگفت انگیز برای به اشتراک گذاشتن کمی از خلاقیت شما با جهان اطراف شما است.
۳.منشن
با کمک منشن می توانید توجه شخصی را در اینستاگرام جلب کنید. با نماد @ شروع کنید و به دنبال آن نام کاربری طرف مقابل را بنویسید. اگر آنها را دنبال می کنید، وقتی اسم آن ها را می نویسید، اولین گزینه ها احتمالا شخصیت موردنظر شما خواهند بود.
می توانید از شخصی در مکانهای مختلف اینستاگرام، از جمله در بیوگرافی، نظرات یا حتی در استوری های اینستاگرام خود نام ببرید.
۴.تگ
تگ متفاوت با منشن است. تگ به این معناست که شخصی را روی یک ویدیو یا عکس برچسب گذاری کنید. وقتی کسی را تگ می کنید، در نمایه آن ها (در بخش برچسب خورده ها در کنار گالری) نشان داده می شود.
۵.لایو
لایو اینستاگرام ویژگی پخش مستقیم اینستاگرام است. این کار شبیه به Facebook Live یا Periscope است. لایو اینستاگرام از زیرمجموعه های بخش استوری اینستاگرام است.
هنگامی که لایو می گیرید، می توانید پیام ها را در چت پین کنید، به نظرات پاسخ دهید و حتی از کسی دعوت کنید تا به جریان لایو شما (با استفاده از یک نمای صفحه) بپیوندد.
۶.IGTV
IGTV آخرین تلاش اینستاگرام برای فیلم های طولانی و رقابت با یوتیوب است. برای اینستاگرام، هر چیزی که بیشتر از یک دقیقه زمان ببرد، مربوط به IGTV است. IGTV یک برنامه مستقل نیز دارد و هم یک بخش در برنامه اصلی اینستاگرام.
اگر می خواهید فیلم های عمودی و طولانی را از اینستاگرامر مورد علاقه خود مشاهده کنید، می توانید با استفاده از نماد تلویزیون در گوشه بالا سمت راست این کار را انجام دهید.
۷.هایلایت ها
هایلایت ها روش اینستاگرام برای کمک به شما در جلوه دادن بهترین استوری های اینستاگرام شماست. همانطور که گفته شد، استوری هایی که ارسال می کنید پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.
اما جالب است که بیدانید آن ها هنوز در بایگانی شما باقی می مانند.
۸.دایرکت
دایرکت اینستاگرام، بستر پیام رسان داخلی اینستاگرام است. نماد هواپیمای کاغذی کج شده را در همه جای برنامه پیدا خواهید کرد. می توانید برای ارسال پیام به یک دوست، از دایرکت اینستاگرام استفاده کنید، تصویری را از گالری خود به اشتراک بگذارید، یک تصویر ناپدید شونده ارسال کنید و یا حتی یک تماس ویدیویی گروهی برقرار کنید.
۹.الگوریتم اینستاگرام
طی یک سال گذشته، الگوریتم اینستاگرام همانند شهری وسیع شده است. این سحر و جادو پنهان علوم کامپیوتر است که اینستاگرام از آن استفاده می کند تا همه چیزهایی که کاربران روی سیستم عامل مشاهده و تعامل دارند را تحت تأثیر قرار دهد.
دفعه بعد که می شنوید کاربران اینستاگرام درباره الگوریتم مشاجره می کنند این سؤالات را امتحان کنید. آیا می دانستید که اینستاگرام فقط پست های شما را به حدود ۱۰ درصد از مخاطبان شما به صورت ارگانیک نشان می دهد؟ آیا می دانستید که هرچه با کاربران تعامل بیشتری داشته باشید (درمورد نظرات یا در دایرکت) احتمالاً احتمال بیشتری برای دیدن پستهای شما در فید آنها وجود دارد؟
۱۰.هشتگ
هشتگ ها خون اینستاگرام هستند. شما می توانید حداکثر ۳۰ مورد از آنها را در یک پست استفاده کنید، اما باید از آن ها هدفمند استفاده کنید. هشتگ مناسب، تعامل مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.